Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Lilly, African Pineapple Queen In De Rebound

Recommended Posts

Denk jet het opp wel vol te krijgen kras? Word nog een flink knaksessie dan als je wil dat ze nog mee omhoog komen lijkt me...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In m`n laatste verslag van de Lilly`s kan je teruglezen dat de planten ineens in een enorme spurt komen, de sativa genen komen dan abrupt naar boven, het zat toen binnen no time vol, ze waren zelfs te groot geworden :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

goos ik heb alleen ff plaatsjes gekeken maar ziet er lekker uit zal volgende week flink uitdijen :D

 

zal de rest is vanavond terug gaan lezen hempy is te gaar en mag eindelijk naar bed

 

:jump: :punk: :wtf2:

 

deze strain over een week of 5 word bloedje geil om te zien :dribble: in regen achtige dagen straks wat om naar uit te kijken :search:

Edited by hemprenaissance

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shackzilla is een rigoreuze stabiele plant, deze kan je vrijwel direct op 12/12 zetten.

 

De Kushdream lijkt me ook erg mooi, verder heeft DNA Chocolope, echt een lekkere en stabiele soort, Kandy Kush, LA Confidential (de cross tussen de 2 helaas niet meer, had ik idd staan), Kosher Kush, Skywalker Kush (superfrosty) en veel meer moois, tis net wat je zoekt.

Je moet ff een uurtje uittrekken en alle beschrijvingen van van hun strains ff lezen.

Tis iig een goede breeder en hun samenwerking met Reserva Privada heeft hun alleen maar goed gedaan.

 

Ik heb de dna chocolope 1 x gedraaid, deze is juist niet stabiel en maakt altijd zaden.

 

Als je de chocolope als kweker een beetje mishandeld krijg je teveel zaden en vormt het een probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smellow, de Lilly gaat het iig hier brengen :P thanks :tu

 

Hempy, gisteren wat gecropt, ze beginnen ruimtes te vullen, zichtbare bloei nog net niet als daadwerkelijk begonnen beoordeeld, zal een kwestie van 1 dag of anders 2 zijn.

Dan gaat ze ook pas beginnen met echt spurten qua groei, de tijd tussen zichtbare bloei en volle bloei is ook gering, vandaar dat ze wel ineens enorm moet gaan groeien.

Ik hoop op voornamelijk de haze hybride pheno`s :showoff:

 

Predator, je bent iig de eerste wie ik ooit een bad comment hoor geven op de Chocolope, wel grappig, je hebt haar 1x gezet en zegt dat ze altijd zaad aan maakt :P :P

Zou wel jammer zijn, want de wiet is erg lekker in geur en smaak en mooi om te zien.

Misschien kan ze gewoon minder goed tegen onze crop en mishandel technieken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zelf heb der 1x gezet maar hobbyisten om me heen wel vaker en dat zijn wel kleine kwekertjes maar wel zeer ervaren.

 

Vanwege de smaak zijn er een aantal die de soort toch blijven kweken maar ze is echt geen gemakkelijke.

 

Iedere vorm van stress zorgt bij de choco voor zelfbevruchting.

 

Veel kwekers weten nieteens dat ze zaden hebben gekweekt omdat ze als ze niet al teveel stress hebben gehad, de zaden heel klein blijven en je ze ook niet hoort tijdens het roken.

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had een tijd terug de Cannalope Haze van DNA. Gisteren toevallig nog wat van de laatste restjes gesmoord. Echt super lekker. Zit inmiddels wel al een hele tijd in de pot.

 

Super sterke plant. Werd verkocht als regulier zaad, maar had alleen maar vrouwtjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predator, i believe you man, toch staat ze nog in m`n to grow list, dus ik zal het ooit eens aan de levende lijve ondervinden.

 

Wietefras, mooie cross ook die Cannalope Haze, zelf ben ik ook gecharmeerd van Chocolate Fondue, Kosher Tangie, Skywalker Kush (Sativied had haar eens staan, super wit) en LA Chocolate, ik ben wel een DNA fan.

 

Topic:

 

Ff een pic tussendoor van de Lilly`s, ze beginnen ruimte te vullen, vandaag 12/12 dag 13.

Nog geen zichtbare bloei, dus ook nog genoeg groei voor de boeg ;)

post-30844-0-48773600-1412151624_thumb.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je stabiel wilt moet je gewoon geen Fem zaad gebruiken.

 

Is die middelste wat licht van kleur of lijkt dat zo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan lekker Krasi.

 

Hoop dat de dame in het midden niet overschaduwd wordt door de andere 4 dames, Wel mooi om het pheno verschil te kunnen zien, 5 verschillende pheno´s in de tent. :verrygood .

 

Doe zo door.

 

Gr,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ongeveer 2 jaar terug de originele chocolope mama en ik heb der meerdere gekweekt, en nog nooit zaden terug gevonden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of, niet de originele chocolope....

 

Of, gewoon goed gekweekt, dan blijven de zaadjes zo klein dat je er geen last van hebt.

 

'Afgebroken zelfbevruchting'

 

Ik kon er gister niet op komen.

Edited by The-Predator
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Ik heb de dna chocolope 1 x gedraaid, deze is juist niet stabiel en maakt altijd zaden.

 

Als je de chocolope als kweker een beetje mishandeld krijg je teveel zaden en vormt het een probleem.

 

bij chocolope geen last van gehad sterker nog het was 2 kweekjes terug de best opbrengende strain van de +/- 8 mooi compact ondanks warmte probleem (vorige zomer).

 

holy grail ben ik wel voor gewaarschuwd door kwekers. wie weet is binnenkort wat geks laten zien...

Share this post


Link to post
Share on other sites

clone ??? sorry ik op ronde na in mijn leven alleen met zaden gewerkt...

 

DE clone???? vind ik ook zooooon irrelevant begrip het gaat erom hoeveel % herma er van een rondje draaien uit zaad komt.

 

bij een/DE??? :P clone zit er een stekkenboer tussen die ook ik weet niet wat fout kan doen.

 

ik constateer weinig herma's bij dna genetics. maar goed dat heb ik ook bij greenhouseseeds nooit last van gehad terwijl daar ook veel herma verhalen de ronde gaan. let wel ik ben nog geen 1000 plantjes verder in mijn carriere. meld alleen mijn bevindingen.

 

of die van me collega;s die ik serieus mag nemen....

 

peace hempy

 

ps: sorry voor het topic vervuilen krasi. misschien na zoveel offtopic postjes een leuk klein tussen fotootje :whistle: of zet je ons ook droog om na een week vol te 'plompen' met foto's :likken: :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey krassemans geef die middelste even wat donker groene verf mee :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnny, daar zit wat in, toch is er wel redelijk stabiel femzaad te krijgen en voor de kleine opzet goed als alternatief voor stekken, regulier is nog weer beter, maar dat moet je en kunnen en ruimte voor hebben.

 

Worm, haha thanks, ik zie tt nog toe iig dat de achterste 2 en rechtsvoor dezelfde pheno zijn, de andere 2 kan ik nog moeilijk beoordelen, die moeten even meer ontwikkelen nog.

 

Appel, Predator en Hempy, niet erg hoor, een beetje DNA en genetica talk, is sowieso interessant.....ow en Hempy, de laatste foto dateert van 2 dagen geleden :P

 

Murdoch, thanks, die middelste zal nooit meer zo mooi worden als de achterste en rechtsvoor, die linksvoor ook niet btw, maar samen doen ze ongeveer mee voor 1 zo`n biggie one, dus no spang :icecool

 

Secret, uhuh...check de foto`s van 2 dagen geleden naast die van vandaag, tentje bijna vol hoor. :D

 

Critical, ik zal ff een bussie halen ouwe :lol:

 

12/12 dag 15

Max temp 29,5C, min temp 22,5C.

Max lv 76%, min lv 34%.

Tensio`s tussen de 100 en 210Mbar.

 

Dag 15 bloei, vorige ronde Lilly begon de zichtbare bloei op dag 13.

Wel zie ik al het aantal bloeiharen snel toenemen, any day now.........i think :nerd

 

Verder krijgt de middelste steeds iets meer kleur, zelfs meer vertakkingen als linksvoor.

Ik beschouw hun dan dan ook....2 voor de prijs van 1 :D

 

Ik heb tent zo goed als mooi vol geknakt, de geur van de planten veranderd naar die o zo geliefde pineapple, knakken en vingers ruiken is m`n nieuwe ding. ^_^

 

Pics.

post-30844-0-00910700-1412367849_thumb.jpg

post-30844-0-73094200-1412367868_thumb.jpg

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na deze foto is ze zeker bijgetrokken hoor.... wat een klein beetje verf allemaal niet kan doen he?

Maar lig het aan mij of heb je weinig "cropping" gedaan

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Critical, ik heb de 3 grootsten juist zeer vroeg en veelvuldig gecropped om de 2 achterblijvers een kans te geven, daarom zijn ze vol qua bouw.

Afgelopen wek heb ik enkele bovenzijtakken onderaan de tak wat geknakt om ruimten te vullen en de plant te openen.

Ik zit te denken om linksvoor en de middelste om te wisselen, de middelste is wat meer vertakt en kan dus meer ruimte vullen in de hoek, de ander kan dan haar ding doen de hoogte in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...