Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
riesje

Lieve schattige groene stekkies

Recommended Posts

Heb dank , heb dank :verrygood

 

Mijn maat en ik doen ons best. Is wel belangrijk dat je iemand hebt die je aanwijzingen geeft. Volgende kweek moet ik helemaal alleen doen!! Kijken of dat ook zo loopt !!

 

Ik doe hier ook veel kennis op, moet ik zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de aarde ff flink laten droogtrekken.Gisteren ging het water er best in zeg.

Voor de tweede maal Terra Flores met als bladvoeding wat Pokon meegegeven.Daarbij ook de normale dosis Enzymen.Nog 3 weekjes te gaan als het goed is!! :verrygood

De planten dreigden nu al om te vallen, we hebben ze met spandraadjes wat in het gareel kunnen krijgen.Volgende kweek maar is kijken wat voor een oplossing we hier voor kunnen vinden.As allways tips zijn welkom!Jullie zijn voor mij onmisbaar geworden. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat we de 3 weken niet meer uitzitten!! We proberen het zo lang mogelijk te rekken maar alles word topzwaar.

 

Uitgaande van de laatst geplaatste foto's...............heeft hier iemand een leuk gokje over de opbrengst voor me???

2 maal 400 , 2 maal 600 watt

4,35 vierkante metertjes

80 maal Crystal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij weet een ouwe man blij te maken Kweekie!!!! :)

 

Laten we het hopen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kon me niet bedwingen , ben toch wezen kijken. Nu merkte ik op dat er al verkleuring in de haartjes komt.Ut zijn der maar een paar,maar toch heel duidelijk te zien!! 6 weken bloei en dan dit al, volgens mij te vroeg.

Verder glinstert het dat het een lieve lust is en ruikt het geweldig.Ik wist ook niet dat het zo plakkerig kan worden.

 

Ik denk dat we de verwachting moeten bijstellen naar nog 1 week staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na het zien van het 1e bruine haartje duurt het nog wel 2 weken eer ze in de buurt van de oogst kimen.

Het beste kun je een loep kopen zodat je de kristallen kunt bekijken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loepie heb ik al.Dus dat duurt nog 2 weken????

 

Ooooooooooooooooo. wa loop ik dan te stressen!!Alles word mooi wit om de toppies hoor zelfs op de blaadjes is het al lekker wit. :verrygood

 

De planten moeten in bedwang worden gehouden met draadjes ander mikken ze om.Ik denk dat we nog 1 keer met voeding gaan wateren en daarna alleen water.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff een update . LV schommelt nu tussen de 35 en 45 %. Temp bij de planten is 25 graadjes. Heb wederom wat planten moet rechtzetten met behulp van wat draadjes.Misschien mijn bak wat dieper maken zodat de wortels wat dieper kunnen zetten?Hij is nu ongeveer 25 cm diep!! :unsure:

 

Ga voor mijn nieuwe kweek in ieder geval een soort van stellage bouwen om de boel wat beter in het gareel te kunnen houden.Die zal demontabel moeten worden zodat ik tijdens de groei er wel goed bij kan. :verrygood

 

Ik bewater de boel nu om de 4 dagen . Da's toch wel voldoende he?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ff een update . LV schommelt nu tussen de 35 en 45 %. Temp bij de planten is 25 graadjes. Heb wederom wat planten moet rechtzetten met behulp van wat draadjes.Misschien mijn bak wat dieper maken zodat de wortels wat dieper kunnen zetten?Hij is nu ongeveer 25 cm diep!! :unsure:

 

Ga voor mijn nieuwe kweek in ieder geval een soort van stellage bouwen om de boel wat beter in het gareel te kunnen houden.Die zal demontabel moeten worden zodat ik tijdens de groei er wel goed bij kan. :verrygood

 

Ik bewater de boel nu om de 4 dagen . Da's toch wel voldoende he?

Ja, dat bewateren is wel goed. misschien iets te weinig maar je zit in de eindfase he.

 

Maar wat bedoel je met een stellage? Zodat je toppen niet omkukelen? Kan je volgende keer beter een netje leggen. Scheelt veel!

 

bye1.gif

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites
zo'n groen tuindersnetje.

voor een paar centen bij de tuincentra of bouwmarkt

Nee van die netten voor de toppen de betere growshops hebben het!

 

bye1.gif

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal is kijken wat ik doe!!

 

Al veel bruine haartjes te zien nu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooooooooo, de kogel is door het godshuis. Aanstaande vrijdag gaat het om.Ik heb nu ontelbare touwtjes om de plantjes gebonden..Ze zijn topzwaar alles kukelt zowat om.

Ben echt benieuwd wat het word.

 

Nu heb ik begrepen dat het knippen niet zo'n lekker klusje is!!

Tips hoe ik hier met een beetje fatsoen hier doorheen kan komen?Het is de bedoeling dat we er met een man of 5 opklappen. Ruimte zit wel snor , afzuiging en plaats genoeg aanwezig!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon he, knippen voor je leven! Zorg voor een beetje wiet en wat achtergrond muziek ofzo, met 5 man gaat het toch aardig snel. Je moet wel zeker weten dat ze allemaal een beetje goed kunnen knippen, er is niks frustrerender als iemand die je mooie toppen naar de klote helpt! :verrygood

 

Nog even over het omknakken van je planten, een diepere bak zal zeker wel wát uitmaken, maar zorg er liever voor dat ze steverige stengels hebben de volgende keer door een extra ventilator boven op de planten te richten. Kheb niet je hele topic doorgelezen, dus negeer dit maar ofzo als je hier al voor gezorgd hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stengels waren behoorlijk dik. De toppen zijn zo zwaar geworden!! :verrygood

Ze zijn ook niet geknakt.Gewoon omgevallen tegen de draden en de muur .

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn van plan de oogst in 2 keer te doen.Tis net ff teveel om te doen.3 man hebben afgezegd voor het knippen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oogst eerst alleen de bovenste toppen ,en laat de rest nog een paar dagen doorbloeien, dat levert je zeker meer op 1 het kost alleen wat extra tijd .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd ja !!! Da hebben we niet veel.

Ach ja , tis mijn eerste keer met dat knippen. 80 planten met 3 man , hoeveel tijd zou dat kosten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een dag of drie schat ik. Ik denk dat je beter een cannacutter kan huren voor een dag. Kost je zo'n 75 euro (1000 euro borg) en dan ben je met twee man in een uurtje of drie klaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

80 planten met drie man, als eerste keer is...... dan kan het wel ff duren :verrygood

ik word tegenwoordig ingehuurt door aantal mensen die +- 80 hebben, doe er in mijn eentje dag over...

gr mio

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 ervaren en ikke zei de gek :verrygood .

We doen het in 2 keer. De eerste helft is geknipt morgenvroeg de andere helft.

Dan ga ik helpen!!! :unsure:

Kun je dan ook stoned of high worden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...