Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Monti

Bouw Van Een Microhok, 30X70X110Cm

Recommended Posts

Kastje is heel mooi geworden! Denk dat je verslag zo naar de kweekverslagen kan haha

Probleem met die variac zou ik niet weten.. :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie kweekkast, ik ben benieuwd! :)

 

Op hoeveel volt staat je variac nu?

Wat ik me nog herinner van school is dat een transformator wel vaker geluid maakt.

Kan het zijn dat als je deze verder open draait je minder gezoem hoort?

Dit heb ik ook al wel eens bij een dimmer gehoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Holox. Ik heb nog eens contact opgenomen met de leverancier en inmiddels een andere binnen. Het klopt dat transformatoren geluid maken, maar voor dit kleine formaat hoeft dat niet zoveel te zijn als dat het was. Degene die ik nu heb die hoor ik niet. Zit misschien beter vast in zijn kastje, waardoor het minder resoneert...

 

Ben trouwens begonnen met een grow, het is Shackzilla geworden in 19 liter smarpotten. Sannies way, met wat extra toegevoegde wormenmest. Waarschijnlijk zal ik nog wel een topic openen hierover.

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt een mooie kast!!

nu ben ik zelf wat aan het rondkijken voor een tweedehands kast en vroeg me af of er iets is als de minimum maat?

Ik heb iets gevonden met als maten b:101,h78,5 en 59diep. Is dit iets te laag?

Want ik zie bij jou en anderen dat ze beter toch naar 1m gaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks!

 

Kwam bij mij zo uit ivm de ruimte waar het in staat. Het ligt er ook aan of je de filter ook in de kast hangt. Welke soort je lamp je hebt, etc.

 

Maar goed, iets meer hoogte is wel fijn denk ik. Ik zal wel minimaal 1 meter aanraden, ook zodat je de lamp nog omhoog kunt doen om de planten te verzorgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...