Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Crispy

Afdakje of niet?

Recommended Posts

Yo heb me plant in pot (50 l.) staan, maar de plant is nou zo groot dat ie niet meer onder het afdakje past :no Ja voor de helft, maar er staat zowieso een stuk niet onder het dak.. Nou is me vraag of ik de plant beter midden in de tuin kan zetten, waar er een betere luchtcirculatie heerst, of dat ik em toch zoveel mogelijk uit de regen moet houden? als ik em onder het afdakje zet staat de plant (bijna) tegen de ramen, en dit zal ook wel niet bevorderlijk zijn voor een droge plant?

 

Hier nog wat foto's

 

Superstruik

Boom

Monster

Oerwoud

Toppie

 

Greets Chris :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah maar dat gaan me ouders dus nie echt grappig vinden, zo'n stellage.. dus ik heb de keuze tussen half onder een afdakje en uit de wind en niet onder een afdakje en in de wind.. Welke te nemen? :no

 

Greets Chris

 

ps het waaide vandaag wel erg hard :no 1 zijtak afgebroken maar gerepareerd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou als ik jou was toch echt maatregelen nemen tegen de regen.

 

de wind is vervelend, maar erger is dat ik je met dit weer bijna kan garanderen dat je hele oogst wegrot als je geen maatregelen neemt.

 

wat je misschien zou kunnen proberen is ipv balken pvc buizen, of beter nog (als het past) het frame van een grote koepel tent. ziet er wat minder zooierig uit.

 

wat het beste is wijst zichzelf, aangezien harde wind en regen allebei geen vrienden zijn van bloeidende cannabis planten.

probeer er het beste van te maken, want die struik ziet er heel sappig uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ligt maar aan de omstandigheden

 

als je een plant die in de bloei is vol in de regen laat staan dan rotten de toppen gewoon weg

en als hij z'n plant gewoon lekker een paar weken in de regen laat staan, kan ik zo goed als garanderen dat dat gebeurt.

 

dit is mij welleens gebeurt met hollands hope planten (die er toch bekent om staan schimmel werend te zijn) dacht van , komt wel goed, in de regen laten staan, en ja hoor rot. weghalen, weer rot, weer weghalen, nog meer rot.

laatste keer dat ik te lui was om een afdakje te bouwen..

zoveel werk is het niet om voor zo'n plant een droog onder komen te maken.

ouders die dit niet willen kan ik je echter niet mee helpen.

 

maar kom zelf anders met een idee kwekeling? ik ben kennelijk de enige die hem probeert te helpen , enige wat jij doet is een beetje bitchen :D

(nofi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx strekenboer, ik stel je hulp op prijs.. heb besloten de plant toch maar gewoon in de tuin te laten staan, en er het beste van hopen.. bloei schiet nu wel aardig op, en hoe doen degenen die de plant in de volle grond hebben staan dat dan? die staan toch ook gewoon in de regen? :no

 

greets chris :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
thnx strekenboer, ik stel je hulp op prijs.. heb besloten de plant toch maar gewoon in de tuin te laten staan, en er het beste van hopen.. bloei schiet nu wel aardig op, en hoe doen degenen die de plant in de volle grond hebben staan dat dan? die staan toch ook gewoon in de regen? :no

 

greets chris :D

die laten ze ook gewoon buiten staan. ik ga ook niet veel aparts doen behalve als het een hele dag nat word zet ik 2 van mun planten (die staan in pot) ff onder het afdakje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geef toe dat ik een beetje para ben op dit gebied, maar ik vind niets zo erg als een mooie plant die toch nog verziekt word op het laatste moment :D

 

zelf heb ik m'n plant in de volle grond ook een afdakje voor gemaakt met 4 palen en een stuk golfplaat,

ik al binnenkort anders wel wat pics maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...