Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Michael1986

Hallucinerende Kikker Pad

Recommended Posts

Ik eet vlees(geen kikkerbillen natuurlijk), rook, drink, gebruik drugs, en vloek bij het leven,maar als je een Kikker/dier zo moet behandelen voor een beetje fun.!?

Dan ben je in mijn ogen fout bezig.

 

Maar als je Rutte of Opstelten zo ophangt,dan wil ik ook wel even met een halve boom over zijn rug wrijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van mij hoeft het ook niet maar hetzelfde kan gezegd worden van een koe. Moet het dier perse dood omdat men zo nodig vlees wil? De kikker overleeft het nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel kikker soorten worden met uitsterven bedreigd, mede door mensen die ze voor de "lol" martelen. Het lijkt op zich niet zo gemeen/gevaarlijk wat ze daar doen met die kikker, maar door de stress die het diertje oploopt worden ze ontzettend kwetsbaar voor parasieten. Die parasieten dragen ze altijd bij zich, maar een gezonde kikker kan zich hier tegen weren een kikker in de stress kan hier makkelijk door sterven, zei het een paar dagen/weken later.

Ik heb zelf ook gifkikkers. Een tijdje terug bijna 20 terrariums gehad en weet dus waar ik over praat.

 

@ Achterlijkeharry, knoop ik ze wel op in een boom, mag jij ze aaien met een mooie ruwe stam :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf gifkikkers kweken lijkt me dan het handigst indien met het perse wil proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat bij deze kikkers vooral om de 5-MEO-DMT, koop dit gewoon bij een RC shop in china, komen geen kikkers aan te pas!

 

Of haal mimosa hostilis wortel poeder (MHRB), zoek een STB (straight to base) TEK (handleiding) op en maak je eigen NN-DMT, wederom ook geen kikkers, of jungles, of rare brazilianen die je organen willen verkopen op de zwarte organen markt :P.

 

Heb je uberhaubt wel ervaring met hallucinogenen ? gelijk naar DMT is niet mis en toch zeker niet als je uberhaubt nog nooit getript hebt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf gifkikkers kweken lijkt me dan het handigst indien met het perse wil proberen.

 

Alleen jammer dat gifkikkers, het gif dat ze hebben, uit het voedsel(giftige insecten) halen, wat ze eten in hun natuurlijke omgeving.

Dus gifkikkers kweken voor het gif heeft geen zin,omdat het voedsel wat ze horen te eten gewoon niet te krijgen is.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan kan je het altijd nog doen omdat je kikkers kicken vindt. :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

de platvloerse toeristische gebieden van brazilie lijken nog altijd leuker dan doodziek in de jungle te liggen , met de authentieke ervaring van orignele gifpadkikker-slijmrommel aan je gehemelte...

 

en trouwens de PRINSES kuste de kikker

de blower zat op het strand te genieten

Edited by MeneerJansen
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

de platvloerse toeristische gebieden van brazilie lijken nog altijd leuker dan doodziek in de jungle te liggen , met de authentieke ervaring van orignele gifpadkikker-slijmrommel aan je gehemelte...

 

en trouwens de PRINSES kuste de kikker

de blower zat op het strand te genieten

LOL! :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat TS beter zorgen kan maken over de veiligheid.

Nu weet ik het is geen Vietnam.

Maar als je neem waar ik kom daar komen geen toeristen en is het echt niet veilig voor me om te gaan alleen.

 

Grote probleem in dat soort landen is dan als je pakken je 95% kans heb dat je met je leven betaald.

 

Tevens wat MeneerJansen zeg de ziektes zijn daar ook niet mis hoe ga je het met drinken en eten doen?

Alles mee slepen?

 

Ben bang dat je nog wat meer moet gaan uitzoeken voor je echt plannen gaat maken.

 

 

Kuro

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor eerstewereld toeristen zoals amerikanen , britten nederlanders, duitsers etc zijn de toeristische gebieden overal ter wereld luxe ingericht.

Schoon leidingwater als je geluk hebt , maar ook westers opgeleid keukenpersoneel, en gecertificeerde toeleveringsbedrijven.

In elk geval zijn er luchtdicht verpakte flessen water, en fabrieksverpakte waren in de winkels.

Van de honger of uitdroging van diarrhee hoef je niet te sterven in toeristische gebeiden.

 

3 kilometer van je hotel sta je ineens in de favelas , met open riool en hele gezinnen die wassen eten , koken en slapen in een kleine ruimte ..

In de jungle is het bijkans erger, en als klapper op de vuurpijl dan nog een hallucinatie vrijwillig ondergaan: je moet wel masochistisch aangelegd zijn , of geen idee hebben van waar je mee bezig bent

Ziekteoverbrengende vleermuizen , muggen, maar ook giftige insecten , slangen , spinnen, zelfs wilde katten en katachtigen ; alles heb je in de jungle..

(http://www.npowetenschap.nl/nieuws/artikelen/2013/november/Verborgen-kattensoort.html)

je kan je lol zogezegd op

 

bovendien is trippen in mijn ogen niet voor niets iets waar shamanen zich mee bezighielden

 

veel mensen hebben niet de state of mind die aangeraden wordt voor trippen

en de wilde gevaarlijke omgeving is nu niet bepaakld iets dat bijdraagt aan een veilige trip...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer het eens bij de santé Daime kerk, deze gebruiken NN-dmt in Nederland, kost iets van 200 euro om aan een ceremonie mee te doen, dit onder begeleiding natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, wat zo'n topic wel niet teweeg brengt pheeewwww....

 

Ben alweer terug uit de Amazone....

 

Die kikker is een veel voorkomend iets, vooral in Peru.

Als je er echt naar opzoek gaat valt het best wel te vinden, maar ik had wel wat beters te doen dan alleen maar achter een kikker aan te zitten.

 

Ze branden je met een stokje 3 of 6 keer en smeren het gif daarin.... Daarna ben je een dag zo ziek als een hond...

 

Het voordeel is dat je lichaam hierna zoveel weerstand heeft opgebouwd dat je nooit meer ziek wordt en je bent zeg maar volledig gedetoxed... En voelt je als herboren... Dit is het hele verhaal/idee erachter...

Er zijn ook mensen die eraan dood gaan...

 

Heb ik mij laten vertellen door een Nederlandse die 9 jaar in de Amazone woont, waarvan 5 jaar met Indianen heeft samengewerkt...

En ze zei dat het wel echt waar is dat je zoveel weerstand opbouwt dan, maar het is geen drugs of zoiets.

 

Weet niet of ik ooit zal doen als ik het tegenkom, misschien als iemand anders het samen met me doet...

 

En al die verhalen dat het zo gevaarlijk is, ziektes bla bla bla favela... Dat valt allemaal heel erg mee...

Dat is puur een kwestie van je verstand gebruiken of pech hebben...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je er echt naar opzoek gaat valt het best wel te vinden, maar ik had wel wat beters te doen dan alleen maar achter een kikker aan te zitten.

Hahaha ik dacht dat je speciaal je ticket geboekt had om de kikker te kussen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee haha... Op krokodillen wezen jagen, hiken door de jungle, piranha vissen... Op die boten op de Amazone rivier kan je trouwens goed wijven scoren....

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wijven en op krokodillen jagen? Volgende keer ga ik mee! ;)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damm dat moet vetten foto opgeleverd hebben.

Ben wel erg benieuwd erna :verrygood .

 

Mooi dat het zo cool geweest is.

 

Kuro.

Edited by kuro-neko
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja was cker echt een vette vakantie... Echt een aanrader de Amazone, ook totaal anders dan de rest van Brasil...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja was cker echt een vette vakantie... Echt een aanrader de Amazone, ook totaal anders dan de rest van Brasil...

Mooi verhaal!

Wil zelf nog een keer Ayahuasca gaan doen in Peru of Guatemala.

Beetje verplaatsen in de lokale gebruiken ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bufo alvarius kan je ook gewoon in Nederland krijgen .

Kun je iedere 2 a 3 maanden oogsten , levert je een 20tal 5-meo-dmt trips per jaar op .

 

Let wel op het beestje verdient en verreist liefde , en moeten altijd in stelletjes worden gehouden

Edited by Blackjerry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...