Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Henk V

Rechtzaak Tegen Mij Henk Vreman

Recommended Posts

Hallo allemaal

 

6 januari inval politie i.v.m 41 cannabis (indica) plantjes om medische redenen(3 chronische ontstekingen).

 

Dreiging huisuitzetting door de burgermeester,

maar weten te voorkomen door kortgeding aan te spannen(en te winnen zie DVHN 10-2-2014)

 

Helaas is er bestuursdwang wat betekend bij nieuwe overtreding 6 maand huisuitzetting en 2200€ dwangsom.

Mijn rechtskennis zegt dat dit in strijd is met het E.V.R.M!

 

Wie wil mij helpen?

 

groet Henk V

 

**************

P.S u mag alles vragen aan mij.

Edited by djbroertje
geen rekeningnummer plaatsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dat in het 'vrije' Nederland. Helaas heb ik niet de middelen je te helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Informatie is ook hulp!

 

Extra info. Ben ook voor de strafrechter geweest en veroordeeld tot 200€ boete ,uiteraard direct hoger beroep !

 

Advocaat kosten tot nu ongeveer 800€

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan je ook helaas niet helpen.. vind het wel extreem zeg voor 41 plantjes. :no

 

Abruzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

extreem? met al het respect maar door dit soort lage boetes blijft het risico om gepakt te worden met wiet telen aanvaardbaar.

 

er zijn landen:

 

1: te dood veroordeeld

2: levenslang

3: 20 jaar cel ( eigenlijk ook een ter dood veroordeling )

 

ik ben nog nooit berecht ( zat guarilla kweekjes van me gepakt ). wens je wel heel veel suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry maar ik heb geen medelijden, ten eerste wat hemprenaissance zegt, en ten tweede omdat 41 planten een redelijk buitensporige hoeveelheid is voor eigen medicinaal gebruik.

 

Net zo min als dat ik medelijden heb met Doede. De man vecht voor goeie zaken, maar snijdt zichzelf in de vingers door grote hoeveelheden te kweken waardoor zijn geloofwaardigheid niet toereikend is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk joh, laten we Henk V als mede-cannabisten nog een schop na geven.

 

Ik zat laatst een stukje te kijken over de Bekaa valei waar dus grote plantages staan en er bij de sporadische ruimingen die er dan plaatsvinden om die VN subsidie binnen te slepen, heen en weer geschoten wordt tussen de wietkwekers en het leger/Hezbollah. Komt er dus later zo'n Hezbollah figuur aan het woord en hoewel die dus een alcohol- en drugsvrije islamitische staat willen stichten, blijken die dus vele malen realistischer over het onderwerp cannabis en zijn/haar kwekers te praten dan bv onze Ivo en consorten.

 

Daar heb ik dus echt even over moeten nadenken, want hoe kan het in godesnaam zo zijn dat hardcore moslim terroristen wel normaal zijn op dit onderwerp? Dacht ik eerst aan geld, maar nee, die lui mogen dat niet van hun geloof, dus drugsgeld nemen die lui per defenitie niet aan. De overheid hier daarentegen krijgt nogal een stijve van 'pluk-ze' programma's en de beloofde inkomsten die ze al voor de toekomst beraamd hebben (hoe fucking ziek zijn die regenten hier eigenlijk wel niet?), dus ook op het gebied van 'moraal' en 'principes' wint de huidige overheid het hier niet van hardcore moslim terroristen.

 

Toch nog een paar dingen opgezocht want zo ziek kan het toch niet zijn denk je dan en wat blijkt, Hezbollah wil bij overname van Libanon de wietkwekers andere cash crops aanbieden en eventuele verliezen compenseren de eerste paar jaar. En wij hebben dus Ivo Opstelten en een burgemeester in schubbekutteveen die Henk V uit z'n huis wil gooien om 41 planten. Zo ziek is het dus toch.

 

Nu ben ik dus een atheist en ik heb het niet zo hoog op met moslim terroristen, maar als je gewoon een droog sommetje maakt dan blijkt dus dat je onder de streep als wietkweker zijnde beter Hezbollah aan het roer van NL kan wensen tov al die lui die zich nu verkiesbaar stellen, want Hezbollah is nl niet zo extreem geweldadig op dit onderwerp als onze regenten.

 

Nu wil ik geen Hezbollah in NL, maar dat geweldadige tuig dat er nu zit moet ook gewoon onder 'the war on terror' aangepakt worden want het zijn overduidelijk extremisten en zo dacht de rechter in het geval van Henk V er ook over. Gelukkig nog een gematigd geluid in NL!

 

Ik wens je succes Henk, maar wees dus op je hoede want je bent door extremisten eruit gepikt om een voorbeeld te stellen en dat soort lui slepen je achter wagens aan door het dorp en hangen je daarna aan de hoogste brug om te rotten als ze even de mogelijkheid krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 euro boete is niets toch?

 

 

 

vind 41 planten behoorlijk voor eigen gebruik.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was eerste kweek en wilde er 24 zetten om een kleine voorraad te hebben ,maar diegene die ze haalde bracht er 40 (+1 gratis mee)

200€ boete is niet veel maar het gaat om het principe vandaar hoger beroep

Wat wel heel belangrijk is dat ik bij nieuwe overtreding mijn eigen huis word uitgezet!!!

Opiumwet is voor iedereen dus maximaal 30 gram in huis!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus als deze beste man er 567 had gebracht had je die ook allemaal gepoot? dat vind ik wel een beetje vaag.... :)

puur medicinaal gezien is 40 planten helemaal niet zoveel, ik ken genoeg mensen die enkel olie maken en dan heb je wel wat nodig....

welke chronische ontstekingen heb je als ik dat mag vragen?

en heb je dan ook een medicinale verklaring voor gebruik ofzo?

 

heb je een gewone advocaat? ik meen te weten dat er in NL wiet-advocaten bestaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste zin correctie

Opiumwet is voor iedereen gelijk dus max 30 gram in huis ,

Ook al kweek je 5 plantjes als je oogst kan er gewogen worden en verse plantjes zijn heel zwaar !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was eerste kweek en wilde er 24 zetten om een kleine voorraad te hebben ,maar diegene die ze haalde bracht er 40 (+1 gratis mee)

200€ boete is niet veel maar het gaat om het principe vandaar hoger beroep

Wat wel heel belangrijk is dat ik bij nieuwe overtreding mijn eigen huis word uitgezet!!!

Opiumwet is voor iedereen dus maximaal 30 gram in huis!!!

 

 

wat een onzin. word je met een kilo coke aangehouden, zeg je ik had 1 gram bestelt maar gene bracht een kilo mee. daar heb je niks aan dat argument.

 

welk princiepe bedoel je ?? je hebt iets illegaals gedaan en daarvoor krijg je een super lage boete.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus als deze beste man er 567 had gebracht had je die ook allemaal gepoot? dat vind ik wel een beetje vaag.... :)

puur medicinaal gezien is 40 planten helemaal niet zoveel, ik ken genoeg mensen die enkel olie maken en dan heb je wel wat nodig....

welke chronische ontstekingen heb je als ik dat mag vragen?

en heb je dan ook een medicinale verklaring voor gebruik ofzo?

 

heb je een gewone advocaat? ik meen te weten dat er in NL wiet-advocaten bestaan?

nee had zeker niet 567 gezet heb daar geen ruimte voor had de rest per 3 in emmer gezet erachter!

Heb medische verklaring van huisarts en ook bedrocan wiet geprobeert ( M.I niet goed voor mij en te duur)

Chronische bijbal onsteking ,ook operatie gehad.

Extra rib 42 mm met artrose en onsteking

Chronische onsteking in spieren van rechter schouder

Ja heb advocaat M.R schaap te groningen

 

Was eerste kweek en wilde er 24 zetten om een kleine voorraad te hebben ,maar diegene die ze haalde bracht er 40 (+1 gratis mee)

200€ boete is niet veel maar het gaat om het principe vandaar hoger beroep

Wat wel heel belangrijk is dat ik bij nieuwe overtreding mijn eigen huis word uitgezet!!!

Opiumwet is voor iedereen dus maximaal 30 gram in huis!!!

 

 

wat een onzin. word je met een kilo coke aangehouden, zeg je ik had 1 gram bestelt maar gene bracht een kilo mee. daar heb je niks aan dat argument.

 

 

 

welk princiepe bedoel je ?? je hebt iets illegaals gedaan en daarvoor krijg je een super lage boete.

dat ik mijn eigen huis uitgezet kan worden (. In strijd met E .V.R.M)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry maar ik heb geen medelijden, ten eerste wat hemprenaissance zegt, en ten tweede omdat 41 planten een redelijk buitensporige hoeveelheid is voor eigen medicinaal gebruik.

 

Net zo min als dat ik medelijden heb met Doede. De man vecht voor goeie zaken, maar snijdt zichzelf in de vingers door grote hoeveelheden te kweken waardoor zijn geloofwaardigheid niet toereikend is.

 

Wat een onzin zeg, afrekenen op kg's ipv hoe iemand erin staat of gekomen is tot, je lijkt OM wel zo.

 

(Chronisch) ziek zijn en canna als medicijn kan soms flink id papieren lopen, je hebt ook nog zioiets als gewenning en je kutn niet ff stoppen voor je tolerantie nivo, als je er niet in zit weet je niet waar je het over hebt.

 

@Henk

ga 1st eens voor officiele erkenning als medicinale gebruiker via arts, die huisarts instemming die je hebt stelt geen ruk voor.

Zie ook topic Blowsterke over vergoeding cannabis door verzekering.

Meldt je bij pijnpoli oid en geef aan dat je al canna gebruikt en wilt blijven gebruiken (zie mijn topic chronische pijn), jij valt onder de 4 gropen voor wie 'erkend' geneesmiddel is.

 

Dan sta je al een stuk sterker in alles en wat betreft die bestuursdwang: kan best dat ze dat eisen maar of een rechter ook akkoord gaat met dit nogal zwaarwegende middel bij een erkende medinciale gebruiker die voor eigen gebruik op 'kleine' schaal kweekt is erg de vraag.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom vraag je niet aan je advocaat of het niet in strijd is met het EVRM?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom vraag je niet aan je advocaat of het niet in strijd is met het EVRM?

advocaat wil niet in beroep tegen het beleid v/d gemeente om dat ik al heb gewonnen!

Dus wil eerst beroepzaak (strafrecht)winnen(moorlag arrest)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Informatie is ook hulp!

 

Extra info. Ben ook voor de strafrechter geweest en veroordeeld tot 200€ boete ,uiteraard direct hoger beroep !

 

Advocaat kosten tot nu ongeveer 800€

 

Ten eerste vind ik het heel erg kut voor je dat je gepakt ben,laat dat duidelijk zijn.

Maar had je die 200,- niet beter gelijk kunnen betalen ?

Het worden een beetje dure principes zo.

Als ik in jou situatie zat,en moest kiezen tussen 800+ eurie aan advocaat/gerechts-kosten, of 200,- boete dan wist ik het wel....

Ik denk namelijk dat de rechter/OM het niet kunnen waarderen dat je voor 200,-(wat echt laag is voor 40 plantjes) in hoger beroep gaat.

 

De opties die lostchild voorstelt zou ik zeker doen,dat zou eventueel nog in je voordeel kunnen werken.

 

Sterkte.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt het over hoger beroep tegen de boete van 200 uit een princiepe. wanneer ik naar je vraag welk princiepe zeg je de evt huisuitzetting. dat heeft toch niets met de boete voor een strafbaar feit te maken?

 

nu wil je in beroep gaan tegen huisuizetting bij herhalen. met andere woorden je vertelt ze dat je er doodleuk mee door wil gaan. het blijft illegaal, zo illegaal als eem meth lab. natuurlijk word dat niet getollereerd. als ze voor jou een uitzondering gaan maken moet iedereen het mogen.

 

 

volgens mij ben je niet helemaal 100

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Informatie is ook hulp!

 

Extra info. Ben ook voor de strafrechter geweest en veroordeeld tot 200€ boete ,uiteraard direct hoger beroep !

 

Advocaat kosten tot nu ongeveer 800€

 

Ten eerste vind ik het heel erg kut voor je dat je gepakt ben,laat dat duidelijk zijn.

Maar had je die 200,- niet beter gelijk kunnen betalen ?

Het worden een beetje dure principes zo.

Als ik in jou situatie zat,en moest kiezen tussen 800+ eurie aan advocaat/gerechts-kosten, of 200,- boete dan wist ik het wel....

Ik denk namelijk dat de rechter/OM het niet kunnen waarderen dat je voor 200,-(wat echt laag is voor 40 plantjes) in hoger beroep gaat.

 

De opties die lostchild voorstelt zou ik zeker doen,dat zou eventueel nog in je voordeel kunnen werken.

 

Sterkte.

wil vrijspaak om mijn blanco strafblad te houden i.v.m reizen en uit principe!

Kosten waren al gemaakt i.v.m kortgeding om huisuitzetting te voorkomen.

Opties van lostchild ben ik aan het bestuderen

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt het over hoger beroep tegen de boete van 200 uit een princiepe. wanneer ik naar je vraag welk princiepe zeg je de evt huisuitzetting. dat heeft toch niets met de boete voor een strafbaar feit te maken? Het is pas strafbaar als de rechter dat oordeelt.

 

nu wil je in beroep gaan tegen huisuizetting bij herhalen. met andere woorden je vertelt ze dat je er doodleuk mee door wil gaan. het blijft illegaal, zo illegaal als eem meth lab. natuurlijk word dat niet getollereerd. als ze voor jou een uitzondering gaan maken moet iedereen het mogen.ja dat wil ik ook ,

 

 

volgens mij ben je niet helemaal 100

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar k dan eigenlijk wel niuwschierig naar ben is wat er boven die 41 planten hing..

Medicinaal gebruik is leuk maar als er 3600watt ofzo boven hing gaat die vlieger niet op lijkt mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar k dan eigenlijk wel niuwschierig naar ben is wat er boven die 41 planten hing..

Medicinaal gebruik is leuk maar als er 3600watt ofzo boven hing gaat die vlieger niet op lijkt mij

actief 1x 600 w 1x 400 w en filter en 2 waaiers

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe bedoel je actief? wat had je nog meer hangen dan ? of had je gewoon ergens in een hoek nog wat lampen e.d liggen ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe bedoel je actief? wat had je nog meer hangen dan ? of had je gewoon ergens in een hoek nog wat lampen e.d liggen ofzo?

ja er hing nog een 600 w lamp maar was niet aangesloten wel inbeslag genomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

als hij er boven hing zullen ze er zowiezo vanuit gaan dat je m ook hebt gebruikt...

maar als k je berichten goed lees wordt je niet je huis uitgezet toch bij een volgende keer maar wordt de toegang je voor een half jaar ontzegd..

k zou in jou geval denk k toch ook gewoon die 200 euro betalen het is het risico van het vak en met 1600 watt boven je veldje heb k zo n vermoeden dat je t niet hard kan maken dat t enkel voor medicinaal gebruik is. en dat hele olie verhaal zou ik mn vingers niet aan gaan branden aangezien het nog steeds op lijst 1 staat

 

maar iig heel veel suc6

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...