Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SpaceK

Water und Suiker

Recommended Posts

Ey gastons, iemand die ik ken heeft ze hele plant kaal geknipt op de toppen na natuurlijk en heeft alle takken in glaasjes water met suiker staan....

 

Iemand die het nut hier van inziet ? Volgens hem was het beter ofzo en kon mij niet echt vertellen waarom ie het deed :no

 

ben benieuwd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

WHAHAHHAHAAHHAHA IK LACH ME ZIEK WATER MET SUIKER HAHAHHAHA roook het op jongen :no B) :specool :specool :specool :specool :smoke :D :no :smoke :smoke

 

hahhahah dit is egt lollig ghehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou om eerlijk te zijn moest ik er ook om lachen, maarja ben geen diehard kenner dus dacht dat er misschien wel een kern van waarheid in zat :no

 

ik zal het hem zeggen als ik hem weer zie haha kut voor hem :no

 

laters :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nouja opzig als je het laat drogen damp je het in dus de suiker blijft zitten wordt een plakkerige boel denkt iedereeen whooooooow hij heeft dik goeien wiet allemaal hars woooooow moetje kopen heheheh en dan roken ze het op lekker caramelletje wordt dat dan hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou om eerlijk te zijn moest ik er ook om lachen, maarja ben geen diehard kenner dus dacht dat er misschien wel een kern van waarheid in zat :no

 

ik zal het hem zeggen als ik hem weer zie haha kut voor hem :no

 

laters :D

Er is echter wel ergens een kern van waarheid in te bespeuren !

 

Sommige kwekers werken namelijk met een meststof op basis van suikerbieten ,omdat dit de smaak ten goede zou komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb wel al ergens gelezen, niet zelf geprobeert als je in de laatste week water met suiker geeft, je wiet een zoet smaakje heeft, en de opbengst zwaarder weeg ..

 

wat geven, niet alles wegsnijden en in suikerwater steken ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou om eerlijk te zijn moest ik er ook om lachen, maarja ben geen diehard kenner dus dacht dat er misschien wel een kern van waarheid in zat  B)

 

ik zal het hem zeggen als ik hem weer zie haha kut voor hem  :no

 

laters  :D

Er is echter wel ergens een kern van waarheid in te bespeuren !

 

Sommige kwekers werken namelijk met een meststof op basis van suikerbieten ,omdat dit de smaak ten goede zou komen

Hey allemaal,

 

...als je nooit wat probeert kom je nergens. In de mooie zomer van '96 heb ik de helft van een Orange Bud als takken nog in munt-water gehad voor een paar dagen. Frappant was dat de mintige smaak wel degelijk opviel bij mensen die mijn wiet gerookt en geproefd hebben.

 

Zo een Infusion heb ik gemaakt van een flinke bos munt en wat citroenmelisse. Alle blad en stengel flink kneuzen en er ruim kokend water op gieten. Als het geheel afgekoeld is zeven en de takken in een bloemenvaas zetten met die Infusion de Menthe. Zeker weten dat ze dat drinken en dat de etherische olieën er mee ingaan. Volgens mij hebben ze er een dag of 4 in gestaan. Iedere ochtend even opnieuw schuin afsnijden Uithalen, na-knippen en ophangen. Zou natuurlijk ook te proberen zijn met veel vers frambozensap zodat je de oudewetse zoete Pall Mall smaak krijgt. Wisten jullie zeker niet?? De tabac werd geneveld met frambozen-extract....vandaar dat typische zoete smaakje...Of ga ik weer te ver voor sommigen? :no

 

Nu gebruik ik Vitrasol van Bio Nova wat gebaseerd is op suikerbietenmelasse en geeft aan dat een beetje extra suikers tegen het eind gerust mogen. Alleen weet ik niet welke soort suikers ze gebruiken, maar het zal zeker geen geraffineerde kristalsuiker zijn. Atmosphere zal dat waarschijnlijk wel weten....Atmo?

 

Er valt dus nog genoeg te Xperimenteren heren!

 

Greets.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou om eerlijk te zijn moest ik er ook om lachen, maarja ben geen diehard kenner dus dacht dat er misschien wel een kern van waarheid in zat  :no

 

ik zal het hem zeggen als ik hem weer zie haha kut voor hem  :no

 

laters  :D

Er is echter wel ergens een kern van waarheid in te bespeuren !

 

Sommige kwekers werken namelijk met een meststof op basis van suikerbieten ,omdat dit de smaak ten goede zou komen

Maar bnu heb je het over een meststof va suikerbieten he das iets heel anders dan gewoon suiker water over je wietje heen flikkeren....

 

 

@ green enfield:

 

Mint kan ja maar als je met suiker erin doet dat krijg je ook heel erg dat je als je je wietje rookt dat het suiker dan gaat karameliseren en dat stinkt nogal ook smaak het niet erg lekker

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is toch niets beter dan de goede wiet smaak, waarom zo prutsen met de smaak, mocht het de kwaliteit te goede brengen ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brengt me op een ideetje. Als je hash maakt met de gas-o-lator, kan je misschien een paar gedrrogde muntblaadjes erbij zwieren. Krijg je een fijn munthasje. Zou het lukken, zou het smaken...

 

Wie probeert het?

 

PS : als het lekker is ga ik het patenteren, ok? :D :no :no

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brengt me op een ideetje. Als je hash maakt met de gas-o-lator, kan je misschien een paar gedrrogde muntblaadjes erbij zwieren. Krijg je een fijn munthasje. Zou het lukken, zou het smaken...

 

Wie probeert het?

 

PS : als het lekker is ga ik het patenteren, ok? :D :no :no

hey,

 

krijg ik dan wel een deel van de miljoenen die het je gaat opleveren??

 

greets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewone kristalsuiker is gewoon een koolwaterstof verbinding ,en bevat verder geen sporen elementen of npk's ,dus het nut daarvan zie ik nog niet in .

Suikerbieten extract bevat wel npk's en ook sporenelementen,is dus gewoon een meststof in feite. Een deel ervan is ook organisch gebonden meststof die dus langzaam vrij komt in je medium.

 

Het is natuurlijk nooit zo dat je letterlijk suiker zult gaan roken , dit zou namelijk gaan karameliseren in je joint bij verhitting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...