Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Lilly, African Pineapple Queen In De Rebound

Recommended Posts

echt mooi werk hoor dat buigen heb ik niet zo mooi in mijn vingers als jij. wat mijn betreft de ideale manier en zo min mogelijk stress voor de plant.

 

heb je al shirts gekocht met je wf nick erop. ik wil dan de eerste :jump:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy Krasi,

 

Lang geleden dat ik je verslagen heb zitten lezen!

 

Is weer een mooi tentje vol met een mooie soort!

 

Veel plezier en succes met de dames in bedwang te houden anders...... :kill:

 

Gr H.s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houston we have lift off.

 

Word lekker vol :verrygood

Edited by kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smellow, wel hè, vandaag een grote mededeling, daarover later meer.

 

Hempy, haha freak :P oefening baart kunst, m`n eerste knak en buigsessies leverden breuken, decapitaties en koste veel ducttape :lol:

 

Sensi, thanks dude.

 

Abruzzi, zeker weten, den tent zit al zo goed als vol, nu de diepte verkrijgen ;)

 

Hassjies smoker, haha dank je, komt goed, je moet ze gewoon de kop indrukken.

 

Kuro, indeed, here they go bro.

 

Mededeling.....tis zover, de zichtbare bloei is gespot :D

 

12/12 dag 17 zichtbare bloei dag 1.

 

Uit de vorige ronde weet ik nog dat het qua groei hard gaat nu, hard maar snel weer voorbij, want snel komt de volle bloei er ook weer achteraan.

 

Pics.

post-30844-0-28481900-1412537749_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet het niet krasi, heb ze wel is groener gezien bij je haha

 

wat geef je aan voeding?

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know, maar de vorige ronde Lilly was precies zo, was ook net als nu hergebruikte aarde, andere voeding, andere potmaat.

 

Ik geef btw minimaal voeding.

post-30844-0-52658000-1412544195_thumb.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke, maar gebruik je bac of.. kan het niet terug vinden

 

mis die thee ook een beetje op het forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik de Puk organische lijn.

Vermicrop thee bedoel je, dat was idd een mooie manier van voeden, hoog in de bacteriën, micro en macro nutriënten.

Ik ben nogal een brand-hopper :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi ik vind ze er lekker bossig bij staan,en ze gaan allemaal lekker gelijk op,maja we zijn niet anders gewent van krasi de boswachter,leer altijd veel van jou verslagen veel succes verder mvg xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks XL, d`r is wel wat onderling verschil in gekomen, maar niet drastisch.

Ik was een weekendje weg, dus een weekend geen aandacht gehad, ook iets te koude nacht temperaturen.

De bloei komt er goed in, ik ga vd week even een enkeling beetje snoeien voor een betere belichting.

Ik ben ook begonnen met minimaal te bloei voeden.

Dagelijks krijgen ze nog een Cleanlight behandeling, de bladeren zijn er nu beter tegen bestand.

 

Foto`s van 12/12 dag 24, zichtbare bloei dag 8.

post-30844-0-24617500-1413192422_thumb.jpg

post-30844-0-13317800-1413192484_thumb.jpg

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sweet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice Krasi.

Wel wat verschil qua bladkleur van de planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smellow, wel hè, vandaag een grote mededeling, daarover later meer.

 

Hij is fijn!! Maar wat was nou de grote mededeling? Ben je zwanger? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buzz, thanks, ze beginnen sweet te ruiken nu, de pineapplegeur is zich aan het manifesteren.

 

Kuro, yess, tis vol zat :) ik heb enkelen wat open geknakt, wanneer de groei eruit is zal ik wellicht een enkeling wat open snoeien.

 

Tune, haha ja dat klopt (5e x deze opmerking) dat was de vorige run echter ook zo, zie foto eerder deze pagina. ;)

 

Smellow, gelukkig niet :P had je je bril niet op ouwe???

 

Mededeling.....tis zover, de zichtbare bloei is gespot :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi.

 

Het gaat weer lekker bij je, tentje vult zich ook prima uiteindelijk. Maar moet toch ook zeggen dat ik ze best wel licht van kleur vind, maar beter te licht en extra bijvoeden indien nodig, dan te donker en een voedingsblokkade oplopen.

 

Je gebruikt de PUK-lijn, ben je daar tevreden over, en vindt je die Puk produkten beter of fijner werken dan de BAC bio produkten, of kweken op Sannie's way?

 

Kan mij nog een vorige ronde herinneren van the Predator, die was ook zeer te spreken over de PUK produkten, en raadde het ons ook aan, maar we hebben nog best veel voeding van BAC die we gebruiken in de ene ruimte en Bio G power voeding in de andere, we willen het eerst eens opmaken voor we andere produkten gaan gebruiken.

We zijn er ook best tevreden mee moet ik zeggen, maar het kan nooit geen kwaad om eens andere goede produkten te proberen.

 

 

Op naar de bloei Krasi!

 

 

Grtz,

El oro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk eens aan :tu er zit wat hoogte verschil in maar niet zo heel erg zie ik.... het gaat met name om de buitenste planten.

Bij mij is de bloei al een beetje gespot, en denk dat ik net als jij ook maar wat blad gaat snoeien ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn, wist al dat ik wat vergeten was! Denk dat ik ook een beetje verblind was door die freaking helder groene kleur van je dametjes.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

staat er lekker bij :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oro, de Puk lijn bevalt op zich wel, alleen vind ik het teveel componenten hebben, ook vindt ik het jammer dat de booster te grove bestanddelen heeft die bij vloeden van de bak op de vloer achterblijven.

 

CW, ik denk eerder aan enkele takken weg te snoeien om meer openheid te verkrijgen, blad/bloem ratio is wel okee bij deze strain.

Ik mis idd hoogte in 2 planten.

 

Smellow, haha thanks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monster, ik zie net pas dat jij ook had gereageerd, bij deze nog een bedankje daarvoor. ;)

 

12/12 dag 28, zichtbare bloei dag 12.

Max temp 31C, min temp 21C.

Max lv 81%, min lv 41%.

Tensio1s tussen de 80 en 180Mbar.

 

Ik heb de dames gisteren onder handen genomen, 4 dames alleen de echte dieven onderin verwijderd, 2 dames enkele takken weggesnoeid, zelf ben ik ervan overtuigd dat ze wat meer geopend zijn hierdoor, ook heb ik knaksessies uitgevoerd, de laatste van deze ronde.

 

De gesnoeide dames zijn van dezelfde indica dominante pheno`s en waren erg gesloten qua bouw, ook zijn ze lichter van kleur, niet zozeer een tekort aan voeding omdat ze wel burning tips hebben, meer een onbalans voor hen.

De afgelopen ronde met de Lilly`s waren het ook de indicaatjes die lichter van kleur waren, ze werden aan het eind paars/rood/geel/rose.

Ook waren de indicaatjes de vorige ronde de banaantjes producerenden, hopelijk heeft de snoei en knak van gister ze niet teveel gestrest.

 

Verder gaat het aardig, ik ben niet tevreden met de verkregen lengte van 3 dames.

De geur wordt al wel lekkerder en het goede nieuws is dat de 3 niet indicaatjes allen dezelfde hybride pheno zijn die de vorige keer de meest compacte toppen gaven en de beste geur en smaak.

 

m`n tensio`s hebben ook hun beste tijd gehad.

Ik ga maar weer eens nieuwe aanschaffen na deze run.

Ik vertrouw ze niet helemaal meer.

 

Foto`s dan, ik heb de middelste en die rechtsvoor omgewisseld omdat dit algemeen voordeliger is.

Ik heb alle dames apart gefotografeerd.

 

Linksvoor, deze heeft net minste breedte groei en is de langste.

 

post-30844-0-99602900-1413573985_thumb.jpg

 

Linksachter, deze is het verst in de bloei.

 

post-30844-0-42042900-1413574045_thumb.jpg

 

Rechtsachter, deze heeft de mooiste bouw van allemaal en gaat volgens mij het meeste brengen.

 

post-30844-0-77809100-1413574094_thumb.jpg

 

In het midden, de 1e indica pheno, deze heeft een betere bouw als de andere indica pheno.

 

post-30844-0-62552100-1413574206_thumb.jpg

 

Rechtsvoor, de kleinste tot voor kort meest gesloten plant, haar heb ik echt aangepakt.

Ze is de minste van allen, dunste stam, minste drinkster en dus de kleinste.

 

post-30844-0-75920900-1413574302_thumb.jpg

 

Dan nog wat toppen in de spotlight.

 

post-30844-0-19526300-1413574337_thumb.jpg

 

post-30844-0-36848700-1413574353_thumb.jpg

 

post-30844-0-31630500-1413574370_thumb.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppen beginnen lekker te bouwen.

 

Is het met die tensiometers niet zo dat de wortels eromheen gaan groeien en dat zo de waardes een vertekend beeld geven? Dat had ik bij mijn plantjes wel, maar die stonden ook wel in wat kleinere potten dus dan heb je al snel dat de boel vol wortels zit.

 

Op zich kan er aan die dingen niet veel stuk gaan. Dat kegeltje schoonmaken of desnoods wat opschuren en ze zouden weer als nieuw moeten zijn. Of anders zo'n setje van die kegels kopen (zonder de kopppen)?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Fras, de tensio`s zijn nu zo`n 3 jaar oud, de vorige ronde heb ik ook aan ze getwijfeld, opschuren had ik reeds gedaan.

Ik ben just bang dat de koppen naar de knoppen zijn :P

5 nieuwe doet iig een hoop onzekerheid wegnemen bij me ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...