Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

robin_hood

Opstelten Weg Ermee!

Recommended Posts

Ik vraag me wel eens af waarom het komt dat zo iemand nog steeds veel te zeggen heeft.

Terwijl het grotendeels kwats is wat hij verteld, en de meeste dat ook weten. :wtf2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zodra jij je bek hard open gaat trekken naar Ivo zullen heel wat deuren dicht gaan voor je toekomstige carrière. Je krijgt netjes onder de tafel betaald om je bek dicht te houden in sommige onderwerpen in de tweede kamer.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De heren daar zijn Corrupt en houden elkaar het handje boven het hoofd.

Kijk nu wat voor achterlijke regels er nu komen,en ze geven overal groen licht voor,

Het word tijd voor een nieuwe frisse partij.

De gevestigde orde faalt falikant

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Lees ik het nu goed komen de ouwe soortjes weer terug???? bliss-smiley.gif

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

UIt betrouwbare bron is mij gebleken, dat Rutte de felste tegenstander van legalisering is.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hij is ook grootste voorstander van belastingsgeld over de balk gooien.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meningen van Rutte, en Opstelten kan je met elkaar ''Vergelijken'' ala comparison

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb geen pilletje te veel op , hoogstens een paar jointjes te weinig

 

heb het gevoel het haarscherp te zien, maar verbeter mij ( graag onderbouwd) waarom dat niet het geval zou zijn.

 

-De status van ons favoriete gewas lijkt geweld aan te worden gedaan door het overtrekken, verdraaien en uit de context rukken van feiten .

-De illegaliteit van het gewas voorkomt een openlijke vereniging van een substantieel en kritiek aantal benodigde deelnemers

In normaal nederlands: je kan niet massaal uit de kast komen doordat de straffen zo hoog zij , en opsporing niet stil zit.

-Door illegaliteit , en overtrokken vraag is een groot aantal soorten in de shop dat wel goed opbrengst levert , maar niet echt prettige rookwaar is. Klachten die ervan kunnen komen zijn afschrikwekkend voor nieuwe gebruikers.

In een legale situatie zou het laatste echte gezondheidsrisico ( long- en andere schade als gevolg van gewichtsverzwaarders en pesticiden/ovebemesting) voorkomen kunnen worden.

-De drogredenen over cannabis en schizofrenie worden uit context gerukt.

De indruk bestaat dat mensen die gevoelig zijn voor psychosen bescherming hebben tegen veel klachten bij gematigd gebruik,

 

(Ook zijn er veel creatieve mensen die dissociatief zijn bij vlagen.Hedendaagse psychiatrie is vaak door tijdgebrek niet in staat om het verschil tussen dissociatie en psychose te herkennen. Dit levert misdiagnoses en medicijnverslaving op.

ook worden deze mensen niet uit de statistieken gehaald bij een eventuele her-diagnose. Psychosen zijn matig begrepen , maar worden wel ingezet om cannabis illegaal te houden, terwijl bewijzen erop duiden dat CBD rijke hash dus psychosen kan voorkomen.)

 

-de europese richtlijnen staan cannabis social clubs toe, want kijk maar naar spanje.

Geen europese hetze daarover , toch?

 

ik heb geen carriere, maar ik ambieer er wel een in een legaal cannabisbedrijf

Liefst in de zadenteelt, desnoods een growshop

maar schoonmaker van de growhopkoffiekamer is ook best..

liever een simpele functie in een bedrijf waar mnijn hart ligt , dan met tegenzin uit bed komen.

en zoals de stripheld Frankling Freewheling Freak ( van de FreakBrothers) al eens zei

 

weed gets you better through times of no money

than money in a time of no weed

Edited by MeneerJansen
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat dit de mogelijke redenen van de regering (Opstelten) kunnen zijn waarom legalisering uitblijft.(lijkt).

 

Ten eerste omdat bijna alles tegenwoordig om geld gaat,

en het zwarte geld dat door de groene wiet

weer als witte papiertjes kunnen worden uitgegeven.

 

Legalisering brengt een hoop papiertjes met inkt teweeg.

Namelijk regels uit het naar mijn mening uit het stenen tijdperk

komende wetboek en diens hoofdstukken.

En gezien Opstelten nu al bijna geen regeltjes uit zijn hoofd kent,

laat staan dat hij dan eens iets zelf( Zonder influisteren, voor-kauwen ) gaat veranderen..

 

Ten 2e dat er geruchten gaande zijn dat er wel degelijk contacten met duistere onderwereld zijn vanuit 2e kamer,

\ ministerie. Daarnaast als ze de realiteit onder ogen zien, moeten ze erkennen.

En dat gaat niet zo makkelijk.

Ook denk Ik dat er een rekensom gemaakt is (telraam van optelten)

en dat de medicijnen, fabrikanten, apotheken, psychiaters, etc etc meer opleveren.

Doordat legalisering zoveel medicijnen uit de schappen haalt.

 

Tenslotte weten zij als geen ander dat niemand het gebruik veranderen kan,Baas in eigen Brein !

dus blijft dat 'geld' wat nou stroomt blijft gewoon doorstromen.

 

En is je wel eens opgevallen dat Rutte een echte Colgate smile met witte tandjes heeft?

Fluor in hun brein erger nog ook in ons brein.

Elke morgen maar weer. Opstelten heeft veel te veel algaam in zijn mond,

en weet je hoe gezond dat voor de mens is?

Heb je tijd over dan kun je in dit filmpje de bijwerkingen van "Opstelten zien'

Het onderwerp draait een beetje maar de kern is dat ze het slechte vergoedelijken en het goede verslechteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had wel verwacht dat die 2 na zaterdag wel vertrokken waren of was er niet al teveel opkomst bij die voc walk in zaailand? :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pas als er 3 x zoveel broodkwekers zijn, zakt de prijs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@amnees de inkoop of de verkoop prijs,

Die laatste zie ik nog niet dalen al zijn er 6x zoveel broodkwekers

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat hier helemaal niet over broodkwekers, prijzen of herten of buffels....

wel over......

 

 

back on-topic :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha dus dan haal jij mijn berichten weg,haal dan ieder bericht waar broodkweker in staat weg want daar ging het namelijk wel even over wat dan precies een broodkweker is,zolang er maar niet over gesproken word.

Over ivoren torens gesproken lol maargoed on topic waar ging het ook alweer over?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als jou berichten niets met topic te maken hebben en weer een heel welles/nietes spelletje in gang gaan zetten haal ik idd je berichten weg urban alien!

als je over broodkwekers wil praten doe dat dan gerust in je vrije tijd, maar niet in een topic dat er helemaal niets mee te maken heeft...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus opstelten moet weg,hoe gaan we dat doen moeten we dan bespreken hoe we hem op gaan ruimen? :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opstelten overtreed auteurswet met James Bond clip!!

 

 

Auteurswet Art 31a

 

a. Hij die opzettelijk een voorwerp waarin met inbreuk op eens anders auteursrecht een werk is vervat,

openlijk ter verspreiding aanbiedt,

b. ter verveelvoudiging of ter verspreiding voorhanden heeft,

c. invoert, doorvoert, uitvoert of

d. bewaart uit winstbejag

wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste één jaar of geldboete van de vijfde categorie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjips, heeft die editor zo z'n best gedaan, zijn er toch nog drie UH's doorheen geslipt. Oja, en Ivo? Maar goed dat wij die license ook niet hebben toch? Uh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat de dokter je wiet mag voorschrijven, doodgaander. :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat kunnen ze nou toch in hemelsnaam als argument opvoeren dat deze lamzak nog steeds een functie mag bekleden in Den Haag? Godverdomme als zo'n figuur je kantoor komt schoonmaken trap je hem al naar buiten zodra die bek van em open gaat, nee dan moet die nog dingen gaan beslissen voor ons ook...? We rellen over van alles, zwarte piet moet paars met gele stippen en weet ik veel, maar een figuur als opstelten kan ongehinder zijn gang gaan? Als hij uberhaupt meer is als een overbetaalde buikspreekpop met een aantal grijp grage handjes in z'n anus tot aan de elleboog om met moeite die lippen van em een beetje mee te laten bewegen om wat on samenhangend gebrabbel voort te brengen?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...