Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sensi life

Bubbleator ice Hash

Recommended Posts

met die zakken zou je normaal alles eruit moeten kunnen halen nononsense

met de grotere mc zakken ga je alleen het grotere materiaal opvangen, minder zuiver dan de 25 en 73mc dus.

hetgeen wat je dus normaal in de grotere vangt zit nu bij jou in de 73, je gaat er dus geen winst in gewicht uit halen.....

 

ik doe altijd ronde de 100g wassen, had je maar 40g of wou je gewoon even proberen?

is de knip droog of nat?

 

na 3x wassen + zeven zou je toch minstens 2g moeten overhouden....

 

 

@hobbyman

internet is je vriend, even op google zoeken en je hebt hem zo ;)

staat allemaal in het verslag, beetje lezen, niet enkel plaatjes kijken daar he... :)

dit keer met veel te vroeg geknipte buitenplanten ivm rot, en knip van het binnenhokje

materiaal is allemaal bewaard in de diepvriezer...

 

 

Voor de rest is idd alles duidelijk en te lezen in de topics en op internet.

 

Alleen zegt men nergens of je knipafval direct vers (nat) in moet vriezen of deze eerst laten drogen.

 

Zou je me aub op deze vraag nog antwoord willen geven dan is alles duidelijk en kan ik aan de slag met het maken van dat lekker goedje.

 

Thx

 

Mvg hobbyman

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit: te snel gereageerd.

 

...

je kan tumble trimmer knip direct verwerken, ga je zelfs een zuiverder eindproduct hebben.

door het drogen komen er meer plantdelen mee, ik vermoed wel dat je met natte knip iets minder gaat overhouden als met droge, maar zuiverder!

....

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit: te snel gereageerd.

 

...

je kan tumble trimmer knip direct verwerken, ga je zelfs een zuiverder eindproduct hebben.

door het drogen komen er meer plantdelen mee, ik vermoed wel dat je met natte knip iets minder gaat overhouden als met droge, maar zuiverder!

....

 

Dank je voor het antwoord, we gaan der van de week mee aan de slag.

 

Ik zal kijken of ik een paar foto's kan maken en plaatsen.

 

Mvg,

 

hobbyman

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 haar elastiekjes werken beter dan een ty-rep.

handgeknipt afval geeft de beste ice.

en jou ice lijkt te groen op laatste 4 fotos

plant materiaal spoel je eruit onder de kraan

 

Ik heb een vraagje.

 

Heb samen met een maat een ice o maker besteld, na die geleverd te hebben gekregen zijn we aan de slag gegaan.

 

We vulden de ice o maker met koud water (4gr) en na 3 flessen erin te hebben gegooid kwamen we tot de ontdekking dat via de onderkant het water er uit liep.?

 

Neem aan dat dit niet de bedoeling moet zijn en hebben gekeken of we konden achterhalen hoe en wat er fout was.

 

Echter konden we niks zien, wel dat het water eronder uit liep daar waar de motor en kabels zich bevinden.

 

Iemand dit ook al eens meegemaakt of iemand een oplossing voor het probleem???

 

Hebben de afzender al gemaild want telefoon werd niet beantwoord (weekend).

 

Dus hoop van hun maandag een reactie te krijgen wat er mis is, maar misschien dat hier iemand ons al kan helpen met..

 

Mvg Hobbyman

Share this post


Link to post
Share on other sites

ice-o-maker of ice-o-later?

 

zowieso, bij beide is dit niet normaal vrees ik.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...