Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik ben al wiet tegen gekomen die was in groene verf gesopt om hem aan te lengen. Geen grap. Iemand had het extra gestolen van een hoeveelheid wiet dat hem word aangeboden om het te kunnen laten zien zonder iets van dat troep te kopen. Anders zou ik het niet hebben gelooft. Het was compleet in groene verf gesopt, net zo veel verf als er op past.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een tijdje terug ook van die 'knetter' wiet gehad, rook en smaakte naar amnees, wat ze eronder hadden gedraaid? ik zou het niet weten,

maar het leek net of ze er van die vuurwerkstokjes hadden ingestoken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brix staat bekend ervoor een knetter vuurwerk van het wietje te maken. Het es alleen bedoelt om wiet aan te lengen en gewoon op amazon te verkrijgen. Coffeeshop wiet is ook vaak ermee verpest. Het is erg gevaarlijk voor de gezondheid en deze wiet dient niet te worden consumeert.

 

De wiet met de groene verf rook helemaal niet meer naar wiet, hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik nog in de shop werkte werden wel partijtjes aangeboden die ze met terpentijn hadden gespoeld.

 

Niet helemaal in de categorie maar zeker vermeldenswaard is CS Willie Wortel alhier, die eens Amnees verkocht à 12 euro per gram - gedroogd in de magnetron. Uit het geopende zakje kwam de typische lucht van wiet die gisteren geoogst is en net een dagje hangt, ik noem het altijd een soort van spinazie-luchtje. Maar de wiet was kurkdroog, viel spontaan uit elkaar zonder grinder, gaf bij het roken een vunzige graflucht en hoofdpijn als bonus. Noooooit ook maar één gram meer gehaald daar want die inkopers en verkopers ruiken toch ook wel als ze die bak opendoen dat ze met magnetronwiet te maken hebben.

 

Bij Max op de Botermarkt een keertje wiet gehaald, bij thuiskomst bleek de helft gefermenteerd. Teruggegaan, meteen zonder enig weerwoord gelijk gekregen, kreeg andere, goed gedroogde wiet en een grammetje extra. Zo kan het dus ook...!

 

Gelukkig nog nooit de ervaring gehad dat ik bloed op ging hoesten - dat komt voor - maar het is bij CSwiet meestal wel de gewoonte om niet of nauwelijks te spoelen en geforceerd te drogen op van die netjes. Tijd is geld - en een dikke laag slijm in je luchtpijp.

 

V

Share this post


Link to post
Share on other sites

de shops jagen de mensen uit hun eigen rooksalons

 

is all i can say

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je bloed ophoest moet je meteen naar de dokter gaan en dat laten onderzoeken middels een longfoto.

 

De prijzen die gehanteerd worden in shops zijn een belediging voor de klant en het kan me niks schelen wie ervan betaald moeten worden en wie er van eten. Wat voor boodschap heb ik als gebruiker daar aan? Ik ben toch zeker giro 555 niet?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat jullie op zo'n manier reageren, dit is mijn eerste kweek, dus fouten maken doe ik zeker en daar kan ik uit leren voor de volgende keren. Erg jammer vind ik.

Nu het ging om dit biologisch middel 'KB Bio Witziekte & luis-weg"

http://www.velt.be/Joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=881&Itemid=83&limit=1&limitstart=7

Nu staat er dat dit geen enkel probleem is om dit op fruitstruiken en zo kan meteen voor de oogst. Geldt dat dan ook om op te roken?

 

En commentaar in de aard van "hoe dom ik wel ben" heb ik echt geen zin in dus doe dat maar op een ander.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Relax, beetje geinen kan toch geen kwaad?

 

Volgens die site:

BESTRIJDINGSMIDDEL KB WITZIEKTE EN LUIS-WEG

 

Productomschrijving

• Aard: insecticide

• Actieve stof(fen): kaliumzouten van vetzuren, zwavel

• Productformulering: 6 g/l kaliumzouten van vetzuren, 4 g/l zwavel

...

 

Geldt dat dan ook om op te roken?

Ik zou daar erg voorzichtig mee zijn. Zwavel vormt bij verbranding zwaveldioxide wat in je longen wordt omgezet in zwaveligzuur.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kweek is niks mis mee,de topjes zien er goed uit,alleen jammer van die troep die je er op gespoten heb.

 

Nu staat er dat dit geen enkel probleem is om dit op fruitstruiken en zo kan meteen voor de oogst. Geldt dat dan ook om op te roken?

 

Nee.

Fruit was je altijd even af voor dat je het op eet,dus dan maakt spuiten niet uit.

Wiet kan je niet afspoelen voor dat je het oprookt.

Edited by achterlijkeharry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik nog in de shop werkte werden wel partijtjes aangeboden die ze met terpentijn hadden gespoeld.

Dat zal wel makkelijk hebben weggerookt :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat jullie op zo'n manier reageren, dit is mijn eerste kweek, dus fouten maken doe ik zeker en daar kan ik uit leren voor de volgende keren. Erg jammer vind ik.

Nu het ging om dit biologisch middel 'KB Bio Witziekte & luis-weg"

http://www.velt.be/J...=1&limitstart=7

Nu staat er dat dit geen enkel probleem is om dit op fruitstruiken en zo kan meteen voor de oogst. Geldt dat dan ook om op te roken?

 

En commentaar in de aard van "hoe dom ik wel ben" heb ik echt geen zin in dus doe dat maar op een ander.

 

Groetjes

De hele oogst weggooien of verwerken in voedsel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sakke, Tis jammer dat je zo laat hebt gespoten, mocht je weer problemen krijgen in de toekomst is dit forum ideaal om als naslagwerk te gebruiken en had je niet de problemen gehad die je nu hebt. Succes verder!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik nog in de shop werkte werden wel partijtjes aangeboden die ze met terpentijn hadden gespoeld.

Dat zal wel makkelijk hebben weggerookt :evil:

 

 

Weet ik al een mooie naam voor op de lijst:

 

Het enige wietje dat z'n eigen naam kan zeggen..."WHOEFF"

 

 

 

@ Sakke: Niet dom, wel onwetend. Een bezoekje vooraf aan dit forum met de vraag, wat te doen had meer - en positievere - reacties gegenereerd... ;)

 

V

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap dat het hard aankomt

dit is mijn manier om aan jou een onvergetelijke herinnering te geven , zodat je never nooit niet meer naar de gifspuit grijpt

 

geloof me , het zure gevoel dat je kreeg van al die reakties is het waard op de lange termijn.

zachte heelmeesters maken stinkende wonden, en harder dan dit wil ik ook niet zijn..ik heb je aktie dom genoemd en dat meen ik nog steeds oprecht

maar dat ligt achter ons

ik hoop dat je je aansluit bij een grote hoeveelheid bio hobby boeren die jou al voor zijn gegaan

en dus op dit forum blijft ( want de meesten roken hier roken hun planten zelf op , en willen dus ook geen rommel roken)

mocht je ooit supertoppen kweken of briljante inzichten krijgen is het leuk te zien van waar je gekomen bent

 

en als ik echt slecht van wil was

dan had ik nooit de moeite genomen richting jou iets te typen

 

groene groet

 

Jansen

Edited by MeneerJansen
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies heer Jansen, ook ik schreef wat ik schreef om sakke000 uit te nodigen na te denken over de mogelijke consequenties van het spuiten met gif en echt niet om even lekker iemand te kraken, want dat stadium zijn we ver voorbij. Er is een gezegde onder dealers: don't get high off your own supply, maar onder bio kwekers is dit: do get high off your own supply.

 

Nooit en te nimmer met gif spuiten, want het komt in je longen en/of in die van anderen.

Edited by dilago
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

MeneerJansen +1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, niemand is te hard met de thread starter geweest. Spuiten direct voor de oogst is zeker weten dat er niks meer te redden is. Dat is jammer maar er is niks aan te doen. Er is geen tegengif wat je erop spuiten kunt. De leden op WF kunnen er helemaal niks aan doen. Het is gevaarlijk om te roken of te eten en moet in geheel naar de prullenbak. Jammer maar niet meer te veranderen. Spuiten tijdens de bloei fase word tegenwoordig alleen nog van gewetenloze banden pratikeert die ook Meth zullen koken als ze geloven dat het hem meer geld oplevert dan andere activiteiten.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies heer Jansen, ook ik schreef wat ik schreef om sakke000 uit te nodigen na te denken over de mogelijke consequenties van het spuiten met gif en echt niet om even lekker iemand te kraken, want dat stadium zijn we ver voorbij. Er is een gezegde onder dealers: don't get high off your own supply, maar onder bio kwekers is dit: do get high off your own supply.

 

Nooit en te nimmer met gif spuiten, want het komt in je longen en/of in die van anderen.

dilago had het er laatst over dat ie 7 up wou gebruiken, ipv goud stof..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robin Hood blijkt niet in staat een geintje van de werkelijkheid te onderscheiden en gelooft echt dat ik flessen 7-up zou leeggieten over een kweek. Best wel triest.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...