Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

criticalwidow

Lekker Modderen In Een Grote Plantenpot

Recommended Posts

Die muggen hebben vast straks geen hoofdpijn meer! Ziet er mooi uit! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Signaalkaarten en lokkers ophangen.

Edited by Cum Laude
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

High!

 

 

A.s. maandag gaan we alweer week 4 in ... groei is er gelukkig uit, maar heb wel een paar takken met touw moeten buigen want we willen natuurlijk geen verbrandde toppen en/of bladeren hebben hé? Ben er nog niet aan toegekomen om die plak dingen te halen voor de muggen maar het heeft ook niet zo gek veel haast....

 

Nog even wat weetjes & meetjes :rolleyes:

 

Max temp 26,7

Min temp: 18.9

 

LV max 66%

LV min 38%

 

 

Tensiowaardes tussen de 60 en 180 mbar

 

 

Geef om de dag minimaal 18ltr water en heb maandag wat minimaal BAC bloei meegegeven

 

 

Nu wat foto's om het wat op te vrolijken.....

 

 

gallery_27271_17439_3756026.jpg

 

 

gallery_27271_17439_3244534.jpg

 

 

gallery_27271_17439_1750320.jpg

 

 

Zoals je ziet zijn er wel wat mooie kaarsen in de maak. Toch lijkt het op de foto lekker vol, maar linksachter had het wel wat voller gemogen ;)

 

 

 

See Ya!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gewassie ouwe, je hebt de boel ook mooi ruimtelijk opgelost, frisgroen kleur, geen gezeur :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat er idd lekker bij Critical, ideaal kweken zo lijkt mij. 1 grote pot, 3 tensio's, 6 dames er in, de boel lekker uit elkaar trekken, en ziedaar, een tent vol geurende kaarsen!

 

Ik vind het wel wat op deze manier.

 

Ik heb is ergens gelezen dat planten het fijn vinden als ze gezamenlijk in 1 pot staan, en de wortels elkaar raken/in elkaar groeien, weet niet of het waar is, misschien dat jij of een medelezer hier een antwoord op kan geven.

 

Lekker doorkweken met die wijven!

 

 

Grtz,

El oro

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deftig kweekje! Ik dacht juist dat ze wat ruimte nodig hadden, maar zie hier het tegenover gestelde!

Tis een goei struik geworden! Succes ermee!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks krasi, ze zien er idd groener uit dan die van jou :likken: :rofl:

 

 

El Oro: Dat klopt wat jij zegt, ik heb dat vaker gelezen dat een plant zich lekkerder voelt met een buurman/buurvrouw naast zich. Er is genoeg te vinden op het net over dit soort theorieën ;)

 

Enjoyz: Dankjewel gast :tu De dames krijgen van mij alle ruimte die ze maar nodig hebben, maar dan moeten ze ook wat opleveren hé :whip:

 

 

 

Topic:

 

Ik ben helaas 1 top tegengekomen die wat te dicht bij de zon heeft gelegen. :oeps Niet heel erg goed zichtbaar maar de schroeiplekken zie ik er toch echt wel op zitten. Heb nu gewoon de tak wat naar beneden getrokken met touw en het vennetje op een andere plek gehangen die nu wat beter onder de lamp door waait. Ik hoop dat de schade uiteindelijk mee zal vallen en dat het nog goed komt met dat toppie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Critical, ziet er verzorgd uit in jouw tentje, lekker gevuld hoor. Je planten hebben een mooie diep groen kleur en mooi op lengte, ziet er naar uit dat je een goeie ronde gaat doen! ;)

 

Groet Plantformer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk het ook Plantformer.... Misschien overtref ik mijn vorige ronde nog wel ;)

 

 

Die muggen zijn echt F*cking irritant! :kill:

 

In de vensterbank liggen elke dag een stuk of wat dooie muggen en dat wil ik ook niet hebben. Ik ben bang dat ik mijn aarde nu al moet verversen na deze ronde want die eitjes blijven natuurlijk maar uitkomen. Ik lees iets over waterstofperoxide .... wel of niet doen na de kweek???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een goeie tip Tita bedankt!! Ik ga het gelijk de volgende ronde uitproberen :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey CW,

 

Hoe is tie?

Ik spiek een beetje mee middels het forum.Het ziet er allemaal lekker en zo te zien ben je het nog niet verleerd :)

Succes verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey zeebodem alles goed jonguh? Dat is lang geleden kerel.... leuk dat je er weer bij bent ouwe!

Ik kan me o.a. jouw Killing Field kweekje nog wel herinneren samen met "Mellisa" waarna jullie mij heel veel tips hebben gegeven toen ik net was begonnen en kijk me nu eens hahahaha .....zijn jullie trouwens nog samen? Heb nog een leuke foto van jullie samen....

 

gallery_27271_17439_5153239.jpg

 

 

Heel leuk om jou weer terug te zien hier.... wanneer drop je weer een topic ;)

 

 

Topic:

 

Maandag gaan we week 5 in met deze ronde. Ik heb wederom niet veel te klagen/zeggen omdat het gewoon zijn gangetje gaat. Alleen vind ik het een beetje lastig om de hoeveelheid water in te schatten met zo'n grote pot. Eergisteren 27ltr water met voeding gegeven en de tensio stond de dag erna op 100mbar en dat was eerder 150mbar. Gisteren weer 18 liter schoon water erbij gepleurd en nu heb ik een waarde van 56mbar en ik wil m eigenlijk tussen de 20 en de 40 hebben. Best veel water dus in 2 dagen tijd :rolleyes:

 

Omdat ik met mijn dikke reet nergens bij kan, heb ik toch geprobeerd om een plaatje te schieten van de eerder benoemde "lege" plek in mijn tent....

 

gallery_27271_17439_3811044.jpg

 

gallery_27271_17439_4070976.jpg

 

gallery_27271_17439_2152225.jpg

 

 

Nu blijkt het dus niet echt "leeg" te zijn maar vooral laag.... ach het scheelt m alleen in de klinkers :whistle: :whistle:

 

 

Nog een plaatje van de voorkant om het compleet te krijgen ....

 

 

gallery_27271_17439_1219017.jpg

 

 

 

 

Nou dit was m weer voor vandaag.... fijn weekend alvast iedereen :wave:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg mooi CW, keep it up mate.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks krasi ik mag niet klagen idd ;)

 

 

Ik ga effe een zooi foto's erop knallen want ik heb me best gedaan vandaag ermee:

 

 

gallery_27271_17439_664969.jpg

 

gallery_27271_17439_1925421.jpg

 

gallery_27271_17439_2410833.jpg

 

gallery_27271_17439_3694805.jpg

 

 

 

Vanaf de andere kant ook wat foto's gemaakt ondanks ik er moeilijk bij kan :rolleyes:

 

 

gallery_27271_17439_2978215.jpg

 

gallery_27271_17439_4630403.jpg

 

gallery_27271_17439_2662129.jpg

 

gallery_27271_17439_598850.jpg

 

gallery_27271_17439_1651365.jpg

 

Deze top heeft dus een verbrand kopje opgelopen en ik ben bang dat deze voortijdig omgehaald moet worden ivm rot.... je ziet ook dat de blaadjes behoorlijk lichter zijn dan de andere

 

gallery_27271_17439_2684195.jpg

 

 

Veel kijkplezier mannen ik ga mijn clubje aanmoedigen!

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor rottemerdam. Ziet er hier ook lekker uit, ze vonkelen van me scherm.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zien er al heerlijk uit !! hele mooie topic CriticalWidow !!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preda: Thans gast :tu

 

Maar waarom zou ik nu extra magnesium bijvoeden als het er gewoon nog goed uitziet? Beter voorkomen dan genezen bedoel je??

Als ik heel eerlijk ben heb ik ook weer weinig tot zéér weinig voeding meegegeven dit keer. Waarom? Gewoon omdat ik steeds op een hogere eindscore kom :tu

 

Deze manier van kweken bevalt me wel.... ik ben blij dat ik deze keus gemaakt heb waar jij ook een aandeel aan heb gehad trouwens met je mooie speciekuipkweek ;)

Nu moet ik mezelf nog belonen met wat hi-tech speelgoed en voel me ook pro :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwa, ik geef week 4-5-6 altijd wat extra mg mee.

 

Ik zie het ook niet als een voeding maar iets wat ervoor zorgt dat ze optimaal voeding op kunnen nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preda: Ik snap 'm .... zelf denk ik dat ze al maximum voeding binnen krijgen want zelfs met minimale voeding zie ik de puntjes al verkleuren ;)

 

 

knakenpoetser: Bedankt man.... ik ga mijn best doen! Leuk dat je ff bij mij komt kijken :tu

 

 

Topic: Als ik mijn tensio moet geloven met 85mbar op de teller in een 370liter potje heeft deze nog geen water nodig. Eergisteren 20ltr gegeven maar dan zou je toch zeggen dat ze nu weer wat water mogen hebben of??? Ken iemand mij een beetje op weg helpen met de watergiften voor zo'n grote pot? Ik nevel met een 5ltr drukspuit nog steeds wel de bovenste laag van de pot...... + ik weet dat de amnees in bloei wel lekker nat moet staan om een leuk resultaat te halen vandaar de vraag ;)

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou.... a.s. maandag gaan we week 7 al in ;) Tot op heden nog steeds geen problemen, en ik zie de toppen met de dag aandikken. Ook de bekende foxtails zijn zeer aanwezig maar dat ken ook niet anders als het zonnetje maar 40cm verwijderd is van de vrucht :rolleyes:

 

Pics:

 

gallery_27271_17439_3786265.jpg

 

gallery_27271_17439_1950360.jpg

 

gallery_27271_17439_2815549.jpg

 

gallery_27271_17439_1506999.jpg

 

gallery_27271_17439_6387305.jpg

 

gallery_27271_17439_3129661.jpg

 

gallery_27271_17439_775813.jpg

 

 

Had ik al verteld dat het mierezoet ruikt in mijn tentje? :icecream: Het klinkt gek maar ze ruiken beter dan met 9 x 18ltrs in week 7 ;)

 

 

 

:wave:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om te smullen ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoorrrrrr!

 

Zo herkenbaar die glinsterende Amnees toppen, en veel ook.

 

Lekker modderen in een grote plantenpot gaat je goed af!.... :dope:

 

Nog effe doorgeuren maar. :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...