Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokesallday

2X 180Watt 1X300 Watt Led 3X Nl Autoflower 1 Silverh 1 Whitew

Recommended Posts

wel eem weer tijd voor updateje

 

zal direct met het slechte nieuws beginnen hem door al me gehannes en geknutsel wortels van me ww beschadigd 1tje gewoon gebroken volgens mij niet best maar gelukkig is zei bijna klaar maar is alwel zeker 2 week geleden gebeurt ofzo wel balen maar niks aan te doen volgende ronde weer beter

me silverhaze daarintegen gaat hartstikke lekker de dikte in laatste dagies zal ook geen vetpot worden had ik ze zeker langer moeten voorgroeien maar goed heb nog meer dan zat van me notherlight over die krijg ik niet eens op als me ww droog is dus dat is wel weer lekker.

2weken daarna me silverhaze en staan me top 44 ook alweer ongeveer 20 dagen in de bloei en die heeft maar korte bloeitijd dus schiet het allemaal lekker op zo krijg er al meer fun in.

en verwacht van me top44 ook wel een aardige vetpot heb een goedscrognetje gekocht en heb er een zeer lekker gevoel bij ze zijn ook echt aan het knallen laatste dagen .

gallery_41578_17473_4723.jpg

me arme ww blij dat ik er nog een zaadje van heb ruikt echt super fruitig echt precies zoals een ww hoort te ruiken :yummy:

gallery_41578_17473_84214.jpg

silver haze ga vanaf morgen paar keer pk 13/14 meegeven zal haar vast goed :)

gallery_41578_17473_27757.jpg

1 van de 2 hoofdtopjes van de ww zal volgende keer even flits gebruiken kan me herinneren dat, dat heel mooi effect gaf.... was lange dag niet aan gedacht... :thumbsdown:

gallery_41578_17473_5678.jpg

1 fantje heb ik even zo geplaats die hangt normaal ook netjes zo krijgen ze net eem wat meer frisse lucht tussen de bladeren tot ze allemaal mooi boven zijn.

gallery_41578_17473_39035.jpg

 

 

Heb ook nog plantje van een kameraad gekregen die doet het ook wel leuk heeft amper de zomer meegekregen en dan toch zo eruit zien ik zeg prima

gallery_41578_17473_59438.jpg

 

:dribble:

fijna avond Smokesallday 2day it is lemon haze haha :D :icecream: :yummy:

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een verwennerij! lekkere toppen hoor haha. Jij ken de eerst komende tijd weer effe vooruit dacht ik zo :)

 

:spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een verwennerij! lekkere toppen hoor haha. Jij ken de eerst komende tijd weer effe vooruit dacht ik zo :)

 

:spliff:

 

jaa daar ga ik wel vanuit man :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon omdat het kan nog even pa leuke fotos nu wel met flits.

weekje langer voor me ww kan misschien bij nader inzien ook geen kwaad,

zal beginnen met me silverhazeje

gallery_41578_17473_86096.jpg

nu me wwtje

gallery_41578_17473_62682.jpg

 

 

was ook nog even knutselen geweest 2 hokjes op 1 filtertje was eem paar uurtjes werk heb een buisventilatortje erbij gehaald nog en andere afzuigertje voor vervangen deze is iets sterker ook minder geluid heerlijk stil nu als ik op balkon bij me kamertje zit muisstil hehe gallery_41578_17473_21000.jpg

 

grrtttzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beterr! Die silver die kan nog wel even denk :) Maar ziet er lekker uit hoor :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaa die silver blijft nu nog 2 weken staan ofzo

me ww heb ik gekapt die was zo rijp als de pest die heb ik als geheel in een doos aan een lijntje te drogen pa gaten in de doos es kijken of dat mooi werkt me notherlight ligt nog te drogen hangend zal het allemaal wel wat sneller gaan hoop ik....

netje begint ook al aardig vol te raken bij mij :D nog eem weekje voorgroeien ofzo

greetzz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor! Ik ben benieuwd! Ze zag er zeker lekker uit! zoals een dame eruit hoort te zien ;) hehehe

Ik ben benieuwd naar je top 44 scrogje!

 

:spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo daar was de chaotische kweker weer :jump:

Als we dan een ph meter halen, ook direct maar ph - gehaald ziet er niet erg gebruiks vriendelijk uit als ik dat lees volgens mij is azijn dan nog beter.... maar goed dat weet ik niet dat is maar een gedachte...

gallery_41578_17473_16575.jpg

 

en nog even shotje van me topje van me notherlight die zonder meters is gedaan dus met te hoge ph helaas.... is te roken maar kan zeker beter daarom ook de meter :D

gallery_41578_17473_31924.jpg

allemaal zaadjes aan het ontkiemen

even leuke bakjes erbij gehaald :D

gallery_41578_17473_1367.jpg

maar wat me opviel was dat als ik all me drie hokjes aan had dat de kamer best warm werd haha had ik een leuk idee voor bedacht :D

gallery_41578_17473_21852.jpg

zelf een kastje gebouwd met een pc fan die dan lucht van buiten naar binnen zuigt scheeld zeker 2 a 3 graden in me hokkies en heerlijke frisselucht

zal vanaamt nog eem updateje doen :D

nog wat roostertjes gehaald voor me inlaatgaten zodat me kasten echt 100% licht dicht zijn straks.

:ph34r:

kwam nog een verbruiksmeter tegen 11 euro bij hornbach iemand een idee of die dingen betrouwbaar zjin kan ik mooi me officiele verbruik meten ben ik eigenlijk wel nieuwschierig naar :D

grtttzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals belooft nog eem me scrognetje en me silvertje ook direct maar eem dan :icecream:

gallery_41578_17473_98843.jpg

zo gaat de rechter van emmer 1

gallery_41578_17473_16006.jpg

en zo gaat de linker van emmer 1

gallery_41578_17473_97935.jpg

de laatbloeiertje samen met 4 zaadjes die al ontkiemd zijn :D 1tje heeft zijn koppie al laten zien :D

gallery_41578_17473_50964.jpg

Me scrognetje aan de linkerkant met 2 plantjes nog even van boven

gallery_41578_17473_92602.jpg

 

me zilverhaze

komt absoluut meer aan als me ww die ongelukje heeft gehad :thumbsdown:

gallery_41578_17473_68762.jpg

en in zijn geheel

gallery_41578_17473_133319.jpg

ma niet meer zo kort voorgroeien beetje zonde eigenlijk maar goed weer een leer :D

ondertussen mooi potje vol die even lekker blijft staan voor paar weekies

gallery_41578_17473_33949.jpg

 

me arme wwtje haha

gallery_41578_17473_18232.jpg

 

Dat was het weer voor 2day

nog even

gallery_41578_17473_22501.jpg

en dan gaan we pitten greetzzz

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi om te zien :icecream: Ze gaan wel lekker. Hups de WW aan de lijn! die haze begint ook lekker dik te worden hoor.

 

:spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hobby loopt echt uit de hand,

:rolleyes2:

gallery_41578_17473_9507.jpg

dit moet wonderen doen zeggen ze !! nou dat mag ook wel voor 50 euriess had het beter op ebay kunnen kopen voor de toekomst.

wou em graag nu hebben voor bij me silverhaze nog eventje hihi

En nog een tent gekocht kon het niet laten zag iedereen met mooie tentjes ik wou ook 1 haha komt in toekomst nog 1 bij om beide kasten weer op te bergen oogt toch stuk mooier zon ding.

zon voorgroeihokje erbij in was ook wel leuk maar viel net buiten mijn budget helaas dat word voor de volgende x

had een vraagje ik ga weer terug naar mijn hps ....... :ph34r: :o :rolleyes:

en dit is mijn kweektent

gallery_41578_17473_261419.jpg

Chambre de culture Secret Jardin VINTAGE 100 (103x103x200cm)prijs 99 euro

 

moet ik hier 400 watt in doen evsa dimmer of past hier ook wel 600 watt in met dimmer? :D vind die leds hartstikke leuk en heb alles bijna afgerond alleen gaat mij niet snel genoeg en mis een hoop warmte voor me gevoel ik snap alle hps kwekers die leds hebben getest nu ........ ben soms beetje stug maar goed feiten zijn feiten en me eerste oogst met autos was niet slecht ofzo maar me 2e valt toch best wel tegen als ik kijk naar me topjes nu het kouder word enzo...

en gaat ook nog slomer en voor een adhder als ik, is geduld echt een moeilijke zaak die leds pushen mij iets teveel op de verkeerde button houdt ze zeker in gebruik komen met voorgroeien prima van pas en begin bloei misschien ook nog wel scheeld toch weer wat stroom en misschien met dat scroggen als dat beetje wat opleverd hou ik dat aan met me ledjes en heb ik ook nog 1 op reserve haha dan.

lekker bezig zo maar goed oude vertrouwde maar terug en daar beter me best mee doen om de warmte enzo toch beheersbaar te houden.

wil er even goed in investeren en het liefst hang ik een 600 watt neer maar kan dat met warmte omdat ik las kan 1.20 meter bedekken en me tent is 103 iemand een die weet wat ik het beste kan doen ?

grtzz smoke

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik me eigen topic doorlees lol, ja idd jaa ik ben geen topic man dit is niks voor mij, is mijn 3e topic en 3x hoort scheeprecht te zijn not!

veel te chaotisch 2kids, adhd, te enthiousast,,wispelturig vrouw die me hemd van het lijf vraagt haha werkt allemaal niet bevordelijk.

en jezus wat heb ik veel geleerd over kweken dit jaar absurd al die info.

maar even lekker tijdje kweken en meer ervaring op doen en alles rustig laten bezinken.

ik denk dat ik maar beter gewoon lekker topics ga volgen als me scrog klaar is sluit ik mijn topictoer

misschien te zijner tijd als ik wat geordend ben in me koppie (wellicht nooit) :P

begin ik weer een x een topic.

of een keer gewoon een leuke foto topic kan er ook geen onzin staan haha volgen van topics blijft altijd leuk en leerzaam.

agjaa iedereen zijn ding mijn kracht licht duidelijk ergens anders fijne avond en greetzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha kom op kop omhoog en gaan.

De mijne zijn ook chaotisch, vooral de eerste paar haha.

Gewoon een vaste patroon structuur proberen te vinden.

Voor dat ik hier kwam gebruikte ik nieteens punten en koma's, dus zelfs schrijven heb ik hier geleerd lol.

Het meeste leer je van je eigen topic,

Meestal hoe het niet moet hehe.

En owja zou echt geen 600 watter daar in hangen.

Maar kop op ouwe chaoot

Edited by BUZZ
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

wilde een soort gelijk berichtje typen als buzz... maar hij was me voor.

 

ik reageer misschien niet altijd in je topics... maar ik lees ze zeker en vind het altijd ff leuk om te zien hoe het daar gaat..

 

ook ik vind het lastig om een mooie rode lijn te krijgen in mijn verslagen, denk dat dit deels komt omdat nog veel dingen nieuw zijn voor me en het zijn veel details waar je op let met kweken dus je springt dan al gouw van de hak op de tak, veel indrukken en moeilijk de juiste er tussen uit te halen (ben zelf een add'r)

 

wat betreft de tent, ik was zelf ook altijd erg kritisch tegenover die dingen...

maar sinds ik er eentje heb staan (geleend van een vriend) ben ik toch wel overtuigd !! mooie handige dingetjes zijn het en het werkt ook best fijn....

 

ik peroonlijk zou voor een 600 watter gaan met evsa zodat je deze kunt dimmen, kun je hem bijvoorbeeld dimmen zelfs tot 300 watt als het te warm wordt .. en je kan er zelf een 400 watt lamp in hangen (dan mag je die niet meer dimmenvolgens mij)....

 

anyway kop op zoals buzz al zij en gewoon door gaan !!! ik wacht gewoon je nieuwe topic weer af ! (wel jammer dat je dan uit de micro sectie naar de "grote mensen" sectie moet... ik vond zelf de micro hoek juist heel erg leuk !)

 

Groet !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor een tent van een 1 meter hoog zou ik geen 600watter in hangen.

Maar ook ik leer weer van jou.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ohwja en je led kan je gebruiken om voor te groeien dan :-)...

 

hij is 1 meter breed en 2 hoog buzz (ik moest ook ff terug lezen)

 

en als je dimt scheelt dat veel in warmte.... ik heb hem nu op 400watt en zit rond de 23 graden

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke comments alchemistic en buzz,

ik moet idd echt aan me schrijfstyle werken, vind ook wel leuk

dat het er dan idd wat georganiseerder eruit ziet misschien met de tijd.

:huh:

 

 

dus ik zou wel 600 erin kunnen hangen want dat heb ik het liefst, maar dan het liefst ook vol op 600....

evsa moet ik nog even kopen, heb nu een vsa

krijg me tent voor vrijdag binnen.

heb afzuiger van 295m3 en inblaas van 185m3 dat moet voldoende zijn toch ??

greetzz :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

ohwja en je led kan je gebruiken om voor te groeien dan :-)...

 

hij is 1 meter breed en 2 hoog buzz (ik moest ook ff terug lezen)

 

en als je dimt scheelt dat veel in warmte.... ik heb hem nu op 400watt en zit rond de 23 graden

 

wat voor inblaas en uitblaas heb jij dan topper ? en als jij hem op 600 hebt hoe warm is het dan ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dan zou het kunnen al is dan je afzuiger denk ik te klein.

Heb ergens gelezen per watt per m3 is dus zou je met een 550m3 softbox al krapaan zitten in de zomer.

But correct me if im wrong

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dan zou het kunnen al is dan je afzuiger denk ik te klein.

Heb ergens gelezen per watt per m3 is dus zou je met een 550m3 softbox al krapaan zitten in de zomer.

But correct me if im wrong

 

@buzz

 

maar kom ik de winter nog wel mee door?

heb ik namelijk even tijd om te sparen voor een goeie.

want wil eerst graag een evsa kopen, veel positieve verhalen over gelezen en gehoord.

en wil zelf een softbox maken met geluiddempend materiaal kan ik toch nog beetje knutselen :D

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke afzuiging je nodig hebt en wat het beste is weet ik allemaal niet... Ik heb een veel te zware buis fan erin (ook geleend) volgens mij 1000 kuub ofzo en draait op de Max.

 

Dus zware over capaciteit... tent staat helemaal hol...

 

Hoe warm het is met 600 watt weet ik ook niet, mijn lamp hangt op zijn hoogste en heb een lange stretchy plant er in dus durf hem niet goed op 600 te draaien..

 

Zelf erg blij met de evsa !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke afzuiging je nodig hebt en wat het beste is weet ik allemaal niet... Ik heb een veel te zware buis fan erin (ook geleend) volgens mij 1000 kuub ofzo en draait op de Max.

 

Dus zware over capaciteit... tent staat helemaal hol...

 

Hoe warm het is met 600 watt weet ik ook niet, mijn lamp hangt op zijn hoogste en heb een lange stretchy plant er in dus durf hem niet goed op 600 te draaien..

 

Zelf erg blij met de evsa !

 

@alchemistic

ok is goed ga wel even rondneuzen en vragen en als iemand dit lees en het antwoord weet heel graag liefst heb ik me tent volgende week klaar staan voor gebruik.

 

jaa dat je hem kan dimmen ideaal voor de zomer enzo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook nog denken aan cooltubes... maat van mij gebruikt ze en is er erg blij mee....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...