Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
marcooovld

Mijn Eerste Plant

Recommended Posts

Kan iemand zeggen of ik het goed doe heeft iemand tips, wanneer kan ik ongeveer oogsten en wat zal ongever de opbrengst worden. Dit is mijn eerste plant.

Het is een Afghan Kush x Super skunk.

 

Hij staat er sinds eind mei ongeveer.

Hij is nu aan het bloeien.

Geef hem genoeg water en heb hem groei voeding gegeven van het merk Cana tijdens de groei.

Voorderest staat hij binnen met een tempratuur van 26 graden als het slecht weer is .

Als het goed weer is en de wind niet te heftig is staat hij buiten.

 

Voorderest kloot ik niet met licht enzo .

 

 

 

2dv3mah.jpge63u6t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die mag nog zeker 2 a 3 maanden bloeien aangezien er vanaf de foto weinig bloei te zien is.

 

Dus buiten gaat je denk niet meer lukken om hem af te bloeien :(

Dat zou betekenen dat hij in oktober - november klaar is pfff dan moet je wel erg veel mazzel hebben.

 

Denk dat de meeste buitenkwekers hier al aardig tegen oogsten aan zitten als ze dat nog niet gedaan hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh okey klote. Een vriend van mij zegt dat ik hem halverwege oktober kan oogsten en dat dat een beetje de normale periode is om hem te oogsten.

Maar doe er alles aan om hem goed te laten ontwikkelen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij kloot niet met licht.

Maar kloot licht wel met jou (en je plant)?

 

"De Wiet plant gaat bloeien als ze merkt dat het herfst gaat worden. Als je binnen wiet planten kweekt kun je dit zelf bepalen als je buiten kweekt is het meestal rond eind augustus. De wiet plant reageert op de nachten die langer worden. Nadat de nachten langer worden duurt het nog ongeveer twee weken voordat de bloei echt zichtbaar is."

 

Maar als je plant ook kunstlicht op zich krijgt binnen in de woning, door lampen of straatverlichting, dan wil hij niet zo graag gaan bloeien.

Houd daar ook rekening mee.

 

Tenzij het autoflower is maar dat las ik niet in je post.

Edited by MrMonkE

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt ja hij staat eigenlijk half binnen half buiten. ik zet met dag het raam open en dan zet ik 2 dopjes onder de pot voor meer licht inval. Savonds doeik altijd me licht uit want wat je zegt hij gaat bloeien met 12uur zon en 12uur donker. Savonds zet ik rond 8 uur tot half 9 een verwarming aan die me kamer rond de 27 graden maakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe 4ml in 70 cl van Cana voeding ( is voor bloei en groei ). Daarbij heb ik gelezen dat een theelepel suiker per Gallon ( 3.7l ) water goed is voor je plant. En gehoord dat mango het effect versterkt van het roken van wiet. ( Dus voor het blowen een mangotje eten of mango vitamines drinken ).

Dus ben hiermee zelf een beetje aan het expirementeren door een kleine hoeveelheid vitamine sap toe tevoegen aan mn water . Het bevat geen zout stoffen , dus denk zelf dat het niet heel veel kwaad kan.

 

18hvlg.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...