Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Lilly, African Pineapple Queen In De Rebound

Recommended Posts

+1 @ lost

 

Altijd lekker duidelijk beschreven.

Edited by Cum Laude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op naar het einde Krassemans nog een paar weekjes.

 

:showoff:

 

Gr,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

een goed begin is het halve werk, en een vers grondje om mee te beginnen is je basis,

dus snel op naar de volgende ronde ;)

 

de voedings--lijn kan hier in mijn ogen ook zn rol spelen..

 

heb zelf de puk voeding en was minder overtuigd dan gehoopt..

 

en als ik dan het bijbehorende schema bekijk vind ik dat ze erg hoog met hun dosering zitten voornamelijk de additieven

 

 

afzet zouten en troep in toplaag bij van onder of uitspoelen (sort off) bij van boven

 

als je later in de kweek en van boven en van onder water geeft wat hangt er dan zo ongeveer in het midden waardoor je eet ik veel wat voor zooi krijgt wat je ook maar doet (je ziet soms kleine verbetering maar al snle weer verslechtering vaak).

 

 

beter kun je dan de pot zo bevloeden dat je tot 3/4 vd pothoogte komt

 

of wat regelmatiger kiezen voor watergift van bovenaf. om de eerder genoemde resten "in zover dat mogenlijk is te spoelen richting onderkant pot" en als je dan van onder geeft enkel water..

 

al heeft ieder vast zo zn eigen "water-style" iets met meerdere wegen naar Rome

 

 

nog steeds dagelijks met de uv lamp aan de gang? hoe is die bevallen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tune, thanks, wat betreft de verkleuring, de 2e verkleuring die onderin begon was idd niet de bedoeling, dit kwam gewoon door de foute bodem, de 2e verkleuring geeft Sensi al het antwoord op, die is strain gebonden.

 

Sensi, :tu ik denk dat er nog wel meer kleur zal ontstaan met de afgelopen Lilly`s in het achterhoofd.

 

CW, het brengt iig de herfstsfeer er goed in, de geur is idd behoorlijk Lilly. :D

 

Kommando, ze zien er beter uit dan ik aanvankelijk vreesde, maar evengoed niet zoals het hoort, 2 weken gaat zeker lukken.

 

Lost, thanks voor de toelichting en meedenken, echter betwist ik je redenatie, ik heb zoals je weet veel ronden op deze manier gedraaid, dit is zoals ik eerder vermelde geen beste aarde, hergebruikt, de hergebruikte aarde was al enigszins in onbalans doordat ik vroegtijdig de vorige ronde moest afbreken, door de moeilijke inschatting dus verkeerd behandeld en zeer moeilijk handelbaar.

Verse aarde had op dezelfde manier voeden en wateren een totaal andere ronde gegeven.

 

Cum, -2, geen te weinig aan voedingsgift zoals je eerder beweerde, en geen plantafvalstoffen afzet struggle, meest aanneembare reden staat in de reply hierboven.

 

Worm, thanks, die komen de streep wel over :lol:

 

Preda, ze gaan iig niet dood........voorlopig :P

 

Skunk, inderdaad, of goed afronden en je aarde startklaar maken voor de volgende run.

Ik ben het wel met je eens over de voedingslijn ook, teveel flesjes, te hoog aanbevolen doseringen (dit is vrij normaal bij producenten), ik vind de Silica, Sybiose en Humic eigenlijk de mooiste toevoegingen.

De Booster valt me erg tegen, ook in consistentie.

De Uv-lamp gebruik ik dagelijks, maar voor een goed beeld heb ik toch dikkere toppen nodig, toprot heb ik geen angst voor deze ronde, meeldauw heb ik eigenlijk nooit.

Ook een eventuele meerwaarde aan gezondheid, plantsterkte en extra thc is moeilijk te beoordelen wanneer een ronde niet geheel soepel verloopt.

Daar is dus nog een ronde voor nodig.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zo mn mening over silicium, het is een blijft een micro(spoor)-element dus niet mobiel/direct opneembaar voor de plant..

 

maar zoals vele spoor-elementen vind ik dat deze in een "volwaardige" voeding hoort te zitten, en niet als extra toevoeging verkocht moet worden.. komt op mij over als een ingrediënt apart verkopen als hype, en extra geld voor NOG een flesje kunnen rekenen..

 

maar ondertussen ben ik er wel achter dat het dus niet zo vanzelfsprekend is dat sillicium standaart in elke basis voeding zit. Bron

en we dus erg verwend zijn met de bekende voeding die wij gebruiken ;)

 

de voordelen zijn me meer dan duidelijk geworden na dit topic:

 

https://www.jointjed...7175#post367175

 

humic-fulic idem ;)

 

die hmj/omni weet wel waar hij het over heeft, je krjigt trouwens de groeten ;)

 

 

doelde met je ervaring met de uv-lamp eigenlijk op "brand-schade" aangezien je de pro-versie gebruikt, die aardig heftig zou moeten zijn.. dus geen last van over belichting?

Edited by skunkmonster
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preda, klopt, hier dan de update.

 

Monster, ik vind ook dat het in de basisvoeding kan worden toegevoegd, al blijft de bladbemest-versie de meest effectieve en snelst opneembare.

Mooi linkje man.

Ik ben ook fan van HJM, hij kan het allemaal zo gemakkelijk vertellen, het zijn kleine rekensommetjes voor hem :lol:

 

Update:

 

12/12 dag 54 zichtbare bloei dag 38.

 

Meer en meer kleurenpallet, 7,5 weken bloei achter de rug, ze gaan het nog wel een week tot 10 dagen uithouden, misschien zelfs 14.

De toppen ogen steeds rijper en worden ook harder.

 

Ik ga stoppen met de PK-boost mee te geven en dus alleen nog bloeivoeding een kleine week.

Daarna een waterdieet.

 

Foto`s zijn van gisteren.

post-30844-0-55832500-1415981716_thumb.jpg

post-30844-0-08676600-1415981731_thumb.jpg

post-30844-0-25373000-1415981742_thumb.jpg

post-30844-0-19209800-1415981759_thumb.jpg

post-30844-0-51666300-1415981772_thumb.jpg

post-30844-0-46282700-1415981792_thumb.jpg

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hjm staat nergens op de pay list. En jij Krasi?

Zonde van WF om hem weg te pesten, maar we vergeten het verleden.

en kijken vooruit :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi ik ga eerlijk tegen je wezen..... Van wat ik gezien heb van je is dit de lelijkste ronde..of denk je er zelf anders over?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smellow, het ruikt goed goed hierzo :D

 

Rocker, de wiet die eraan ziet ziet er goed uit, de ronde zelf is geen beste ;)

 

Blackbut, ik ook ja, bij m`n werkgever :P

 

CW, helemaal mee eens, deze ronde is geen mooie, ik heb er ook minder passie in gestopt doordat het niet liep.

Gelukkig is de wiet dan wel speciaal, verder een om snel te vergeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes Krasi, uiteindelijk heb je er toch nog wat uit weten te halen, nog even doorbijten!

 

Voor de rest is alles al gezegd, gewoon geen makkelijke ronde/strain.

 

Het gaat eigenlijk nooit vanzelf, iedere ronde is weer anders.

 

Ach, als je straks weer een lekker kruidig topje in de vape hebt zitten, ben je het ook snel weer vergeten.

 

Wel benieuwd wat je er straks nog af weet te halen.

 

Volgende ronde gewoon weer knallen als vanouds!

 

 

Grtz,

El oro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken het krasi.... toen ik eenmaal voor de 2e keer herma verschijnselen had wist ik het wel, en toch ga je door.

Maar idd dit is een speciaal wietje die je niet zomaar in de shop vind. Alleen daarom was ik al begonnen met kweken ;)

Nu rook ik niet meer, maar zou dolgraag de mensen willen verrassen met een soort waar men nog nooit van heeft gehoord, en ook al duurt het 16 weken ik heb het ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 dame is toch duidelijk meer gekleurd dan de andere, of beeld ik me dat in?

verder vind ik het er toch niet verkeerd uitzien hoor, is strain gebonden, niet te veel op de kleurtjes af gaan mensen ;)

het is geen verkleuring van fouten...

 

hou hier toch maar eens een snoepertje van opzei voor de volgende moderator-meeting :lol: ik wil ze proeven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien geen al te beste ronde maar wel een mooi aantal lekkere toppen, zo te zien.

Die sativa-bladeren op de tweede foto ook mooi om te zien.

Succes met de laatste loodjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de een na laatste foto rechts boven :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oro, zo is dat, we kijken alweer vooruit, deze ronde zal iig een lekker wietje geven, dat dan weer wel :D

 

Noob, komt goed, deze keer zal ik het zelf voor mekaar brengen ;)

 

NoNonSense, ja, dat is de enige die geen zijgroei heeft ontwikkeld ondanks het pletten, het was 1 van de 2 achterblijvers, 1 dikke top bovenin en een beetje :P

 

Critical, gelukkig geen hermatrekjes deze keer, alleen stom aarde hergebruiken die eigenlijk niet geschikt was.

Het wietje is het iig waard om de ronde af te maken.

 

Sensi, klopt, 1 is redelijk paarsig, 1 een beetje en de anderen juist niet, het lijken wel weer heel andere pheno`s dan in de afgelopen Lilly ronde.

Aan de ene kant wel cool, maar ik zou als ik de maker was van deze strain alleen die hybride pheno met ronde toppen en extreme pineapple geur selecteren, diewas het meest stabiel, rook en smaakte het best en brengt ook nog eens het meeste op qua gewicht.

Het is een echte request strain :lol: komt vast goed. ;)

 

MarkZ, daar is ie weer :) idd, er is best wat aan de planten gekomen, meer dan ik had verwacht na de struggles.

Thanks. :tu

 

Miami, die en die ene met alleen maar een dikke hoofdbud zijn de 2 achterblijvers van weleer, de 3e achterblijver die in het midden had het meeste blad en kleine toppen maar is de afgelopen weken ingelopen, net als links bovenin, die wordt ook lekker vol.

 

Update:

 

Ik heb eergisteren voor het laatst gevoed, ze krijgen nog een kleine week water en dan ga ik ze omhalen.

Ze zijn er klaar voor, drinken steeds minder, ogen rijper en ook worden de trichs milky.

 

Foto`s van zojuist.

 

12/12 dag 59, zichtbare bloei 43.

post-30844-0-18360300-1416426247_thumb.jpg

post-30844-0-45473400-1416426259_thumb.jpg

post-30844-0-72570500-1416426282_thumb.jpg

post-30844-0-61750700-1416426294_thumb.jpg

post-30844-0-36296500-1416426312_thumb.jpg

post-30844-0-83407700-1416426322_thumb.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik mijn neus tegen het scherm druk, ruik ik het Afrikaanse landschap met de zoete invloeden! :comp:

 

Het zal lekker geuren in je tent Krasi!.... :yummy:

 

Je had ze eruit kunnen trekken, zoals hier op het forum wel vaker gebeurt als het even tegenzit, niet voor Krasi, die heeft straks gewoon een heerlijk zoet snoepje! :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soortje ruikt echt bizar.

 

Zitten mooie toppen bij. Hopelijk nog een probleemloos weekje afrijpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind die grote toppen met gele blaadjes erin wel eng... heb je al gecheckt op rot?

 

Die plant met dat paarse door dat gele heen vind ik wel mooi.

 

Dat zag ik laatst ook bij iemand zn amnekushia denk dat dat toch strain gebonden iets is.

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...