Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

duikerke

Autoflowers Op Kleikorrels

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Het is een heel tijdje geleden dat ik hier iets van me liet weten, maar nu heb ik even jullie kennis nodig. Ik begin nl een kweekje op Hydro, meer bepaaldop kleikorrels met een wilmasysteem. De zaden komen van Dutch Passion (AutoUltimate). Ik vraag me af welke voeding ik nodig heb voor deze autoflower variant.

 

Verder zal ik later in dit topic nog wel wat vragen hebben aangezien dit de eerste keer is dat ik autoflowers binnen ga kweken :icecream: . Het betreft een experiment dus, als ik niet de oogst haal die me aanstaat ga ik terug over naar reguliere soorten. Ook dienen jullie te weten dat het voedingssysteem een Wilma Garden Systems voor 4 potten van 11 liter betreft en dat ik een led-lamp van 200 Watt zal gebruiken voor de belichting

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vroeg beginnen met scroggen , zodat de planten vanaf lage hoogte horizontaal gaan

je wilt dat je hele oppervlakte van het bladerdek gelijk opkomt en de volle breedte van je hokje benut , zodat je je hele bladerdek ook in de optimale belichtingshoek kan houden ten opzichte van je led lampje

 

denk erom om aan de lage kant te blijven met de voeding

zaailingen zijn zowieso gevoelig , in verhouding tot de stekken waar de meeste schemas voor geschreven lijken

 

in theorie zou je best een eind kunnen komen , maar 4 is wel aan de karige kant... hoeveel oppervlakte heb je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

scroggen was ik zowiezo van zin, bedankt alvast voor de goeie raad. ik heb een oppervlakte van 90cm x 90cm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...