Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ShroomyJ

Kweken in de "natuur" ??

Recommended Posts

... naast een weiland ofzo?

De grond die daar lijkt me sowieso goed, daar moeten bv. uien op groeien, desnoods zou ik daar ook voeding kunnen gebruiken.. maja...

 

Het idee was om dit op het zuiden te doen, en dan 2 meter voor en om de wietplanten gewoon 2 meter hoge brandnetelstruiken..

Niemand die het ziet want alleen de boer rijdt erlangs.

 

Gaat dit wel goed? Ik bedoel, ik kan nooit water gaan geven (het zou kunnen maar dat is wel veel moeite :D )

 

Als het kan moet ik sowieso beginnen met stekjes lijkt me?

Kan iemand hier iets meer over vertellen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kun je doen maar ik zo m eerst gewoon wat sterker en groter laten worden zo rond de 30 cm en dan daar neerzetten.

Hmhm..

Kan dat gewoon met een bouwlamp ofzo?

Duurt zeker iets van 15 dagen vanaf een redelijke stek?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kun je doen maar ik zo m eerst gewoon wat sterker en groter laten worden zo rond de 30 cm en dan daar neerzetten.

Hmhm..

Kan dat gewoon met een bouwlamp ofzo?

Duurt zeker iets van 15 dagen vanaf een redelijke stek?

bouwlamp werkt niet echt, je kunt beter gewoon rond half april stekjes kopen en dan in de tuin tot de 30 cm laten groeien en dan op die andere plaats neerzetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is al; een heeeeel groot topic over guerilla farming wat heeft het voor nut om deze nog open te gooien ga zoeken voordat je post!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou geen planten op boerenland zetten als ik jou was, alles word gemaaid, zelfs de slootkanten. En als je een keer betrapt word zal je op boerse wijze het landje verlaten. :D Als je toch iets wil proberen doe het dan langs het spoor. Ook daar is weleens groen-onderhoud, en grote kans dat je andermans plantje tegenkomt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een bos in de buurt heb kan je ze daar beter neerzetten. Wel uit de buurt van de wandelpaden natuurlijk en niet alles bij elkaar. Kweek thuis eerst 10 grote planten met veel zijtakken zoals silver haze oid, knip daar 500 stekken af, even wortelen, begin mei het bos in en gewoon steeds 10 stekjes neerzetten per plek. Je neemt een kaart en stipt deze op de plaatsen waar jouw planten staan. Zo houd je als je het goed doet iedere zomer zeker tussen de 280 en de 400 planten in leven. Af en toe even heen om te kijken en eind september met een rol vuilniszakken het bos in om toppen er af te plukken. Voorbeeld: vorig jaar 114 kilo wiet, en dit jaar zeker ook wel iets in die richting. Maar ze ( vage kennissen ) wachten nog 3 weekjes met plukken...

Share this post


Link to post
Share on other sites
114 kilo  :D

Ja die 114 kilo van vorige zomer die ik gaf als voorbeeld staat los van die 500 plantjes dan he! 500 plantjes is gewoon wat nog wel in je eentje kan zonder hulp.

 

BTW; het is natuurlijk ook niet te doen om ze vloeibaar te bemesten. Zonder mest is het misschien stukken minder, maar evengoed genoeg opbrengst. Vooral met silver haze! Misschien kan je een kar met stront regelen om te mengen met de bodem waar je je stekjes in zet, maar dat kost extra energie, want dat gesjouw met die emmers stront door het bos, en het omspitten van de bodem lijkt me nogal veel extra werk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij een sterk verhaal hoort een stoere borrel, grand marnier.

 

ik neem er nog een.

 

bluffers schijten altijd in hun eigen zak, lekker :pooh :pooh :pooh :pooh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja gewoon in de berm van een of andere rivier planten :no

 

Ben van de zomer een aantal keren wezen vissen en ra ra wat ik tegenkwam tussen het riet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hasj planten is om te lachen hahahhahaaha dope hoor

ik zie het al voor me geen toppen maar gewoon hash eraan :D :no :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het er over gehad met die gozer, hij zei als ze het niet geloven, zeg dan maar dat er rooie-tibislapolm aan groeide met sinaasappelsmaak, dan begrijpt iedereen het wel, zei hij. ze waren 8 meter hoog met stammen van 25cm dik en hij had er bijna 7 kilo per boom afgeknipt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...