Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Gie

K2 wiet.

Recommended Posts

Zo,

 

mijn eerste post wordt meteen een vraag. :D

Sinds een paar maanden zijn een vriend van mij en ikzelf begonnen met een paar planten te kweken, just 4 fun eigenlijk. voordat we begonnen natuurlijk overal informatie opgezocht enz. allereest maar eens gaan zoeken naar de stekkies van deze wonderplant, na verschillende growshops binnen te zijn gelopen geen succes. maar we lieten ons niet tegen houden. we vroegen aan de verkoper of hij misschien wat vrouwelijke zaden voor ons had. hij had 100% female zaden maar die waren 80 eurie voor 10 zaden ( in mijn koppie ging al rond ECHT NIET!!!)

we hadden nog nooit gekweekt en dan 80 euro uitgeven aan 10 zaden, dus niet.

maaar zegt hij , hij had ook gemengd zaad voor 12,00. wij na een klein overleg maar besloten om dat te doen. waarop hij vroeg wat voor een soort we wilde hebben. na zeker 20 fantastische namen te hebben gehoord maar besloten om een soort genaamd K2 te pakken, hier hadden we beide al eens iets over gehoord en het klonk simpel. enfin, 6 van de zaden zijn uitgekomen vaarvan er 2 mannelijke 1 zogenaamde hermafrobiede (wat ik me heb laten vertellen) en 3 vrouwelijke. inmiddels zijn we weer een aantal maanden verder hebben we de mannelijke en de hermafrobiede geelimineerd. de 3 vrouwtjes zijn nu ongeveer gemiddeld 170cm hoog en staan ongeveer 1.5 weken in de bloei.

ze krijgen om de dag voeding en we beginnen maandag met het geven van pk 13/14

de bladeren zijn mooi groen en hangen niet, kortom de planten staan er gezond bij

de bloem(en) is/zijn al aardig zichtbaar en lijkt alsof hij erg groot gaat worden

 

maar om even terug te komen op mijn vraag: heef iemand ervaring met deze soort, ik kan er niet erg veel persoonlijke ervaringen over vinden. ik kan aleen vanuit mijn persectief vertellen dat het een soort is met enogm weinig blad, daarintegen zijn de bladeren wel enorm groot.

 

zou iemand mij iets meer kunnen vertellen over de K2.

 

p.s. ik zal kijken of ik foto;s toe kan voegen

 

b.v.d

 

Gr Gie

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is een sativa dus lekker bossig (of was het een indica die nou bossig is) Een goede witte soort die makkelijk te kweken is het heeft een hoog thc gehalte en is eigenlijk een binnenplantje....

Share this post


Link to post
Share on other sites

k2 is de beginners plant bij uitstek hij is sterk kan,tegen veel en weinig

 

voeding . (mocht je een fout maken.)

 

en hij heeft geen moeite met temperatuur verschillen .

 

en de opbrengsten zijn altijd wel goed.

 

dus het is een plant die niet veel eisen nodig hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...