Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kruipboy

Cannacure Ervaring

Recommended Posts

Beste mede growers,

 

Ben met mijn tweede ronde bezig op mijn huidige locatie.

De eerste ronde had ik zaad planten, en geen enkele last van plagen of beestjes.

Nu 35 PP stekken, en natuurlijk spint een meeldauw er gratis bij gekregen.(stekken van buiten)

 

Heb zelf het ''geluk'' dat ik met een hoge luchtvochtigheid zit, waardoor de spint niet echt in zijn element is.

Maar de meeldauw daarentegen wel.

 

Echte problemen heb ik er niet door, enkele blaadjes zijn aangetast door spint, en enkele door de meeldauw, VEEL erger lijkt het niet te worden.

 

Toch maar wel op zoek gegaan naar een middel welke deze ellende kan bestrijden, zonder dat het ten nadele van de planten zal gaan.

 

Aangezien ik 3 weken in de bloei zit, de toppen al mooi door beginnen te komen, en ik al bang ben voor toprot gezien de (te) hoge luchtvochtigheid, was ik een beetje huiverig om te gaan spuiten.

Toen kwam ik uit bij Cannacure, aangezien Canna zelf zegt dit tot de oogst te gebruiken is.

Flink rond gelezen op dit forum over de Cannacure, en de ervaringen die ik lees waren over het algemeen niet al te best..... zou niets doen.

 

Heb nu 2 x gespoten een uur voordat de lampen aangingen, en de spint die er zat zie ik niet meer bewegen.... meeldauw compleet weg.

Geen verbrande bladeren of zoiets, toen de lampen aangingen was het nog iets nat maar was zo weg.

De planten lijken het in ieder geval super lekker te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb met cannacure gewerkt, beetje flauwe kul is het in mijn ogen. Ik heb het geprobeerd tijdens milde spint infestaties en hielp totaal niet. Tegen meeldouw heb ik het nog nooit ingezet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...