Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kwekeling

Wat kweek jij allemaal?

Recommended Posts

Kweek jij nog iets anders dan alleeen cannabis?

 

Ikzelf wel omdat het mij niet zozeer om de wiet gaat maar ik het gewoon leuk vindt om zo'n plant te laten groeien.

 

Ik heb ook nog 2 ricinus communis staan dat zijn plantjes waar een sterk dodelijk gif van wordt gemaakt 30 milligran is goed om iemand te doden. Ik zou niet weten wat ik er mee moet maar het is wel leuk. Ik probeer ook nog steeds om een paar mescaline houdende cactusjes aan te komen en meer van dat soort plantjes.

 

Zijn er ook nog andere mensen die ook nog iets anders kweken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wietplantjes buiten op het moment.

 

2 grote dikke san pedro's, en 5 kleinere stekken, die van een 3de grote cactus

afkwamen, die ik dus in stukken heb gehakt. is al ongeveer 2 jaar geleden gebeurt.

 

ik heb 1 keer psilocybe cubensis gekweekt, ik heb ook al een paar weken een grote appelmoes pot vol met mycelium staan, maar ik ben te lui om em te casen.

 

van de zomer toen het nog lekker weer was buiten een Brugmansia (engelen trompet). das ook een plant die door sjamanen gebruikt word, plant is ook Zeer giftig.

 

en ook een Datura, das ook familie van die Brugmansia alleen staan daarbij de bloemen omhoog en bij Brugmansia hangen ze, en zijn de bloemen meestal groter.

 

en vleesetende plantjes, van die venus vliegenvallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vleesetende plantjes vind ik ook erg interessant, heb ghier ook 2 behoorlijk grote bekerplanten hangen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb nog 8 peotes staan(of hoe je het oo,k schrijft),rode pepers (om op te snuive)

en een coka plant (al is ie ver dood)ma wa ik daar kan mee doen weet ik niet echt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kweek zelf veel verschillende kruiden. zo heb ik rozemarijn, lavendel, wijnruit, pepermunt en de bekende keuken kruiden.

 

ik gebruik de keuken kruiden in de keuken natuurlijk, maar met de rest doe ik nog veel meer.

 

je kan je eigen van binnen goed voelen door een lekkere joint te roken maar ik vind het belangrijk om mijn uiterlijk ook goed te verzorgen. daarom maak ik van mijn kruiden verschillende olién. zo smeer ik bijvoorbeeld met hoofdpijn een beetje lavendelolie erop en het is zo weg. voor elk kwaaltje een middeltje.

 

ik ben erg geintreseert in giftige planten maar daar doe ik nog niet echt wat mee. ik moet er eerst nog veel over lezen en te weten komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar haal je zo'n vleesetende plant, ik wil een paar van die "venus vliegenvangers"

 

Alvast bedankt en De Groenten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

die in de large zijn toch alleen de zaden geloof ik?

 

plantje kan je gewoon bij het tuincentrum halen, ik heb ze bij intratuin gehaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vogelspinnen.... maar dat hoort vast niet in het rijtje...

 

greetz

 

sWEEDy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb van de zomer 3 grote zonnebloemen gekweekt :no

En hoe kan je aan de zaden komen van een coke plant..? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

maanzaad komt van de papaver....

 

greetz

 

sWEEDy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee een papaverplant, daar kan je opium vanaf halen. als je coke te duur vind kan je beter speed gaan gebruiken, want 't is niet haalbaar om in nl coca planten te kweken om hier coke uit te halen

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de volle zon in de zomer doet een coka plant het hier best wel goed oor,maar ik vrees dat natrium hiervoor te weinig licht geeft voor em in leve te houde,of anders mankeert er iets anders aan weet eigelijk niet hoe je zoiets kweekt is eerder voor de sier eigelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch wel heb ik me laten vertellen. Kweet wel niet meer hoe het juist zit.

pfff kben te zat, dope op...

 

nog een pintje opendoen

Share this post


Link to post
Share on other sites

opium wordt gemaakt door zo'n onrijpe papaverbol open te snijden en het sap te laten indrogen.. ff uitkoken met azijnzuuranhydride en men hebbe heroine (klinkt waarschijnlijk makkelijker dan et is :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opium komt toch alleen van papaver somniferum dat zaad is toch geen maanzaad?

blauwmaanzaad komt van papaver somniferum ja.

maarja de somniferum die voor blauwmaanzaad gebruikt word is natuurlijk geselcteerd voor de hoge zaad productie, en niet voor het hoge alkaloid gehalte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maakt het uit, lukt toch niet hier, en had het ooit ergens gelezen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...