Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
fromheaventohell

iemand wat informatie over salvia?

Recommended Posts

he ik ben heel erg nieuwschierig naar Salvia, het is 1 van de sterkste tripmiddelen heb ik al gelezen. (heb zelf al veel gelezen over Salvia, vooral ervaringen)

 

-hoeveel kost het om het goed te voelen ( als ik t doe wil ik t ook goed doen )

 

- kun je ze halen in de smartshop? (bv. die van eindhoven)

 

-wat doet het met je?

 

- hoe moet je het gebruiken? roken toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het zelf nog nooit gedaan, moet het beslist nog een keer doen.

 

Voor zover ik weet heb je extract en gewoon salvia, het extract is het beste, in nijmegen kost het extract 4 euro per 0.1 gram (is een portie). Ik heb er wel wat vrienden hard op zien trippen. Eergister zelfs nog :D.

Het is te halen in smartshops en je moet het idd roken, beste is door een puurpijpje.

 

Ik vind het alleen jammer dat zo'n trip maar een kwartier ofzo duurt (voor 4 euro) maar ik hoor vaak genoeg dat het de moeite waard is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geh, Lady Sally D

 

Is errug leuk spul vind ik zelf, maar kijk er mee uit, want het is (als je het goed gebruikt) echt fokking sterk. Ik kan als ik salvia genomen heb, niet eens tot 20 tellen.....

 

Maar even over salvia

 

Het is vaak te krijgen in de betere smart en coffeeshop. Salvia is een tropische plant die in de oerwouden van Amerika groeit. De bladeren bevatten Salvorin A, en da's een soort natuurlijke LSD. Salvia is voornamelijk te krijgen in puur gedroogd blad en in extracten (5X, 10X). Uiteraard zijn de extracten eitsie sterker.

 

Wanneer je Salvia rookt ervaar je een zeer intense trip, die meestal 20 minuten duurt. Niet erg lang dus, maar wel zeer intens. Het is niet te vergelijken met paddo's, maar je kunt in 20 minuten toch best veel ervaringen hebben.

 

Here's how to do

 

Je neemt je bladeren, of extract, en gooit die, het liefste in een waterpijp (bong) maar in een gewoon pijnpje kan ook. Zorg dat je per persoon de hoeveelheid salvia apart klaar hebt liggen. Dus pak een theelepeltje ofzo en doe daar jou portie in. Doen er meerder mensen mee, zorg dat die ook elk een vol theelepeltje hebben. Waarom? Omdat salvia niet geleidelijk oprookt zou je, waneer je een hoeveelheid voor 4 personen in een keer in de bong doet, de eerste persoon bijna alles binnenkrijgen.

 

Dus zorg voor je eigen portie. Doe deze in de bong. Omdat Salvia een iets hogere temperatuur nodig heeft voor verbranding dan wiet, heb je een goede aansteker nodig. Je kan de kop van de bong (als ie van metaal is) evt ook even voorverwarmen.

 

Nu komt het, je moet jou portie in een zo groot mogelijke hijs (trek) naar binnen werken. Liefst een hijs, maar twee kan ook. Het belangrijkste is dat je de salvia rook zo lang mogelijk in je longen houd. En zorg dat je portie binnen twee hijsen op is.

 

De truc is namelijk dat je totaal maar een paar minuten hebt om zo veel mogelijk rook naar binnen te werken, daarna werkt het nit meer.

 

Nadat je de rook zo lang mogelijk vast gehouden hebt, blaas je deze rustig uit. En nu komt het, zorg dat je zit of ligt, je krijgt namelijk binnen 20 seconden het gevoel alsof er een sneltrein over je heen raast. Staan is bijna onmogelijk. Ga lekker hangen, sluit misschien je ogen, en geniet van je trip.

 

Na 20 minuten zul je merken dat je heel snel weer nuchter wordt. Het mooie aan Salvia is dat je er absoluut geen kater aan overhoud. Binnen een uurtje voel je weer helemaal normaal.

 

Over de trip zelf kan ik je niets vertellen, die is elke keer weer anders.

 

Veel plezier :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mag ik misschien weten over welke soort salvia dit gaat? kan iemand misschien de voledige latijnse naam geven?

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geh, Lady Sally D

 

Is errug leuk spul vind ik zelf, maar kijk er mee uit, want het is (als je het goed gebruikt) echt fokking sterk. Ik kan als ik salvia genomen heb, niet eens tot 20 tellen.....

 

Maar even over salvia

 

Het is vaak te krijgen in de betere smart en coffeeshop. Salvia is een tropische plant die in de oerwouden van Amerika groeit. De bladeren bevatten Salvorin A, en da's een soort natuurlijke LSD. Salvia is voornamelijk te krijgen in puur gedroogd blad en in extracten (5X, 10X). Uiteraard zijn de extracten eitsie sterker.

 

Wanneer je Salvia rookt ervaar je een zeer intense trip, die meestal 20 minuten duurt. Niet erg lang dus, maar wel zeer intens. Het is niet te vergelijken met paddo's, maar je kunt in 20 minuten toch best veel ervaringen hebben.

 

Here's how to do

 

Je neemt je bladeren, of extract, en gooit die, het liefste in een waterpijp (bong) maar in een gewoon pijnpje kan ook. Zorg dat je per persoon de hoeveelheid salvia apart klaar hebt liggen. Dus pak een theelepeltje ofzo en doe daar jou portie in. Doen er meerder mensen mee, zorg dat die ook elk een vol theelepeltje hebben. Waarom? Omdat salvia niet geleidelijk oprookt zou je, waneer je een hoeveelheid voor 4 personen in een keer in de bong doet, de eerste persoon bijna alles binnenkrijgen.

 

Dus zorg voor je eigen portie. Doe deze in de bong. Omdat Salvia een iets hogere temperatuur nodig heeft voor verbranding dan wiet, heb je een goede aansteker nodig. Je kan de kop van de bong (als ie van metaal is) evt ook even voorverwarmen.

 

Nu komt het, je moet jou portie in een zo groot mogelijke hijs (trek) naar binnen werken. Liefst een hijs, maar twee kan ook. Het belangrijkste is dat je de salvia rook zo lang mogelijk in je longen houd. En zorg dat je portie binnen twee hijsen op is.

 

De truc is namelijk dat je totaal maar een paar minuten hebt om zo veel mogelijk rook naar binnen te werken, daarna werkt het nit meer.

 

Nadat je de rook zo lang mogelijk vast gehouden hebt, blaas je deze rustig uit. En nu komt het, zorg dat je zit of ligt, je krijgt namelijk binnen 20 seconden het gevoel alsof er een sneltrein over je heen raast. Staan is bijna onmogelijk. Ga lekker hangen, sluit misschien je ogen, en geniet van je trip.

 

Na 20 minuten zul je merken dat je heel snel weer nuchter wordt. Het mooie aan Salvia is dat je er absoluut geen kater aan overhoud. Binnen een uurtje voel je weer helemaal normaal.

 

Over de trip zelf kan ik je niets vertellen, die is elke keer weer anders.

 

Veel plezier :no

Is dit niks voor jou twannie100? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel gram moet je nu roken per persoon?

ik heb 6 gram gedroogde salvia bladeren gekocht...

op azarius zeggen ze dat ik 6 trips uit 3 gram kan halen.

dus ik kan er 12 uithalen???? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoeveel gram moet je nu roken per persoon?

ik heb 6 gram gedroogde salvia bladeren gekocht...

op azarius zeggen ze dat ik 6 trips uit 3 gram kan halen.

dus ik kan er 12 uithalen???? :D

lijkt me wel he

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm ik heb deze week wat gedroogde salviabladeren gerookt(0.5 gram) van azarius in een purepijpje maar ik voelde bijna niks tot niks... op de verpakking staat: kauwen of tea van zetten. en eigenlijk niet dat ik het moet roken zoals hier gezegd wordt.

 

Hoeveel moet ik nu gebruiken om thee te maken???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb alleen verstand van potjes extract die je koopt, dat is namelijk in een 5x potje zitten 2 trips, en in een 10x potje zitten er 4. Ik heb me gehouden aan hetgene wat achterop het pakje stond (10-20 doseringen), maar dat is bullshit. Dat zei die gozer van de smartshop later ook. Toen vertelde hij dus dat er in een 5x 2 trips zitten en in een 10x 4 trips.

 

Maar gast, mescaline moet je dus echt niet onderschatten. Dat is echt ongelofelijk sterk. Jij moet het natuurlijk zelf weten, maar ik denk echt niet dat je er oud genoeg voor bent. Als je bijv. de lessen van don juan door carlos castaneda (literatuur over o.a. mescaline) leest, weet je enigzins hoe ongelofelijk krachtig mescaline is.

 

Maar veel plezier met de salvia! En onthoud : je moet echt een goede aansteker hebben met een gasvlam oid, met een normale lukt het niet. En volg de instructies van Stevens goed op, de kleinste dingen kunnen je trip verpesten als je ze vergeet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...