Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ozzoes

Wiet+Haar=Een Teleurstellende Joint.

Recommended Posts

Okey Heren! We kennen het allemaal denk ik wel, die vieze klote haren die toch de neiging hebben te blijven plakken aan ons plakkerige nog natte kruid.

Nu ontkom ik zelf niet aan het feit dat ik lang haar heb, een hond heb en kleding draag waar haren aan blijven hangen. Om nu iedere keer een knip overal (ik heb ze welis gezien online) aan te trekken als ik even in de kas bij de dames ga kijken is ook weer zo. Opzich zijn ze natuurlijk prima te verwijderen van de wiet, maar hoe voorkomen jullie haren op jullie wiet?

 

Ik snap uiteraard dat ik niet eerst de hond moet kamen en dan op de grond op het tapijt moet gaan zitten knippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

''we kennen het allemaal denk ik well''

 

nee dat ken ik niet, nog nooit gehad :lol:

 

wel is van een haarnetje gehoord?

 

ik knip altijd met een haarnetje, naakt op badslippers

Edited by miami
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kamer waar het in gebeurt goed schoonhouden, inlaten afschermen en niet teveel wind gewapper als je in de tent gaat.

 

Ik heb 2 katten, ook wel een haartje her en der maar zwaar onder controle met alle filters vd openingen en geen tapijt in de kamer waar de tenten staan, tapijt is verzamelplek van haren en king in ongecontroleerd loslaten waar het op harde vloerbedekking eerder lekker elkaar opzoekt en vlokken vormt, makkelijk op te ruimen en te vinden want bijna altijd op zelfde plekken die vlokken.

 

2x pjr is het raak met katten, dat verharen, achter de CV radiator hoopt zich ook een boel op wat bij aangaan kachel weer deels kamer in komt.

Ik maak het zelf 1x pjr schoon en laat het de hulp ook nog een keer doen, zit veel binnen dus luchtwegen beetje beschermen tegen troep.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moet misschien nog even toevoegen dat ik kweek in een kas van zo'n 10 meter lang, ik banjer dus langs de planten om water te geven en dergelijke en heb niet een gecontroleerde kweek kast, misschien iets duidelijker moeten zijn.

Een haarnetje zal ik dan toch maar aan moeten geloven, zo te lezen zal t zeker schelen.

 

Naakt knippen op bad slippers hahaha, ik zie t al voor me! leuk ook als ik nog even een snel een topje uit de kas wil trekken hahaha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo: http://images14.knack.be/images/resized/400/053/916/193/4/400_0_KEEP_RATIO_SHRINK_CENTER_FFFFFF/image/4000539161934.jpg

 

Vroegah, toen ik klein was, had ik ook lang haar en dat is soms onhandig.

Je kan een staartje maken en onder een petje doen,

Of een knotje, maar dat is net zo erg als een haarnetje denk ik.

 

Man, moet er niet aan denken dat zo'n haar in je jointje komt.

Of een nagel, behalve dan voor de grap in een shaggie. Dat is humor :)

Niet in een jointje, da's zonde :)

 

Maar ben je in de rui ofzo? :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha nee dat niet. T is ook niet dat me wiet bedekt zit onder het haar ofzo, t gaat om niks wat je er met zorgvuldig kijken nie afhalen kunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik pluk met enige regelmaat een kattenhaar er uit, even het topje onder een lamp bekijken voor het de kachel in gaat werkt het beste..

Share this post


Link to post
Share on other sites

halogeenlampje van opzij (+ gloeipeer van boven) bij het knippen , dan zie je alles.

heb nogal wat huisdieren, en het is helaas vast prik elke joit met verlichting te rollen , om haar in de wiet te voorkomen.

 

volgend jaar misschien standaard in je onderbroek naar de kas?

haarnetje erbij?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja gewoon uit plukken lijkt dan toch het beste, weet achteraf ook nie zo zeer wat ik nu eigenlijk had verwacht.. een haar magneet?

 

Whaha meneerjansen zie me al gaan in me onderbroekie! vergroot ik daar niet de kans op haren niet mee met al die wilde rug haren? hahaha.

T is eventueel een optie.. maar nogal wa gedoe:P Maar een haarnetje klinkt als een simpel hulpmiddeltje ja;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgend jaar misschien standaard in je onderbroek naar de kas?

haarnetje erbij?

 

ziet dat er zoiets uit dan. :wacko: :blink:

 

gallery_8034_7667_811834.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of een nagel, behalve dan voor de grap in een shaggie. Dat is humor :)

Niet in een jointje, da's zonde :)

Gadverdamme, ben ik even blij dat ik geen tabak rook. :D

 

halogeenlampje van opzij (+ gloeipeer van boven) bij het knippen , dan zie je alles.

heb nogal wat huisdieren, en het is helaas vast prik elke joit met verlichting te rollen , om haar in de wiet te voorkomen.

 

volgend jaar misschien standaard in je onderbroek naar de kas?

haarnetje erbij?

Ach, schaam je niet voor een paar haren op je wiet! :P

 

Haarnetje? Welk haar. Beter een roosnetje! :D

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je vacht op je rug hebt misschien niet vergeten vlooiendruppels in je nek te doen?:P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 katten, 2 konijnen (a 4 en 6 kilo) en een cavia

Ik eet drink adem en rook haar, en met het huidige klimaat gaan ze 10 keer per jaar in de rui

 

 

Enne DJ, waarom mot ik nou ineens aan die oude wijlen heer MacError denken :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwa ben gehecht aan me luizen joh, never alone! word wel gek van dat gekwetter met die bladluizen maarja..

 

whaha klinkt nou nie echt als een fijn dieet Sniper!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je mot ermee leren leven he, zo erg is het natuurlijk niet maar met katten en konijnen in huis mot je niet opkijken van een haar in de boter he.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zelf dreadlocks en 2 honden.

Het gebeurt toch maar zelden dat ik een haartje in mijn joint terugvind tijdens het rollen, ook na het even controleren hierop vooraleer deze dicht te rollen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...