Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sativaat

Nog Geen Bloei

Recommended Posts

Hallo forum leden.

 

Ik heb een pineapple kush van RQS staan, in de volle grond.

Ze groeit centimeters per dag, maar er komen nog steeds geen toppen aan.

Wel zie ik overal bloeiverschijnselen.

 

Iemand enig idee hoelang dit nog duurt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie mijn topic "graag wat advies". Heb een AMS en een Master Kush. De Kush begint nu wat te toppen en bij de AMS zijn de eerste sporen van toppen te zien. Bij mij zijn ze dus ook laat. Ik lees overigens bij meerdere topics dat het allemaal wat laat is dit jaar. Mijn planten staan in potten en gaan sinds een dag of 10 's nachts een lichtdichte garage in (gedurende 12 uur, van 7 's avonds tot 7 's ochtends) en dat hielp. Jij hebt je plant buiten staan, maar misschien kun je deze verduisteren met zodat het wat sneller gaat. Op diverse topics zie ik dat ze dat met vuilniszakken/zwart plastic doen.

 

Zag trouwens net op de site van RQS dat Pineapple Kush eind september geoogst zou moeten kunnen worden. Zeggen ze van mijn AMS ook, maar ik denk niet dat wij beiden dat gaan redden. Ik althans niet.

 

Bij Master Kush geven ze oktober als oogstmaand. Zo te zien gaat dat wel lukken.

 

De beschrijving van Pineapple Kush op de site van RQS staat me overigens wel aan. Denk dat ik dat soortje volgend jaar eens probeer en zal zo dadelijk eens op het forum kijken of er meer kwekers mee bezig zijn. Houd jouw ervaring nog wel even in het oog, dus blijf s.v.p. de voortgang melden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Bert.

 

Ik weet niet of verduisteren een optie is, ik zal even gaan brainstormen om te kijken of dit wilt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf de PC van Barney's staan.. Vind het tot nog toe ook geen geweldige plant. Ligt ook meer aan mezelf hoor btw.. wanneer is die in de grond gegaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze is in mei naar buiten gegaan in een pot.

Juni de grond in gegaan.

 

Morgen zal ik foto's plaatsen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zetten jullie soorten voor binnen buiten neer?

 

Buitensoorten zijn geslecteerd op het vroeg bloeien die jullie hebben zijn er niet voor bedoeld, planten die nu nog moeten gaan bloeien gaan het heel zwaar krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar misschien kun je deze verduisteren met zodat het wat sneller gaat. Op diverse topics zie ik dat ze dat met vuilniszakken/zwart plastic doen.

 

Dat zou ik zeker niet gaan doen, want dan heb je gegarandeerd condens met alle gevolgen van dien.

 

Beter is iets van kleden te gebruiken.

gallery_38152_15971_61556.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ben ik het helemaal mee eens, oude rocker! Maar het advies om met vuilniszakken af te dekken kom ik wel in meerdere topics tegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet ieder advies is de spijker op de kop. :book:

 

Tenzij ik degene die het advies "beter" ken, doe ik altijd check, dubbel check :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plant staat dan eindelijk in bloei.

Nu 1 week zichtbare bloei.

 

Ik heb een kleed gebruikt die ik op de waslijn heb gehangen, want ik kwam erachter dat de tuinlamp net iets te dichtbij stond.

Nog 5/6 weken tegaan, ik hoop dat alles goed komt natuurlijk.

 

Foto's post ik vanmiddag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...