Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dèlamo

Hasj En Griekenland?

Recommended Posts

Goeiendag,

 

(ik ben nieuw dus zal mij eerst even voorstellen)

 

Ik ben Dèlano (door mijn iPhone staat er Dèlamo) Ik ben 22 jaar en woon op mijzelf in Den Bosch, Ik heb mij op dit forum geregisteerd om met andere mensen in contact te komen en over diverse dingen te praten.

 

 

Dus nu voor het serieuze stuk:

 

Ik ga de 28e naar Griekenland met het vliegtuig vanuit Amsterdam, Ik ben van plan om Hasj mee te nemen (zo'n 2-3g) en vraag mij af wat de beste manier zou zijn. De scans van tegenwoordig scannen je hele lichaam en in de tas lijkt me wat gevaarlijk, ik dacht zelf aan het plat maken en het onder de zool van mijn schoen te stoppen. Als iemand een suggestie heeft bvd.

 

 

(geen antwoorden met "ik zou het niet meenemen", want daar heb ik niets aan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het niet meenemen

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er geen manier om die te omzeilen? Hasj is moeilijk te detecteren. en vooral in een kleine hoeveelheid

Share this post


Link to post
Share on other sites

in een sliertje draaien en ergens stiksels openmaken, hash draadje erin, stiksels dichtnaaien.

 

Persoonlijk zou ik het risico niet lopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De scanns zien alles op het lichaam dus waarschijnlijk ook als je het in je schoen stopt.

 

Maak een paar bolletjes en slik dat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon in je broekzak doen in ja tas.

als je word aangehouden kan je nog zeggen dat je het niet wist.

 

ze doen niet zo moeilijk om een paar gram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

met vliegtuig moet je zowieso niets meepakken, en al zeker geen 2-3g is echt het risico niet waard!

de kans dat je gepakt word is meer dan 50%

is het niet hier dan zal het wel daar zijn....

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet meenemen,

heb je daar een safe adres/familie?

postnl is je oplossing indat geval ;)

 

ik gebruik postnl nu al 3 jaar om paar gram naar usa te krijgen alle pakjes zijn daar tot nogtoe altijd gewoon bij me neef aangekomen

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

De scanns zien alles op het lichaam dus waarschijnlijk ook als je het in je schoen stopt.

 

Maak een paar bolletjes en slik dat.

ja tuurlijk daar is die scan nou net voor

zien alles op en in je x-ray weet je wel,

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 gram opdelen in 8 kleine balletjes en die tussen je tenen doen. (Tenenkaas). (Ben stoned, maar vond hem niet eens zo slecht)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon in de handbagage doen ergens in een klein hoekje, los niet ingepakt, 9/10 zien ze het over het hoofd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al een keer of 3 meegenomen telkens in mijn onderbroek in zilverpapier

het was ongeveer ne gram of 5,moet wel toegeven,dak er dan ni gerust in ben,en

dit is ook al 4jaar geleden en vanuit zaventem,in september vlieg ik nog eens naar

Barcelona,dus idd toffe suggesties zijn welkom....

 

En hier ging het over weed.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barcelona heeft tegenwoordig meer coffeeshops 'cannabis social clubs' dan Amsterdam, je kunt het beter daar kopen denk ik. gewoon ff googelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barcelona heeft tegenwoordig meer coffeeshops 'cannabis social clubs' dan Amsterdam, je kunt het beter daar kopen denk ik. gewoon ff googelen

 

Hij gaat naar griekenland. Denk niet dat hij een tussen landing heeft in barcelona.

 

Geen risico nemen voor 3 gram jongens. Kom op. 2 weekjes niet smoken ga je niet dood van. Zou jammer zijn je vlucht te missen voor 3 gram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barcelona heeft tegenwoordig meer coffeeshops 'cannabis social clubs' dan Amsterdam, je kunt het beter daar kopen denk ik. gewoon ff googelen

 

Hij gaat naar griekenland. Denk niet dat hij een tussen landing heeft in barcelona.

 

Geen risico nemen voor 3 gram jongens. Kom op. 2 weekjes niet smoken ga je niet dood van. Zou jammer zijn je vlucht te missen voor 3 gram.

Mysti ging naar barcelona toch? in september, en zei dat suggesties welkom waren :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet door de scanner gaan, is kanker verwekkend! waarom denk je dat de doc achter stalen deur zit bij een borst scan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd ik weet niks van coffeshops in barcelona,toch is googelen,iemand

ervaring hiermee,want da zou interresant zijn....

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook ooit hasj meegenomen naar Griekenland

heb van zachte hasj balletjes gedraaid zo groot als M&M's

toen op Schiphol zelf bij het Tax free shopping gebeuren een grote zak gele m'ms gekocht... die balletjes ertussen, keertje schudden :D

ik kwam letterlijk etend met die zak in mn hand door de douane.. uiteraard is ook de zak m'm's samen met portemonnee en shit door het röntgen apparaat gegaan voor het boarden maar geen haan die er naar kraait!

 

dit was wel alweer 10jaar geleden....

 

nu mijn advies aan jou:

 

Niet doen!!!

 

het is echt het stomste wat ik ooit heb gedaan!

 

denk dat je in Griekenland ook wel hasj kan vinden ;)

Edited by skunkmonster
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barcelona heeft tegenwoordig meer coffeeshops 'cannabis social clubs' dan Amsterdam, je kunt het beter daar kopen denk ik. gewoon ff googelen

 

Hij gaat naar griekenland. Denk niet dat hij een tussen landing heeft in barcelona.

 

Geen risico nemen voor 3 gram jongens. Kom op. 2 weekjes niet smoken ga je niet dood van. Zou jammer zijn je vlucht te missen voor 3 gram.

Mysti ging naar barcelona toch? in september, en zei dat suggesties welkom waren :whistle:

Sorry overheen gelezen. Ff ontopic. 3 gram smokkelen is niet de moeite waard. Hier in nl gepakt worden geeft niks tenzij je je vlucht erdoor mist. Maar in greese gensnaait worden lijkt mij niet ideaal.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mysti

 

http://webehigh.org/barcelona-spain/

 

Barcelona heeft tegenwoordig meer coffeeshops 'cannabis social clubs' dan Amsterdam, je kunt het beter daar kopen denk ik. gewoon ff googelen

 

Hij gaat naar griekenland. Denk niet dat hij een tussen landing heeft in barcelona.

 

Geen risico nemen voor 3 gram jongens. Kom op. 2 weekjes niet smoken ga je niet dood van. Zou jammer zijn je vlucht te missen voor 3 gram.

Mysti ging naar barcelona toch? in september, en zei dat suggesties welkom waren :whistle:

Sorry overheen gelezen. Ff ontopic. 3 gram smokkelen is niet de moeite waard. Hier in nl gepakt worden geeft niks tenzij je je vlucht erdoor mist. Maar in greese gensnaait worden lijkt mij niet ideaal.

remember 'midnight express' ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook ooit hasj meegenomen naar Griekenland

heb van zachte hasj balletjes gedraaid zo groot als M&M's

toen op Schiphol zelf bij het Tax free shopping gebeuren een grote zak gele m'ms gekocht... die balletjes ertussen, keertje schudden :D

ik kwam letterlijk etend met die zak in mn hand door de douane.. uiteraard is ook de zak m'm's samen met portemonnee en shit door het röntgen apparaat gegaan voor het boarden maar geen haan die er naar kraait!

 

 

nu mijn advies aan jou:

 

Niet doen!!!

 

het is echt het stomste wat ik ooit heb gedaan!

 

denk dat je in Griekenland ook wel hasj kan vinden ;)

 

Deze is goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

contact met lokale mensen maken via couchsurfing, er groeit genoeg wiet...griekenland heeft super klimaat , zelfs mislukte wiet is er beter dan onze shoprommel

Edited by MeneerJansen
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

contact met lokale mensen maken via couchsurfing, er groeit genoeg wiet...griekenland heeft super klimaat , zelfs mislukte wiet is er beter dan onze shoprommel

 

 

Ik ken daar niemand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...