Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Elmo2007

Meeting @ Elmo`s Place

Recommended Posts

@wietefras, die pot van mij stond er ook om gebruikt te worden en testers uit te plukken :innocent: doe me anders ff een pm

snaaip, meelezen jonguh ..............anders mis je de boot

casto, tegen die tijd ben jij al weer wat verder met jouw project : DE PERFECTE NLS :dribble:

@elmo, yep alles lag er uit !mooi kut want ik heb al 3 x gereageerd maar hij flikkerde alles eraf :thumbsdown:

@Buzz, pas op............ ik ben katholiek en hou van kleine ..................... :shifty:

@de rest, gauw inschrijven want dit word een topper.......... ZIGGODOME EXPERIANCE :tu

 

 

Grtn The old men........... Erazer

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben sinds 3 u sniffags aan hef rondspringgen door de rooielieb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snaaip was stenen aan het metselen, als snaaip ooit een meet wil geven mot ie eerst een woonkamer hebben nietwaar.

 

Casto's Ultimate NLS, can't wait.

 

Forum was ff plat ja, maar das Snaaîp ook, Snottebellen met tuiten, wat is het nut ervan. Nog maar eens inschenken dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja wat inschenken ... jaaa .. lekker

gallery_24304_9410_443448.jpg

nog bedankt piraat :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is het Bacardi Oakheart, Rum. Ben niet zo voor commerciele producten alla Bacardi en Jack.

Maar wat ik graag drink is flink aan de prijs en dat trekt deze ouwe werkloze Snaaip niet nou.

1300Bakstenen kosten ook geld.

 

In elk geval Momo, Sante

Share this post


Link to post
Share on other sites

casto, tegen die tijd ben jij al weer wat verder met jouw project : DE PERFECTE NLS :dribble:

 

 

Grtn The old men........... Erazer

 

 

Toch maar eens het vrouwtje lief aankijken voor een mooi microhokje....

 

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit:

 

Klein rookverslagje:

grower: miramar

Strain: rooie lib

Locaties: outdoor

 

Inleiding

 

Na een drukke dag keek ik uit naar de zaterdagavond, lekker op de bank naar vage science op discovery kijken.

Maar nee we hadden een verjaardag, een verkleedpartijtje want die persoon wilde een strip/film thema pfffff.

Daar voel ik me inmiddels een beetje te oud voor dus ik ging als mezelf, maar mijn chill avondje klapte als een grote zeepbel.

Na de verjaardag dook miss casto het bed in en ik blijf achter met de tv aan.

Ik was een beetje mijn zaden aan het ordenen en pakte het zakje van miramar uit mijn bak, de rooie lib komt tevoorschijn.

Mmmmm even een pure joint (gestopt met roken als ik thuis ben) gaat er nu wel in en de moeheid moest plaats gaan maken voor mijn chill avondje.

 

Eerste indruk:

 

Als ik het zakje open komt er een typisch geurtje van een buiten gekweekt wietje uit, maar als ik de top eens goed naar mijn neus breng ruikt hij toch heerlijk.

Ik omschrijf het als een scherpe geur wat een beetje overeenkomt met iets lavendel achtig.

Moeilijk te omschrijven maar het ruikt verre van verkeerd.

In de top vind ik prompt nog een verzameling mooie donkere zaden :D dus voorzichtig pluk ik de top leeg.

In totaal heb ik nu 11 rooie lib zaden waar ik erg blij mee ben natuurlijk, mooi voor bij de verzameling.

Het kruimelen gaat wat lastig zonder grinder tot ik de ingeving had dat we op de meeting een goodiebag hadden gekregen waar een grinder en een rasp in zat.

Mijn vingertoppen zijn inmiddels zwart geworden, dus grinden en raspen maar :)

Dichtvouwen en roken!

 

Roken:

 

De eerste haal gaat als een zachte stroom van rook mijn keel in, als ik merk dat ik helemaal niet hoef te hoesten terwijl ik daar vaak wel last van heb.

Erg lekker keelgevoel dus! Weer een aantekening op het blaadje.

De smaak is al even geweldig, wat een heerlijkheid om dit te kunnen roken zeg.

Ik ben normaal niet zo van de buitenwiet maar deze strain maakt daar korte mette mee, dit is een met liefde gekweekt wietje

Ik proef totaal geen voeding of andere dingen die een negatief effect kunnen hebben.

 

Uitwerking:

 

Op dit moment zijn we een half uurtje tot een uurtje verder en de uitwerking is al net zo goed als dat keelgevoel.

Het is gelukkig geen KO wietje gelukkig (voor het roken van een halve joint), maar ik voel een lekker warm gevoel in mijn hele lichaam.

Als een gitaarsnaar die op het punt staat net geen geluid meer af te geven zoemt het in mijn lichaam.

Even naar discovery science zappen en lekker educatief doen, dat is waar ik zin in kreeg.

Ik kan zeer boeiend alles lekker volgen terwijl ik uber relaxed op de bank lig.

Het is dus voor mij een heerlijk chill wietje die mijn zaterdagavond zeer veel plezier doet.

Ik hoop dat die lekker lang blijft hangen want de moeheid is weg en ik krijg zin om van alles te doen.

De muziek gaat aan!

 

Ik vind het leuk om punten te geven dus bij deze, let wel dit is voor mij persoonlijk elk ander kan dit anders beleven!

 

Score voor mij persoonlijk:

 

Uiterlijk: 8/10 (omdat paars hier ook echt paars is)

Geur: 7/1

Smaak: 9/10

Uitwerking: 9/10 (voor mij echt een chill wietje heerlijk!)

 

Totaal: een dikke 8 dus!!!

 

Voor mij is dit echt een heerlijk zaterdag avond wietje gebleken want het gaf me precies waar ik naar op zoek was.

Wel toevallig want als ik een NLS had gerookt lag ik nu waarschijnlijk al in bed. (2uur inmiddels)

Dit ga ik zeker onthouden aangezien ik de perfect outdoor locatie op het oog heb.

 

Miramar echt een super wietje ik vind hem helemaal goed!

Edited by Casto
  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer mooie omschrijving casto.

paars? Hij is bijna zwart zo paars.

Het is net als de zwarte tulp zo mooi.

heerlijke high uitwerking prima wietje om wat te gaan ondernemen.

En proefbaar met liefde gekweekt door miramar.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn rookverslagje van de paarse wiet

 

het ziet er natuurlijk erg speciaal uit

ik dacht deze moet ik in mn pijpje roken

na het roken van circa 0.4 gram

proefde ik de heerlijke smaak (tot nu toe de meest fruity wiet die ik heb gerookt)

 

 

voelde ik een soort lichtelijke body high, die uitzette naar mijn hoofd

na ongeveer 20 minuten voelde ik het effect echt

mijn hoofd bleef stilzitten, mijn lichaam was ongeloofelijk actief

echt nog nooit meegemaakt

van 3 uur smiddags tot 10 uur savonds heb ik rondgesprongen ,(letterlijk als een konijn, kon niet stilzitten)

het voelde alsof ik nuchter was maar ook weer niet

 

BODY HIGH HEAD STONED

 

en nu al 24 uur luister ik dit nummer

http://www.youtube.com/watch?v=eYodAsQ38U8

vanaf 0:42

:icecream:

Edited by S37
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:huh: Echt te mooi, ik zit te stuiteren op de bank. :lol: :lol: :lol: Zo tof om te horen.

 

@ Casto Prachtig! Edit: klein rookverslagje?? Man, man ik geef je bij deze de groene tulp voor het mooist geschreven rookverslag van het jaar. Ownee dat mag niet voor je eigen gekweekte soort he. Krijg wel spontaan trek in NLS. Daar ga ik eens rustig voor zitten.

Thanxs buddy!

 

@ S37 prachtig verslag geschreven. Fruit to the max! en daarna BODY HIGH HEAD STONED

-_- :D Die muziek is fakking leip ouwe

Ik kan niet wachten tot het maandag is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miramar, pakketje al ontvangen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees hier al een poosje mee op Elmo's topic, was helaas een beetje te laat om me nog aan te melden voor de afgelopen meeting, heb me ook niet in jullie discussies en verhalen gemengd, dat kan je eigenlijk alleen doen als je er zelf bij bent geweest, vind ik zelf.

 

Eh Elmo en MinnieMouse, kan ik me aanmelden voor de volgende meeting in maart?

 

Ben ook wel in voor een fantastische, gezellige, blowavond met wat forumleden.

 

Uiteraard zal ik dan ook zorgen voor de inwendige mens, zowel in rookbare als eet en drinkbare vorm!

 

 

Greetzzzz,

El oro verde

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ El oro verde dat is denk ik wel mogelijk

aangezien er in maart een beetje meer mensen komen als vorige keer gaan we het in de achtertuin doen :).. beetje meer ruimte daar

en hopelijk tegen die tijd weer wat beter weer :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wegpiraat is weer eens onderweg op de weg en ziet afslag Sesamstraat even gezellig langs Elmo En MiniMouse een pafje doen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wegpiraat is weer eens onderweg op de weg en ziet afslag Sesamstraat even gezellig langs Elmo En MiniMouse een pafje doen

 

 

 

Gezellig!!!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha gezellig

zie je zo

Mini meeting :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piraat in tha house

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was Gezellig kort maar krachtig altijd goed een mini meeting :D

Lekker hennep theetje van Minni gekregen samen met een J is da wel een goeie combo

 

Bedankt voor de Duckfoot die gaat zo even goed getest worden

 

Tot snel weer :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was zeker heel gezellig!

 

Elmo ligt knetterstoned hier op de bank film te kijken

 

 

Tot snel x

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ie beter zen pm eens na kijkt

 

Ik zal t zeggen maar denk dat dat morgen gaat worden snaaiper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gadverdamme van de zetel schoppen meid, die luie lamzak. Maf ze jullie beiden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahahaha nee ik ben wel lief genoeg om hem te laten slapen.. dankje jij ook slaap lekker

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...