Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HUFFnPUFF

Wietforum Opruiming?

Recommended Posts

@soca

als ik op je linkjes druk van je verslagen ,

kom ik alleen maar op je album terecht. :huh:

jammer want ik zie dat je verslagen al terug gaan naar 2006.

misschien kan een mod ze weer zichtbaar maken.

want ik wil ze wel ff lezen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soca ... dat is een tijdje terug :) ,...

 

Chuncha,... blijf hopen,... ;)

Misschien dat de uitstroom van uit hier sommige mod's /admins de ogen openen,... maar ben bang van niet,....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey appeltjeroken vertel nou is wie je bent joh, ben wel benieuwd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

k denk t ook niet appeltjeroken ik denk dat ze t wel best vinden zo... iedereen heeft wf al de rug toegekeerd lijkt het zelfs de admin ziet r geen brood meer in ... een enkele mod die er nog tijd insteekt om mensen te bannen en post s te verwijderen.

 

 

alleen wij zijn nog een beetje aan t naspartelen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is toch ook wel mogelijk om het weer nieuw leven in te blazen?

ik ben hier sinds 2009, niet altijd even actief, maar moet wel zeggen dat alles wat ik geleerd heb

toch van dit forum komt, en ben het eens met de reacties dat het vroeger allemaal wat gezelliger was

er meer gedaan werd kwa info,testen, etc, maar he! als ik zo is op het forum kijk zie ik een hoop personen

die toch echt wel verstand hebben van waar ze over praten, nog zkr een hoop drive hebben! ik denk dat ACTIE!

de juiste oplossing zou kunnen zijn, minder geklaag en gewoon roeien met de riemen die we nu hebben, en het weer opbouwen

lijkt me, misschien is dat allemaal te mooi om waard te zijn of niet mogelijk door watvoor reden dan ook, daar ben ik dan niet echt van op de hoogte

maar ik denk dat het wel mogelijk is door gwn weer meer als forum met elkaar samen te werken. :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey appeltjeroken vertel nou is wie je bent joh, ben wel benieuwd :D

 

2006 tot eind 2008 was ik het meeste actief ;) daarna zag ik al wat dingen veranderen ... ben toen overgestapt naar een andere hobby,.. :)

Bloed kruipt waar het niet gaan kan, en op de achtergrond altijd blijven lezen..

 

Als jij ook de Mickey van de Chat bent zal jij , Stijlloos, A5 , Doc, Dokkie, of Sannie wel moeten weten wie ik ben ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey appeltjeroken vertel nou is wie je bent joh, ben wel benieuwd :D

 

2006 tot eind 2008 was ik het meeste actief ;) daarna zag ik al wat dingen veranderen ... ben toen overgestapt naar een andere hobby,.. :)

Bloed kruipt waar het niet gaan kan, en op de achtergrond altijd blijven lezen..

 

Als jij ook de Mickey van de Chat bent zal jij , Stijlloos, A5 , Doc, Dokkie, of Sannie wel moeten weten wie ik ben ;)

 

Ik was geregeld op de chat idd, maar ben niet de Mike die in dat rijtje thuis hoort

ik heb gewoon heel veel gelezen van o.a de personen die je net benoemde, ik vind het al mooi

om te zien dat er nog iemand is uit die tijd en nu ook actief is

maby is dat ook nodig om dit forum een BOOST te geven,

Twindaddy80?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef op ze minst de eerste letter! Haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik een forum een boost zou kunnen / willen geven, dan zou ik een andere forum verkiezen ,.....

 

Op een of andere manier heb ik het gevoel dat ik behoorlijk heb mee geholpen met de opbouw van dit forum,.. ;) Als men het dan zo verkut ,.. Admin's niet de moeite nemen te reageren op toch wel belangrijke vraagstukken .. belangrijke "goede" members worden gebannen ,.. topic's niet worden bijgewerkt,. enz enz.... Waarom zou ik of een andere dan in godsnaam de moeite nemen om het hier te (her) opbouwen?

 

Nee dan gun ik het liever iemand anders ;)

 

M is de eerste letter van de naam uit die tijd,..

 

Maar nogmaals het is totaal niet relevant wie ik ben/was,....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat appeltje het wel mooi uit!

 

Helemaal mee eens, hoelang geleden is de update hier inmiddels geweest?

En wat zijn daadwerkelijk de dingen die in de tussentijd door alle problemen opgelost zijn?

Sinds de metamorfose van dit forum, is er ondanks dat er geschreven wordt er in de achtergrond mee bezig zijn niks gebeurt.

Als er 10 tallen leden klagen over bepaalde dingen, moet dat toch opgepakt worden?

 

Maar goed alleen maar mijn mening...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan ben jij de mike, uit de chat haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

oohh maar 119 pagina s met members met een M na een snelle selectie blijft er nog maar 1 over :likken:

 

nee is gekkigheid t intreseerd me niet eens wie je bent je zal je redenen wel hebben maar heb wel sterk t idee dat je van een ander forum even hier komt kijken waarom er zoveel rumoer is ...

nou dat is dus wel duidelijk je verwoord t ook prima

 

heb er weinig aan toe te voegen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Appeltjesroker...

 

Masteryero of madscientist??

 

 

Vind dit nogal een bout discussie... Niet blij met dit forum dan ga je toch ergens anders heen.

 

Wf is voor mij de beste info bron mbt kweken, ook zonder de plaatjes. Daar kan geen jd, eu of hd tegen op....

 

Gr,

 

 

Worm

Edited by Worm
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wf is voor mij de beste info bron mbt kweken, ook zonder de plaatjes. Daar kan geen jd, eu of hd tegen op....

 

Worm ooit op het oude HD geweest? dat was toen der tijd best hightech hoor ;)... stond op het laatst zelfs een hele handleiding hoe je een koelwagen kon ombouwen tot rijdende kwekerij,... ;) , Voor Sannie daar weg ging stonden er ook genoeg topic's over zijn bacto's, (was ie toen ook al mee bezig) Ufo lampen, maar ook de kleine kweker was gewoon gewaardeerd, HD was toen in mijn ogen best wel een erg goed forum, en dat het toen offline is gegaan, heeft dit forum veel goeds gedaan. ;).. De mensen die niet per pm waren benaderd, kwamen als nog wel ;) omdat hun forum er niet meer was. ;)

 

Dat wf.nl goede informatie bevat zal ik zeker niet ontkennen,. maar als het niet word onderhouden zal de goede informatie steeds moeilijker terug te vinden zijn. Misschien voor oude rotten op het forum die blind de weg kunnen vinden geen probleem,.. Maar als andere fora's wel onderhoud plegen op hun systemen,.. zal de ooit zo vooraanstaande forum ook vanzelf naar de achtergrond worden geschoven ,..

 

Daarbij komt dat je informatie zet op een systeem van mensen die het geen reet kan schelen, anders waren ze hier niet zo met hun leden om gegaan. Ik wilde een lijstje hier zetten van de leden die ik heb zien komen en gebannen zien worden of door disrespect zijn vertrokken,. maar dan word de post zo lang ;)....

 

Onderzoek eens hoe dit forum is ontstaan ;) en kom dan weer eens terug met een goede commentaar ;)

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand die geheimzinnig doet, heeft in mijn opinie zelf veel te verbergen, dus wat hij hier op het forum zet, heeft voor mij geen toegevoegde waarde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal maar een poging wagen om in dit topic te antwoorden, ook al heb de antwoorden ook (nog) niet op jullie vragen.

 

...

die toch echt wel verstand hebben van waar ze over praten, nog zkr een hoop drive hebben! ik denk dat ACTIE!

de juiste oplossing zou kunnen zijn, minder geklaag en gewoon roeien met de riemen die we nu hebben...

Ik denk dat er momenteel niets anders op zit. Om het forum nu helemaal de grond in te boren, schieten we al helemaal niets mee op.

 

Wat de oorzaak is van het achterwege blijven van het verhelpen van de problemen, hoofdzakelijk ontstaan bij de overgang naar de nieuwe layout, kan ik jullie helaas ook niets over vertellen en ben wat dat betreft net zo benieuwd naar de reden als ieder ander op dit forum.

Maar laten we ons wel realiseren dat dit een gratis forum is en we niet in staat zijn om eisen te gaan stellen.

Mensen zijn welkom bij mij thuis, maar als ze zich met mijn huishouden gaan bemoeien en gaan eisen dat ik hun verantwoording af leg, waarom ik mijn huishouden niet op rit heb, verzoek ik vriendelijk om de achterdeur achter zich dicht te trekken. Zo geldt dat op een forum net zo.

Als deze mensen dan vervolgens toch nog weer bij naar binnen weet te glibberen en zich tussen mijn gasten nestelt om ze vervolgens tegen mij op te stoken als ik even niet thuis ben, zal ik stukken minder vriendelijk benaderen.

 

De problemen met het forum zijn bekend en de vragen zijn ook doorgespeeld naar de mensen die daar op zouden moeten kunnen antwoorden.

Wat er de reden van is, dat we daar tot op heden nog geen antwoord op hebben gekregen, kunnen we alleen maar naar gissen, dus dat schiet niet op en wekt alleen nog maar meer frustraties op.

Misschien ligt de oorzaak in de persoonlijke sfeer (overlijden, relatieproblemen etc.) of zakelijk, ik weet het echt niet, maar laten we ophouden met oordelen en mensen afkraken zonder te weten wat er aan de hand is.

 

...

Vind dit nogal een bout discussie... Niet blij met dit forum dan ga je toch ergens anders heen.

...

Helemaal mee eens Worm. :tu

Zo simpel is het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kan Blowsterke,.. maar als het geen toegevoegde waarde heeft ,. waarom dan wel de moeite nemen om te reageren?

 

Waarom zou het relevant zijn wie ik hier voor was?

Wat zou dat voor meerwaarde geven aan mijn woorden? ...

De dingen die ik zeg zijn niet gelogen hoor ;)..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat er de reden van is, dat we daar tot op heden nog geen antwoord op hebben gekregen, kunnen we alleen maar naar gissen, dus dat schiet niet op en wekt alleen nog maar meer frustraties op.

Misschien ligt de oorzaak in de persoonlijke sfeer (overlijden, relatieproblemen etc.) of zakelijk, ik weet het echt niet, maar laten we ophouden met oordelen en mensen afkraken zonder te weten wat er aan de hand is.

 

snapback.pngWorm, op 19 december 2014 - 17:54 , zei:

 

...

Vind dit nogal een bout discussie... Niet blij met dit forum dan ga je toch ergens anders heen.

...

Helemaal mee eens Worm. :tu

 

Zo simpel is het.

 

Sorry ik bedoel het goed,.. alleen maar opbouwende kritiek gehad geloof ik,.. geen rare onwaarheden gezegd,....

 

Maar jij wil zeggen dat in al die tijd,.. niet even iemand de tijd/fatsoen heeft kunnen vinden om te zeggen,.. Jongens erg kloten maar mijn goudvis is gisteren dood gegaan,..... daarom ben ik een tijd niet meer met het forum bezig?

 

Voorbeeld ik zit bij jou op de bank,.. en jij krijgt bonje met je vrouw,.. dan schop je mij er denk ik ook uit,.. maar zeg je wel,. sorry Appeltjeroken zijn wat problemen, andere keer ben je weer welkom? Of als ik op bezoek kom en je koffiezetapparaat is stuk,.. koffie gaat het niet worden,. maar thee of een colaatje kan wel... ? laat je ook geen uren op de bank zitten zonder dat ik iets te drinken krijg of zonder dat je op de hoogte stelt waarom ik plots buiten sta ;) ....

 

Nu heb ik het niet over mensen bannen ofzo ,. maar puur over communicatie ;) ....

 

Maar het is duidelijk als ik bij jou op bezoek kom,.. en ik heb na 2 uur nog geen drinken gehad,. kan ik beter oprotten dan om een glaasje te drinken vragen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee hoor, als je gewoon vraagt of het zelf pakt, heb ik daar geen problemen mee.

Maar kom wel gewoon to the point, zonder er om heen te draaien en loop niet de hele tijd te smakken en zuchten en vervolgens 2 uur later te schreeuwen dat ik een slechte gastheer ben omdat je nog steeds niet bediend bent. Dan kun je oprotten ja. ;)

 

Edit:

...

Maar jij wil zeggen dat in al die tijd,.. niet even iemand de tijd/fatsoen heeft kunnen vinden om te zeggen,.. Jongens erg kloten maar mijn goudvis is gisteren dood gegaan,..... daarom ben ik een tijd niet meer met het forum bezig?

...

Nee, dat wil ik helemaal niet zeggen.

Dit zeg ik er over en meer KAN ik er ook niet over zeggen.

...

De problemen met het forum zijn bekend en de vragen zijn ook doorgespeeld naar de mensen die daar op zouden moeten kunnen antwoorden.

Wat er de reden van is, dat we daar tot op heden nog geen antwoord op hebben gekregen, kunnen we alleen maar naar gissen, dus dat schiet niet op en wekt alleen nog maar meer frustraties op.

Misschien ligt de oorzaak in de persoonlijke sfeer (overlijden, relatieproblemen etc.) of zakelijk, ik weet het echt niet, maar laten we ophouden met oordelen en mensen afkraken zonder te weten wat er aan de hand is.

...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit zeg ik er over en meer KAN ik er ook niet over zeggen.

 

Werkt dit bij de mod's dan geen frustraties in de hand?...

Toch best kloten ergens je best voor te doen terwijl de mensen die er baat bij hebben jou nog niet eens laten weten waarom ze jou werk/inzet ff minderbelangrijk vinden?

 

Ach ik heb genoeg gezegd,... ik zal maar weer een tijdje naar de achtergrond gaan,......

 

Jullie zullen me wel al weer flauw zijn....

 

Suc6 voor de rest ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...