Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bob de grower

zijn er planten die in 6 weken al klaar zijn?

Recommended Posts

Ik las net dat lowrider zaad in 6 weken klaar is (alleen groei en geen bloei) is dit een buitenplant? En/of zijn er ook binnenplanten die zo snel transformeren van zaadje tot oogst? Welke van deze soorten kan ik het best gebruiken om in een hok van 250 x 120 x 200 met twee 600watters 69 planten te knallen.

 

Stel dat ik 20 van die zaadjes koop, kan ik deze dan wel doorstekken zodat ik in no time iedere 2 weken kan oogsten van de planten in mijn hok? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lowriders zijn alleen bloei en geen groei juist , ook voor binnen . Je kunt in principe alle rassen binnen kweken , alleen sommigen worden nogal groot en dat kan lastig zijn binnen.

 

Als j e4 of 5 afbloei hokken hebt dan kun je misschien elke 2 weken oogsten . Als je dat in één hok wilt doen dan moet je ze op verschillende tijden aanplanten , maar wat heb je daaraan?

 

Maar waarom zou je een ras kiezen dat in 6 weken klaar is , deze rassen hebben ook weer minder opbrengst . Wanneer ze dezelfde opbrengst zouden geven in een kortere tijd dan zou iedereen daar wel mee kweken .

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D Lijkt me stug naar mijn weten was het juist dat je aan 1 top 44 plant 44 toppen kreeg hihi :no :no B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
top 44 bloeit 44 dagen als ik goed ben ingelicht.

klopt.....maar dan moet je ze wel meteen in de bloei zetten......en dan word 't nog krapaan....

 

als je ze één week voor laat groeien staan ze al gauw 7 weken te bloeien

Share this post


Link to post
Share on other sites
:no Lijkt me stug naar mijn weten was het juist dat je aan 1 top 44 plant 44 toppen kreeg hihi :no B) :specool

ik meende 44 gram :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik meende 44 gram :D

Dan is het maar een kutplant :no

 

Ik heb ze zelf ook nog nooit in minder dan 7 weken goed rijp gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
top 44 bloeit 44 dagen als ik goed ben ingelicht.

klopt.....maar dan moet je ze wel meteen in de bloei zetten......en dan word 't nog krapaan....

 

als je ze één week voor laat groeien staan ze al gauw 7 weken te bloeien

eehhh sorrie dit snap ik niet,als je een plant langer laat groeien moet ie ook langer bloeien?daar heb ik echt nog nooit van gehoord.ik laat zowiezo mijn planten het liefst zo lang mogelijk staan ,ongeveer 9 weken bloeien.scheelt misschien toch weer wat grammetjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
top 44 bloeit 44 dagen als ik goed ben ingelicht.

klopt.....maar dan moet je ze wel meteen in de bloei zetten......en dan word 't nog krapaan....

 

als je ze één week voor laat groeien staan ze al gauw 7 weken te bloeien

eehhh sorrie dit snap ik niet,als je een plant langer laat groeien moet ie ook langer bloeien?daar heb ik echt nog nooit van gehoord.ik laat zowiezo mijn planten het liefst zo lang mogelijk staan ,ongeveer 9 weken bloeien.scheelt misschien toch weer wat grammetjes.

9 x 7 = 63 dagen, dus geen 44

Share this post


Link to post
Share on other sites
eehhh sorrie dit snap ik niet,als je een plant langer laat groeien moet ie ook langer bloeien?daar heb ik echt nog nooit van gehoord.ik laat zowiezo mijn planten het liefst zo lang mogelijk staan ,ongeveer 9 weken bloeien.scheelt misschien toch weer wat grammetjes.

Dat is wel wat ik ervaar, met alle soorten die ik tot nu toe gehad heb.

Het gaat zich wel maar om enkele dagen, maar toch.

Een PP heeft bij mij ook wel eens 70 dagen gestaan.

Verder doe je het goed :no

 

@ twannie: 7 x 7 = 49 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeetje 10 weken was dat dan ook een plant die een stuk langer was voorgegroeid?kreeg je geen last van toprot want dat heb ik gehad dat ik ze ook langer wilde laten staan.misschien moet ik ze dan volgende keer ook wat langer voorgroeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

14 dagen groei toen.

Maar in de kweek ook ergens ff stilgestaan.

Maar ik bedoel eigenlijk dat je je plantje gewoon moet laten staan dus totdat die klaar is en niet perse de dagen gaan tellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel mee opletten:: te lang laten staan = zaad in de planten

 

heb ik zelf ook een keer gehad....dan word je plant hermafrodiet, en is de wiet ook van mindere kwaliteit...

 

gewoon op tijd afdoen is 't beste.....met evt. een uitloper van 'n paar dagen

 

je kan ze beter iets langer laten staan, dan te kort....

Share this post


Link to post
Share on other sites

nirvana zegt over top 44:

 

TOP 44 is een van onze top opbrengers. TOP 44 is een van de snelste bloeiers en kan onder goede omstandigheden in 6 weken geoogst worden.Deze soort blijft laag en heeft weinig tot geen vertakkingen,meestal 1 kaarsrechte top wat het een ideale plant maakt voor de commercieele kweker,ideale `sea of green`plant.Ook is de geur niet al te sterk zodat de buurt er niet zo gouw last van heeft. Ideaal voor zowel balcon,tuin,koude kas of commercieele kweek.De toppen smaken diep skunky en hebben een lang nablijvende high.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nirvana zegt over top 44:

tuurlijk zeggen ze dat over zaad wat ze zelf verkopen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ok maar als hij dan 6 weken nodig heeft is 1 maand (30 dagen) en 2 weken ( 14 dagen) is 44 dagen toch?? ex groei dan. Zal wel iets afwijken maar gaat om het idee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja ok maar als hij dan 6 weken nodig heeft is 1 maand (30 dagen) en 2 weken ( 14 dagen) is 44 dagen toch?? ex groei dan. Zal wel iets afwijken maar gaat om het idee.

klopt...maar in de praktijk lukt 't (bijna) niemand om ze in 44 dagen af te laten bloeien..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...