Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
3240

Plant Slap Door Wind?

Recommended Posts

Als ik mijn dame nu buiten zet in de wind gaat al vrij snel de plant slap hangen als of ze dood gaat.

 

2ng5v9i.jpg

 

Hoe komt dit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet in mijn opzichten uit als uitdroging of juist teveel water in het donker hangt de plant ook maar dat is je denk ik al wel opgevallen voeding tekort mischien kan dat het ook zijn. ik zou nog even afwachten of wachten op reacties met meer ervaring

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet in mijn opzichten uit als uitdroging of juist teveel water in het donker hangt de plant ook maar dat is je denk ik al wel opgevallen voeding tekort mischien kan dat het ook zijn. ik zou nog even afwachten of wachten op reacties met meer ervaring

 

Het is raar want als ze binnen staat, staat ze in volle glorie. Het moment dat ze eventjes in de wind staat (nou is dat ook vrij harde wind) dan gaat ze zo staan.

 

Dit was gisteravond:

21liasw.jpg

 

Niet slap what so ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bladeren worden naar beneden gedrukt door de wind meer niet.

 

Dat was mijn theorie ook al, maar je weet maar nooit. Heeft het geen gevolgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

een wietplant kan echt wel tegen een beetje wind.word ze alleen maar sterker van.

dat is al miljoenen jaren goed gegaan daar buiten.

je zou er een bamboe stok naast kunnen zetten voor de zekerheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een wietplant kan echt wel tegen een beetje wind.word ze alleen maar sterker van.

dat is al miljoenen jaren goed gegaan daar buiten.

je zou er een bamboe stok naast kunnen zetten voor de zekerheid.

 

 

Je hebt gelijk, maar het lijkt als of ze gaat knakken xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar moet meer gewicht aan hangen eer zoiets krakt...

ik heb hoofdstammen weten horizontaal tegen de grond waaien, barsten, breken... dat plak je dan terug recht en doet alsof er niets gebeurt is.

 

het is onkruid, dat vergaat niet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

krijgt zei wel voeding zie dat je gewone aarde gebruikt?

 

Alleen universele potgrond

Share this post


Link to post
Share on other sites

okey dan zou ik zeker voeding gaan halen

 

Geen geld voor jammer genoeg. als ik geld had, had ik het sowieso gekocht :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij voedingstekort gaan ze ook hangen en uiteindelijk dood denk ik? of slechte opbrengst weet ik eigenlijk niet precies kan je hem nog beter in de volle grond doen daar heeft ie alles wel wat ie nodig heeft en dan beetje afsluiten voor slakken enzo grtz en succes

 

en zorgen voor een afdakje wanneer het erg regent...

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij voedingstekort gaan ze ook hangen en uiteindelijk dood denk ik? of slechte opbrengst weet ik eigenlijk niet precies kan je hem nog beter in de volle grond doen daar heeft ie alles wel wat ie nodig heeft en dan beetje afsluiten voor slakken enzo grtz en succes

 

en zorgen voor een afdakje wanneer het erg regent...

 

Ik geloof niet dat ze dood gaan als ze alleen in potgrond staan. De opbrengst zal wel minder zijn maar dat maakt mij niet zo uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dood zullen ze niet snel gaan mits die potgrond goed bemest is.

zag laatst bij de action een fles biovoeding voor 1euro met nog een redelijke npk waarde ook.

dat moet er toch wel vanaf kunnen toch. of woon je ook in dat schuurtje :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dood zullen ze niet snel gaan mits die potgrond goed bemest is.

zag laatst bij de action een fles biovoeding voor 1euro met nog een redelijke npk waarde ook.

dat moet er toch wel vanaf kunnen toch. of woon je ook in dat schuurtje :likken:

 

Oooh kijk! Ik keek naar voedingslijnen van Plagron enzo voor €50 dus ik dacht dat je dat ook kwijt was. Maar een euro voor een fles voeding is gewoon te doen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De organische voeding voor sier en moestuin van de action is ook prima spul,5 kilo voor 4 eurie.

 

Ik zal er naar kijken, bedankt voor de tips!

Share this post


Link to post
Share on other sites

planten die knakken niet zo snel volgensmij knakken ze pas als je de hele plant naar te pot toe trekt dus maak je daar maar geen zorgen over

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...