Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Henk V

Rechtzaak Tegen Mij Henk Vreman

Recommended Posts

als hij er boven hing zullen ze er zowiezo vanuit gaan dat je m ook hebt gebruikt...

maar als k je berichten goed lees wordt je niet je huis uitgezet toch bij een volgende keer maar wordt de toegang je voor een half jaar ontzegd..

k zou in jou geval denk k toch ook gewoon die 200 euro betalen het is het risico van het vak en met 1600 watt boven je veldje heb k zo n vermoeden dat je t niet hard kan maken dat t enkel voor medicinaal gebruik is. en dat hele olie verhaal zou ik mn vingers niet aan gaan branden aangezien het nog steeds op lijst 1 staat

 

maar iig heel veel suc6

wat is het verschil tussen huisuitzetting of geen toegang hebben dan?

 

De waarheid is dat ik het echt om medische redenen gebruik het verlicht mijn chronische pijnen enorm.

 

Ga niet betalen tenzij de hoogste rechter mij veroordeelt.

 

Olie ken ik niet en ook nog nooit geprobeert ,cannabis in de thee werkt goed of via pijp van steen

Share this post


Link to post
Share on other sites

met zo een verklaring van de arts ben je minder, maar niets zou ik niet zeggen hoor, ik heb bv. zelf ook zo'n verklaring, beter als niets, wat je echt nodig hebt is een officieel document van het ministerie van volksgezondheid.

maar een attest van de dokter met zijn verklaring is ook officieel!

 

ik heb bv heel uitgebreid gebabbeld met mijn neuroloog over al dat cannabisgebruik, en hij stond 100% achter mij, moest ik dus nu in jou schoenen staan zou ik zeker ook is met de desbetreffende dokter die jou dat attest heeft toegeschreven gaan babbelen.. hij zou mij hier zeker in helpen waar hij kan of raad geven!

 

ik ben ook iemand die heel overtuigd is van mijn medisch gebruik, moest het mij gebeuren zou ik er ook alles aan doen om niet als de zoveelste wietkweker bestempeld te worden, daarin begrijp ik je volkomen!

 

dat olie verhaal kan uiteraard evengoed thee zijn, moest je eens weten hoeveel materiaal mensen nodig hebben die heel de dag thee'tjes zetten, je zal het zelf ook weten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

in mijn ogen zit er een groot verschil in de toegang ontzegd voor een half jaar en je woning onteigend wat het uiteindelijk betekend weet je zelf ook wel natuurlijk

 

en Ik geloof je direct dat je het voor de chronische pijn doet. maar dat is nog geen reden voor justitie om je je gang maar te laten gaan helaas het blijft gewoon illegaal natuurlijk .dit wist je waarschijnlijk ook van te voren. dus lijkt het mij persoonlijk veel verstandiger om die 200 euro te betalen maar k begrijp wel dat het een pricipe questie is k vraag me alleen af of het wel zo slim is

 

maar goed nogmaals veel suc6 en ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
wil vrijspaak om mijn blanco strafblad te houden i.v.m reizen en uit principe!

 

 

alsof je nu niet meer mag reizen. echt een sjaak.

 

nogmaals uit princiepe. geef nou eens aan welk princiepe. kweken is verboden, voor niemand uigezonderd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

met zo een verklaring van de arts ben je minder, maar niets zou ik niet zeggen hoor, ik heb bv. zelf ook zo'n verklaring, beter als niets, wat je echt nodig hebt is een officieel document van het ministerie van volksgezondheid.

maar een attest van de dokter met zijn verklaring is ook officieel!

 

ik heb bv heel uitgebreid gebabbeld met mijn neuroloog over al dat cannabisgebruik, en hij stond 100% achter mij, moest ik dus nu in jou schoenen staan zou ik zeker ook is met de desbetreffende dokter die jou dat attest heeft toegeschreven gaan babbelen.. hij zou mij hier zeker in helpen waar hij kan of raad geven!

 

ik ben ook iemand die heel overtuigd is van mijn medisch gebruik, moest het mij gebeuren zou ik er ook alles aan doen om niet als de zoveelste wietkweker bestempeld te worden, daarin begrijp ik je volkomen!

 

dat olie verhaal kan uiteraard evengoed thee zijn, moest je eens weten hoeveel materiaal mensen nodig hebben die heel de dag thee'tjes zetten, je zal het zelf ook weten...

zodra ik vrijgesproken word ga ik ook zeker een vergunning aanvragen bij het B.M.C maar weet nu nog niet hoe ik die 1225€ moet betalen!

 

wil vrijspaak om mijn blanco strafblad te houden i.v.m reizen en uit principe!

 

 

alsof je nu niet meer mag reizen. echt een sjaak.

 

nogmaals uit princiepe. geef nou eens aan welk princiepe. kweken is verboden, voor niemand uigezonderd.

www.wimmoorlag.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

er bestaat ook een kans dat je niet vrijgesproken word, ik denk dat je beter nu in actie schiet en met de juiste mensen gaat praten....

waarom zou je wachten tot erna, het is nu dat je het moet doen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

er bestaat ook een kans dat je niet vrijgesproken word, ik denk dat je beter nu in actie schiet en met de juiste mensen gaat praten....

waarom zou je wachten tot erna, het is nu dat je het moet doen

ik acht de kans dat ik vrijgesproken word 100% maar of ik ook voor mezelf mag kweken dat weet ik niet.

Welke juiste mensen zijn dat dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

er bestaat ook een kans dat je niet vrijgesproken word, ik denk dat je beter nu in actie schiet en met de juiste mensen gaat praten....

waarom zou je wachten tot erna, het is nu dat je het moet doen

ik acht de kans dat ik vrijgesproken word 100% maar of ik ook voor mezelf mag kweken dat weet ik niet.

Welke juiste mensen zijn dat dan?

 

dit vind k toch wel een bijzondere uitspraak 100% kans op vrijspraak ik persoonlijk denk eerder dat je 100% kans hebt om genaaid te worden

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gevaarlijk... zo zeker van je zelf zijn! :blink:

 

wie? de dokter die jou attest geschreven heeft, b.m.c, stichting patienten groep mediciale cannabis gebruikers, het is allemaal al gezegt...

+ alles wat jij nodig acht om een vrijspraak te krijgen, ik zou met een heleboel mensen gaan praten moest ik het zijn!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gevaarlijk... zo zeker van je zelf zijn! :blink:

 

wie? de dokter die jou attest geschreven heeft, b.m.c, stichting patienten groep mediciale cannabis gebruikers, het is allemaal al gezegt...

+ alles wat jij nodig acht om een vrijspraak te krijgen, ik zou met een heleboel mensen gaan praten moest ik het zijn!

heb gesprek met huisarts gehad en hij gaat de extra medische onderbouwing opschrijven voor de beroepzaak.

B.M.C aanvraag heeft ook te maken met wet BIBOB dus blanco strafblad ook daarvoor nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je vestigt je hoop wel heel sterk op dat Moorlag arrest. MS is toch wel wat anders dan chronische ontstekingen en inmiddels zijn de wetten op wietteelt ook een stuk strenger geworden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie z'n reet brand..........

 

En daar laat ik t maar bij ;-)

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

zodra ik vrijgesproken word ga ik ook zeker een vergunning aanvragen bij het B.M.C maar weet nu nog niet hoe ik die 1225€ moet betalen!

 

Hoezo een vergunning bij BMC aanvragen?

 

Die vergunning om te 'mogen kweken' bestaat helemaal niet, wie heeft je dit op de mouw gespeldt?

 

Je in deze zaak niet erg kundige advocaat die instemt met jouw gang naar de rechter voor een nogal 'bijdehand' principe?

Je hebt een strafbaar feit gepleegd kerel, komop zeg, dat je ziek bent maakt je nog niet niet verantwoordelijk voor wat je doet.

 

Je hebt nog helemaal geen vergunning, mag blij zijn met alleen maar € 200 boete (dus geen aantekening als dealer of mega kweker) en met het betalen van die boete is het strafrechterlijk gezien klaar

 

Betekent dus: klep dicht tegen alles en iedereen en draaien, simpel.

 

Weer gepakt, zelfde procedure doorlopen en huis uit? dacht het niet, veel te zwaarwegend middel.

Beter voorbereidt en als het goed is leer je hier zo van dat je qua opzet ed zo gaat werken dat je niet meer gepakt wordt (oa geen stekken halen dus) en sta je een stuk sterker met je verhaal.

 

Stap over naar een goede advocaat ipv 1 die nog probeert via Moorlag (en jij gelooft het) boeg te gooien, dat is sinds 2011 niet echt meer mogelijk behalve dan als je in ieder geval aantal stappen doorloopt (deels al hier in reacties gegeven): jij bent aan de achterkant begonnen zeg maar en denkt nu via de voordeur verder te kunnen, kan je nog wel eens van een koude kermis thuiskomen.

 

In die uitspraak heeft de rechter het ook over een vergunning, was tie ff vergeten dat je als prive persoon helemaal geen vergunning kunt krijgen.. mocht dat wel zo zijn stuur me een PB, ga ik hem aanvragen en velen op forum met mij omdat ik al jarendat para peitje gedoe over me plantjes zat ben.

 

Wat ik me veel meer afvraag (ik zit in ongeveer zelfde situatie) is hoe je gepakt bent?

 

wat je huisarts krabbelt is leuk maar die behandeld je en kan belang hebben bij, naast dat een huisarts echt niet de aangewezen persoon is om te beeroodelen of canna nu echt als medicijn voor je wat is naast wat je er zelf van vindt.

Edited by lostchild
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen bepaalde politici en welgestelden leven boven de wet.

 

Als je daar niet onder valt, zou ik me de ellende besparen.

 

Zo te zien zijn ze al aardig coulant geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo te zien zijn ze al aardig coulant geweest.
Dat leek me toch ook inderdaad. Slechts 200 euro boete als je 1000W (tot 1600W) hebt hangen over 41 planten.

 

Is dit ook niet net zoets als "Sorry dat ik te hard reed agent, maar ik had echt ontzettende haast"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannabis hoort niet thuis op de opiumlijst is mijn mening.

Kwekers die er veel geld aan verdienen willen dat juist wel.

Als iedereen die gepakt word door procedeert moet de politiek wel iets doen en zo verander je iets.

Meneer moorlag is geen crimineel omdat hij is vrijgesproken door de hoge raad en ik zie mijzelf ook niet als crimineel.

 

P.s heb 20 jaar geleden een collega met 2 afgesneden vingers met hoge snelheid naar het ziekenhuis gebracht(alarmlichten aan) en aangehuoden geen bekeuring wel vermanend door agent toegesproken !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die laatste zin is wel een beetje de crux. Levensbedreigende situaties zijn inderdaad wel soms wel een excuus, maar een chronische ontsteking ook?

 

In dit geval ben je al gematst en hebben ze je slechts een boete van 200 euro gegeven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die laatste zin is wel een beetje de crux. Levensbedreigende situaties zijn inderdaad wel soms wel een excuus, maar een chronische ontsteking ook?

 

In dit geval ben je al gematst en hebben ze je slechts een boete van 200 euro gegeven.

goed lezen heb er 3 en gun niemand er 1 van.

P.s mevr moorlag heeft ook chronische pijn dus geen ms en is ook vrijgesproken.

Gematst worden is niet mijn insteek ,recht op zelfbeschikking van mijn lichaam wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.s heb 20 jaar geleden een collega met 2 afgesneden vingers met hoge snelheid naar het ziekenhuis gebracht(alarmlichten aan) en aangehuoden geen bekeuring wel vermanend door agent toegesproken !!!

 

Dat is natuurlijk een voorbeeld van lik me vestje.

20 jaar geleden kon je er ook nog oplos kweken zonder risico ,nu niet meer .

Als je nu aangehouden zou worden in de zelfde situatie kan je gewoon je auto laten staan.

 

Het is geen 1994 meer Henk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet ook gewoon 112 bellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ook gewoon die 200 euro betaald hebben.

 

Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn in deze maatschappij 2 totaal verschillende dingen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ook gewoon die 200 euro betaald hebben.

 

Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn in deze maatschappij 2 totaal verschillende dingen.

dan verandert er dus nooit iets.

Legaliseren en controle hoe je kweekt ,i.v.m electriciteit en brandveiligheid .

 

Hallo moderator mag dit topic naar nieuws en media???

 

P.s heb 20 jaar geleden een collega met 2 afgesneden vingers met hoge snelheid naar het ziekenhuis gebracht(alarmlichten aan) en aangehuoden geen bekeuring wel vermanend door agent toegesproken !!!

 

Dat is natuurlijk een voorbeeld van lik me vestje.

20 jaar geleden kon je er ook nog oplos kweken zonder risico ,nu niet meer .

Als je nu aangehouden zou worden in de zelfde situatie kan je gewoon je auto laten staan.

 

Het is geen 1994 meer Henk.

juist het is 2014 en nog steeds is cannabis verboden .hoe stom is dat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe ging dat liedje ook al weer....Dromen zijn bedrog of zoiets.

Droom lekker verder.

dag henk. :wave:

Edited by achterlijkeharry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe ging dat liedje ook al weer....Dromen zijn bedrog of zoiets.

Droom lekker verder.

dag henk. :wave:

de meeste dromen ...... Maar niet de mijne !!!

 

Alleen echte mannen zijn bereid om (juridisch) gelijk te halen!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zodra de datum hoger beroep bekend is zal ik dat hier neerzetten en iedereen is welkom.

Waarschijnlijk rechtbank assen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...