Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kwekeling

Wat kweek jij allemaal?

Recommended Posts

coke werkt hier niet nee, maar opium is prina te doen hoor. bevalt me ook prima eigenlijk, coke is toch een belachelijke drug

Share this post


Link to post
Share on other sites
maakt het uit, lukt toch niet hier, en had het ooit ergens gelezen..

wat lukt niet hier? papaver somniferum kweken in nederland?

dat lukt zeker wel. en de opium er uit halen ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja papaver somniferum zeker wel je ziet ze hier in het wild en in tuinen van mensen! Maar ik denk dat hihj het over coke heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

das dan grappig want hij/zij heeft het helemaal niet over coke gehad.

hij/zij had het alleen over blauwmaanzaad. mischien denkt hij/zij wel dat coke van de papaver afkomt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo kwekeling, ik heb ook weleens recine gehad. een tijdje geleden kon je datnog overal kopen maar dat is nu verboden. ze worden ook wel eens wonderbomen genoemd. ze lijken eigenlijk heel erg op wietplanten. alleen veel groter. en als die bloeit komen er in plaats van toppen allemaal ballen met stekkels, daarbinnen in zitten zaden en gif. als je dat in je bloeds omloop krijgt staat je hart binnen een minuut stil. 30 mg is genoeg voor een mens. wel jammer dat het een eenjarige plant is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
yo kwekeling, ik heb ook weleens recine gehad. een tijdje geleden kon je datnog overal kopen maar dat is nu verboden. ze worden ook wel eens wonderbomen genoemd. ze lijken eigenlijk heel erg op wietplanten. alleen veel groter. en als die bloeit komen er in plaats van toppen allemaal ballen met stekkels, daarbinnen in zitten zaden en gif. als je dat in je bloeds omloop krijgt staat je hart binnen een minuut stil. 30 mg is genoeg voor een mens. wel jammer dat het een eenjarige plant is.

Ja? Zijn ze verboden ja? Dat wist ik niet ik zag er eergister nog een hele mooie in iemands tuin staan en hij zag er behoorlijk niet uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

HIJ is een ZIJ ben nog steeds VROUW u know :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtf is recine nou weer??? de enige 2 psychoactieve planten die ik ken die geprikkelde bollen aanmaken zijn de "prickly poppy" (weet ff geen nederlandse naam hiervoor), en de verschillende doornappel soorten, maar al deze planten zijn gewoon legaal. een google search op de de term recine levert ook alleen maar franse pagina's op.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja een vraagje.... wat is doornappel.... want da krijg ik binnekort van iemand, de doornappel is wel klaar voor gebruik, mar wat doet het met je?

Zoek eens met google, vind je denk ik wel genoeg info over.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja een vraagje.... wat is doornappel.... want da krijg ik binnekort van iemand, de doornappel is wel klaar voor gebruik, mar wat doet het met je?

daar moet je nooit aan beginnen man! doornappel, Datura Stramonium. een plant met witte rechtopstaande trompet bloemen. http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/doornappel.htm

 

is echt zwaar giftig, je kan er dood van gaan.

een dosis die je van datura nodig heb om te trippen staat bijna gelijk aan de dosis die je nodig heb om er aan dood te gaan.

 

of je tong en je lul eraf snijden :D

STUDENT CUTS OFF PENIS AND TONGUE

 

of deze tekst uit "uit je bol" moet ook al meer dan genoeg zeggen

Een kennis at dertig zaden van de doornappel en belandde in een krankzinnigengesticht, waar hij drie jaar bleef.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, doen dus twannie :D

 

Edit: Of toch niet..:

Een andere vriendin begon snel een graf te graven waarin ze gedurende haar hele trip als een lijk heeft liggen griezelen. Ze werd stokstijf, voelde haar vlees wegrotten en de wormen uit haar oogkassen kruipen.

 

Een vriend zwierf rond over een slagveld waar duizenden gesneuvelden lagen te stinken terwijl er ook nog enkele zwaar gewonden kreunend rondkropen. Weer een ander veranderde in een wild zwijn en kroop knorrend rond op handen en knieën, terwijl hij zand, eikels en takken vrat. Een kennis at dertig zaden van de doornappel en belandde in een krankzinnigengesticht, waar hij drie jaar bleef.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha, doen dus twannie :D

hehehehehe ja ik kzie wel maar ik vin die verhalen daar van dat ie zn tong en zun pikkie eraf snijdt vink gewoon dom van die mensen, zijn gewoon zwakke mensen.

hahaha jaja, en jij bent dus "sterk"? jij denk dat dat met jou niet kan gebeuren?

er zijn nog wel meer gekke verhalen over datura te vinden.

 

als ik jou was zou ik eerst heel goed over dingen gaan lezen voordat je het wilt gaan gebruiken. want je denkt er nogal makkelijk over geloof ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha, doen dus twannie :no

hehehehehe ja ik kzie wel maar ik vin die verhalen daar van dat ie zn tong en zun pikkie eraf snijdt vink gewoon dom van die mensen, zijn gewoon zwakke mensen.

hahaha jaja, en jij bent dus "sterk"? jij denk dat dat met jou niet kan gebeuren?

er zijn nog wel meer gekke verhalen over datura te vinden.

 

als ik jou was zou ik eerst heel goed over dingen gaan lezen voordat je het wilt gaan gebruiken. want je denkt er nogal makkelijk over geloof ik.

oke ja ik zie t allemaal wel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet precies wat het effect is van doornappel maar weet zeker dat ook jij niet bestand bent tegen bepaalde werkingen van drugs. Denk maar aan zware hallucinaties en mensen die daardoor gek zijn geworden, dachten dat ze werden opgejaagd en voor de trein of van een brug sprongen ed.

Het is dus echt wel mogelijk dat je onder invloed van drugs rare dingen doet zoals het afhakken van je geslachtsdeel. Denk er dus niet te makkelijk over en kijk uit wat je doet! Ik vindt het persoonlijk niet slim van je dat je drugs gaat en wilt gebruiken zonder dat je weet wat het doet, en hoe je eventueel jezelf of een ander kunt redden, mocht het mis gaan. Ik heb zelf een aantal mensen "verkeerd" zien gaan doordat ze niet wisten wat het deed en hoe te stoppen, en sommige van hun kunnen het niet meer navertellen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
doornappel is toch geen drugs? is legaal toch?

 

 

 

marrre mensen als ik t ooit ga doen dan horen jullie t wel na afloop haha :D

Met zn pik in zn hand.. :no

Share this post


Link to post
Share on other sites
doornappel is toch geen drugs? is legaal toch?

licht er een beetje aan hoe je 't bekijkt, maar 't is idd meer een soort vergif dan dat 't een drug is. De meeste mensen die ik ken die het gebruikt hebben zijn psychisch niet helemaal in orde, en het zou me nix verbazen als dat spul daar enige invloed op heeft gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou maar van die doornappel shit afblijven, probeer dan liever een cactus of een vliegenzwam (wel uit de shop)

 

Maaruh ik heb een paar vraagjes over zo'n venus vliegenval. Ik heb er 1tje gehaald bij intratuin en nou heb ik al vanalles gezocht over hoe je um moet verzorgen maar ik wil toch nog ff een paar dingetjes weten.

 

- Kan het plantje onder een 400 watt lamp?

- Hoe groot worden die "bekjes" maximaal? Het zijn er 20 van 1 tot 2 cm.

- Wat kan je ze het beste geven? Fruitvliegjes?

 

En kan iemand me uitleggen hoe ik um moet laten overwinteren, waar ik het plantje af moet snijden en wat ik er verder nog mee moet doen voordat ie de koelkast in gaat.

 

Alvast bedankt en De Groenten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Kan het plantje onder een 400 watt lamp?

 

goeie vraag, ik zou het niet met zekerheid kunnen vertellen, maar waarom zou het niet kunnen?

 

- Hoe groot worden die "bekjes" maximaal? Het zijn er 20 van 1 tot 2 cm.

 

ik denk dat ze niet veel groter worden.

 

- Wat kan je ze het beste geven? Fruitvliegjes?

 

nou, die zijn nogal kleine geloof ik he? wat dikkere vliegen zal beter werken.

ik had em van de zomer in het gras in de truin staan, en er zat van alles in.

ook van die langpotigge spinnen bv.

 

Nooit kraanwater geven he, het beste is regenwater, en als het niet anders kan gekookt water.

 

het plantje heet DIONAEA MUSCIPULA

dus als je daar naar zoekt zal je mischien wat meer info vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had al gezocht naar DIONAEA MUSCIPULA. Dit is wat ik er nu over weet:

 

- temp. 12 tot 37 graden

- regenwater

- schaaltje met water in grotere schaal met water (plantje op het kleinste schaaltje)

- allerlei soorten eten (geen schadelijke beestjes)

 

- in december beginnen met overwinteren (onder 12 graden)

- voorzichtig uitgraven

- alle groene stengels wegknippen

- en daarna bewaren in de koelkast

(DENK IK?!)

 

Klopt dit zo'n beetje? Ik kan er verder niet veel over vinden, een link zou ook welkom zijn.

 

De Groenten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb ook nog 2 ricinus communis staan dat zijn plantjes waar een sterk dodelijk gif van wordt gemaakt 30 milligran is goed om iemand te doden.

De wonderboom, Ricinus communis, wordt ook wel Palma Christi genoemd.

Het wonder van Ricinus bestaat uit de olie die uit de gespikkelde bonen van de plant wordt geperst. In de geneeskunde wordt deze olie voorgeschreven als purgeermiddel.

 

Bron : http://www.neerlandstuin.nl/planten/ricinus.html

 

ps Je loopt dus eerst nog leeg voor je dood valt :D :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...