Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Lilly, African Pineapple Queen In De Rebound

Recommended Posts

Ik vind die grote toppen met gele blaadjes erin wel eng... heb je al gecheckt op rot?

 

Die plant met dat paarse door dat gele heen vind ik wel mooi.

 

Dat zag ik laatst ook bij iemand zn amnekushia denk dat dat toch strain gebonden iets is.

Idd een beetje oppassen. Of durf je het wel aan met je nieuwe speelgoed?

 

Serieus mooie toppen man, zien er ook goed hard uit. Ook mooie paarse verkleuringen op het blad, echte herfst.

 

Wat denk je aan qua gewicht? Weet dat dit voor de leuk is maar toch wel interessant voor de kijkertjes. :)

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

El Oro, haha safari/malibu/pina colada mix.

Als dit een grotere kweek was geweest had ik ze eerlijk gezegd al wel aan het begin eruit getrokken, maar dit is m`n prutstentje en de wiet is idd erg speciaal. :)

 

Noob, wel hè, ik krijg alleen maar klachten.......waar blijft die African Pineapple Haze nou :P

 

Preda, ik heb ze zonet nog eens bestudeerd, rotvrij vooralsnog, blaadjes zitten goed vast ook.

2 planten hebben die paarse verkleuring in het blad wat idd straingebonden is, sommige strains hebben zelfs roodbruine bladeren, het heeft wel wat.

 

Groenefingers, rijp voor de sloop :lol:

 

Johnny, ze gaan nog goed en idd met de Cleanlight voel ik me wel iets zekereder, of dat gegrond is........??

Ik ben blij verrast wat er evengoed nog aan bijgekomen is aan wiet, het zag er aan het begin minder positief uit.

Qua gewicht, tja, moeilijk, ik weet dat het iig zwaar ondermaats zal zijn, niet leuk, maar ook echt niet super kut ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is wel nog knap snel gegaan toch? Nou 6 weken echte bloei en dan nog een week te gaan.

 

Dat gele geeft ze ook wel meer een ananas uiterlijk :)

 

Ga je die "lekkerste pheno" zelf nog een moeder van maken trouwens? Of vind je het wel welletjes zo met dit soortje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker, ik heb ze ik vandaag omgehaald.

Gek genoeg zat die verafgode "hybride" pheno er niet eens tussen deze keer.

Erg jammer, want daar heb ik de zaden voor aangeschaft.

Deze ruiken ook iets anders, de pineapple zit er doorheen maar ik ruik ook kruidigheid, jammer dat de breeder zich niet focust op 1 of 2 winnende pheno`s.

Ik ga nog 1 rondje doen met de tijd, ik acht de Lilly het en waarden ik wil die pheno nog eens bezitten en wellicht vermeerderen.

Verder is het erg mager wat oogst betreft, de plant in het midden was een laatbloeier en kwam evengoed aardig terug, maar was eigenlijk nog niet helemaal rijp.

Ik was er iig al voorbereid dat deze run qua gewicht tegen zou gaan vallen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

we krijgen geen genoeg van die lily. ;)

zou leuk zijn zoiets uitgeselecteerd te hebben!

 

product zal wel top zijn!

geniet ervan krasi :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rocker, ja, 3 van de 5 waren al zeker een week rijp voor de slacht, die wilde ik niet teveel in kwaliteit achteruit laten gaan, vandaar het besluit tot oogsten.

 

Sensi, tis een aparte strain met een geweldige geurbeleving, geen beginners soortje, vrij gevoelig en wat ik idd jammer vind is de talloze pheno`s.

Het vinden van de echte pineapplepheno maakt de strain wel aantrekkelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat het tegenviel.

 

Nog rot gevonden? Ben er wel benieuwd na want met zulke vergeling zou je toch wel een topje rot moeten tegenkomen. Zo niet dan kan dat apparaat best wel eens werken. :wave:

 

Ik zit er ook aan te denken, maar dan voor andere doeleinden zoals ik al eerder heb vermeld. Wil eerst nog wel even onderzoeken of mijn ideeën hier over wel kloppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ananas oogst ten huize Krasi!

Nog eens een ronde Lilly doen om op zoek te gaan naar die eene pheno! Leuk.

Heb je plaats om van alle planten een stek te nemen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johhny, een goed begin is het halve werk, die vlieger ging hier niet op, vandaar dit resultaat.

Geen rot gevonden nee, om de lamp deze credits te geven wil ik een goede ronde met dikke buds draaien icm de cleanlight om er zeker van te zijn.

Maar ik geloof direct dat het positief werkt.

 

Tune, jawel, de ananas is om :lol;

Ik wil die ene pheno idd winnen als moeder zijnde, zelf heb ik nu geen ruimte voor moeders maar er zijn meerdere wegen naar Rome ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zie je maar weer dat achterblijvers soms toch nog wel wat moois in petto hebben :P

Edited by NoNonSense

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil altijd wel onderdak geven aan een paar hulpeloze ananasjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En? Wat gaat het nu worden? 5 of 4 in 40ltr smartpotten..... maar welke... zeg op, zeg op, zeg op!

Share this post


Link to post
Share on other sites

NoNonSense, haha jawel, maar het was geen hoogstandje.

 

Tune, ;)

 

CW, het worden er of 4 of 1 hele grote.................denk ik. :P

 

Topic, ff afsluiten, ik heb helaas weer te weinig tijd gehad om dit verslag netjes af te ronden, ik was sowieso niet al te gemotiveerd deze run.

Het eindgewicht was zoals gevreesd schandalig laag, ingecalculeerd maar toch, het eindproduct was wel top, wel heb ik veel fluf gewoon niet geknipt, het afval ging naar het goede doel.

Eindgewicht was een zeeeer magere 4 ons en een beetje.

Nu gaat ik er even lekker vrijwillig tussenuit, een paar weekjes genieten, dus het wordt ff stil rondom mij.

 

Ik wel 2 pica van een topje gemaakt, het enige topje wat ik nog heb, of eigenlijk aan iemand heb beloofd, de rest is uit m`n handen getrokken. :lol:

post-30844-0-23357800-1417617969_thumb.jpg

post-30844-0-64640200-1417617979_thumb.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je strain hunten Krasi? :whistle:

 

Toch weer 4 onsjes lekker spul in de schaal, en ze konden er al niet afblijven ook! :yummy:

 

Nou ja, wat je ook ga doen, of waar je ook naar toe gaat, veel plezier, en geniet van je vrije tijd.

 

 

Grtz,

El oro

Share this post


Link to post
Share on other sites

geniet van je wel verdiende rust kerel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oro, thanks, het was idd zo weg, over een eventueel volgende ronde is nog even blanco, ik heb iig genoeg liggen om nog even te proberen.

 

Skunk, thanks man, dat genieten gaat zeker goed komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en jij kan van dat topje afblijven? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sensi, jawel, af en toe eraan ruiken is genoeg.... :lol:

 

Running W, hahaha idd, ik ga heerlijk genieten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker op vakantie naar het vrouwtje in Afrika genaamd Lilly..... tja :whistle:

 

Have fun maatje ;)

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...