Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dèlamo

Hasj En Griekenland?

Recommended Posts

op z'n grieks in de gevangenis?

\

 

 

Overdrijven is ook een vak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

De Grieken hebben nog steeds trauma's van het Ottomaanse rijk gebeuren, maar zou niet te vaak de zeep laten vallen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIET DOEN

 

Ze lopen met hasjhonden rond op Schiphol, maar ook op Airport Laamelos. Die honden rammen hun neus gewoon op de plek waar jij je stash hebt zitten - of dat nu tussen je tenen, onder je oksels of ergens, op z'n Grieks, weggewerkt is.

 

Billy the Kid, he was quick with his draw

Paul McCartney wasn't and the customs saw

(Galliano - In pursuit of the 13th note - Stoned again)

 

V

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
contact met lokale mensen maken via couchsurfing, er groeit genoeg wiet...griekenland heeft super klimaat , zelfs mislukte wiet is er beter dan onze shoprommel

 

dat is niet helemaal waar...

 

5jaar geleden ben ik voor de 2e x naar griekenland geweest.. toen wel zo snugger om zelf niks mee te smokkelen....

ik ging naar chersonissos om daar te werken,.. ik was nog geen uur op het eiland en de eerste de beste barman waarmee ik spreek nodigt me uit

een joint te gaan roken bij zn appartement, hij werkte er elkjaar en had al zn connetie's.

 

zo gezegd zo gedaan.. in zn appartement lag een dichtgevouwen krant met "onkruid" t is dat ik de zaden die we eruit pulkte kon herkennen als wiet-zaden anders zou je het echt niet zien/ruiken/proeven wat een geitenbende!!

 

hij vertelde dat grieken over het algemeen geen fuck verstand hebben van wiet kweken,

soortjes doen ze niet aan, wiet is wiet en de mannetjes laten ze blijkbaar staan..

 

turkije idem dito, ook bij een lokal gekocht... ook troep!

 

 

ik heb ook ooit hasj meegenomen naar Griekenland

heb van zachte hasj balletjes gedraaid zo groot als M&M's

toen op Schiphol zelf bij het Tax free shopping gebeuren een grote zak gele m'ms gekocht... die balletjes ertussen, keertje schudden :D

ik kwam letterlijk etend met die zak in mn hand door de douane.. uiteraard is ook de zak m'm's samen met portemonnee en shit door het röntgen apparaat gegaan voor het boarden maar geen haan die er naar kraait!

 

 

nu mijn advies aan jou:

 

Niet doen!!!

 

het is echt het stomste wat ik ooit heb gedaan!

 

denk dat je in Griekenland ook wel hasj kan vinden ;)

 

Deze is goed

 

Nogmaals:

 

deze is niet goed!

 

ik was met mn vriendin op vakantie, ik had haar niks verteld, wat als ik was aangehouden.. !

dan moet je blijzijn dat het in NL is.. want ik denk dat je in Griekenland inderdaad niet in de bak wil zitten..

 

( nu weet ik beter en had ik dat rot-wijf altij nog de schuld in de schoenen kunnen schuiven..geintje)

 

t is tien jaar geleden en heb er tot op de dag van vandaag spijt van! t is gewoon te dom voor woorden, om zoveel op het spel te zetten voor dat ene jointje per dag?

 

denk dat als ik was gepakt dat ik dit bericht nu niet had kunnen typen..

 

volgens mij is er hier al eens een toppic geweest van een medi wiet gebruiker die zich zonder in te lezen dacht dat ie zn wiet op recept wel mee kon nemen... kwam ook bedrogen uit ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vinden jullie het erg verstandig om online smokkeltips uit te wisselen? :whistle:

Ik zou zeggen: zet er nog wat plattegrondjes bij van de luchthaven met mogelijke vluchtroutes en foto's of instructievideo's hoe je de hash het beste kan verpakken en verstoppen. Wat namen van corrupte douaniers en baggagemedewerkers zijn ook welkom.

 

Ze lopen met hasjhonden rond op Schiphol, maar ook op Airport Laamelos.

Hij is fijn! :rofl

 

"Laamelos!" - :head_hurts_kr: :whip: - "Daggetnie!"

Edited by Shemi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook erg leuk om voor 3 gram een griekse plastic handschoen in je achterste te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je echt niet zonder je dagelijkse rokertje kan is thuis blijven ook gewoon een optie....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak er gewoon een zo klein mogelijk bolletje van, en dat steek je in broekzak. Als je dan ziet dat je langs een hond moet passeren, of je slaat paranoia B), kun je het nog stiekem weggooien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan nog ruikt de hond je en ben je prooi

Share this post


Link to post
Share on other sites

bolletje opeten en uitpoepen. 1 bolletje zien ze niet op een eventuele scan.

kans dat je door een speciale scanner moet is ook wel erg klein.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op schiphol heb je de laatse tijd wel veel meer 100% bodyscans, alle vluchten uit bv. zuid-amerika worden sowieso 100% gecontroleerd over griekeland durf ik geen uitspraken te doen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjongejonge ... voor een paar korrels wiet of hasj ....

 

als je dan al zo stoer bent ;) pm me ff ;)

 

heb nog 2 retourtjes Columbia voor Gratis in de aanbieding :ph34r:

 

hihihiih

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjongejonge ... voor een paar korrels wiet of hasj ....

 

als je dan al zo stoer bent ;) pm me ff ;)

 

heb nog 2 retourtjes Columbia voor Gratis in de aanbieding :ph34r:

 

hihihiih

 

Ik ga het gewoon doen, ik heb er een goed gevoel bij, ik post wel als ik ben aangekomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben benieuwd, als die post een beetje lang wegblijft, dan weten we tenminste dat ze in griekenland niet van een paar jointjes houden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ambassades zijn ook niet zo snel ....

zal maar extra onderbroeken meenemen;-)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben in griekenland op het moment en heb 4gr gemalen wiet meegenomen in zo'n oldschool potje voor fotorolletjes.

Deze stop ik altijd in het koffer in een toillettas tussen de douchegel en andere lekker geurend spul. Dit doe ik elk jaar al 10 jaar lang en heb 1x controlle gehad, dat is ff zweten maar ze hebben het niet gevonden.

Eigen risico, ik moedig je niet aan maar met al die vakantiegangers is het zoeken naar een spelt in een hooiberg. ;-)

 

Yamas !!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben in griekenland op het moment en heb 4gr gemalen wiet meegenomen in zo'n oldschool potje voor fotorolletjes.

Deze stop ik altijd in het koffer in een toillettas tussen de douchegel en andere lekker geurend spul. Dit doe ik elk jaar al 10 jaar lang en heb 1x controlle gehad, dat is ff zweten maar ze hebben het niet gevonden.

Eigen risico, ik moedig je niet aan maar met al die vakantiegangers is het zoeken naar een spelt in een hooiberg. ;-)

 

Yamas !!

 

 

Dat lijkt mij al helemaal onmogelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef er helemaal niks om wat jou lijkt, jij vraagt, ik antwoord, sterker nog,... Ik zit er :-)

 

Btw, ik zou het gewoon niet doen, lekker thuis blijven zitten met je hashjointje dan !

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stond laatst naast een politiebusje bij het stoplicht, die hond blaffen!!

 

Eigen stash meenemen naar het buitenland kan wel, maar als je met de trein gaat is het extra link. Heb meegemaakt dat er controles waren en dat mensen ingerekend werden.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

die fotorolletjes-kokertjes, die zijn vaak verontreinigd met de zware metalen die in fotorolletjes zitten

ik zou dan in dat geval de wiet sealen in wat plastic voor het in het kokertje gaat.

 

een hond maakt het niet uit of de wiet in een parfumfabriek is verstopt, of in je bilnaad.

hondenneuzen zijn scanners

 

( alleen niet alle honden zijn even goed getrained- er lopen veel showhonden op schiphol )

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je per sé wilt roken op vakantie ( wat ik niet begrijp maar goed) dan rol je best op voorhand het gewenste aantal joints.

Rol ze op een identieke manier, met het uitzicht van een gewone sigaret.

Dan steek je alles in een leeg pak sigaretten en die stop je in je bagage die je afgeeft aan balie.

 

Griekenland; controle is low risk voor de vlucht, maar ter plaatse...

Geloof me, daar wil je als vreemdeling niet opgepakt worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je per sé wilt roken op vakantie ( wat ik niet begrijp maar goed) dan rol je best op voorhand het gewenste aantal joints.

Rol ze op een identieke manier, met het uitzicht van een gewone sigaret.

Dan steek je alles in een leeg pak sigaretten en die stop je in je bagage die je afgeeft aan balie.

 

Griekenland; controle is low risk voor de vlucht, maar ter plaatse...

Geloof me, daar wil je als vreemdeling niet opgepakt worden

 

 

Het is me gelukt, bedankt ^^

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

En vertel eens hoe je het hebt gedaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...