Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sensi life

Bubbleator ice Hash

Recommended Posts

bekijk het maar eens met een microscoop, er zit flink veel verontreiniging in vergeleken met de 70 of 90.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb helaas geen microscoop tot mijn beschikking. Mijn mening kwam voort uit mijn ondervinding met het blote oog. Als je ze hebt vergeleken met behulp van een microscoop zal je wel gelijk hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke dan wacht ik nog even met de 25mc en gebruik ik nu alleen de 220/185/38 zakken. Maar dat water hergebruiken heeft dus niet als reden dat er nog spul in het water zit. Het afval wat ik gewassen had ga ik nog een keer filteren. Water hergebruiken is zeker gewoon handig omdat het nog koud is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 25mc heb ik zelf ook niet,

al wil ik die ook wel aanschaffen...

 

ik denk dat het dan voor jou mss beter is om een 90mc te kopen,

zo heb je 2 verschillende kwaliteiten en gaat ook niet alles in de 38mc zitten wat maakt dat het wat beter doorloopt...

 

meerdere wassen doen, meestal 3 keer, daarna heb je toch niet veel meer en komt de chlorofyl(groene bladkleurstof) vrij

foto's willen we :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 25mc heb ik zelf ook niet,

al wil ik die ook wel aanschaffen...

 

ik denk dat het dan voor jou mss beter is om een 90mc te kopen,

zo heb je 2 verschillende kwaliteiten en gaat ook niet alles in de 38mc zitten wat maakt dat het wat beter doorloopt...

 

meerdere wassen doen, meestal 3 keer, daarna heb je toch niet veel meer en komt de chlorofyl(groene bladkleurstof) vrij

foto's willen we :icecream:

Ik heb de 70 of 90 erbij(weet niet welke het is). Maar denk dat ik deze achterwege laat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hashje... wel opmerkelijk dat je als een medisch roker joints met tabak rookt.... wil geen oordeel trekken maar is wellicht wel eens iets om naar te kijken. Gewoon puur uit gezondsheidsoogpunt.

 

Verder alleen maar mooie fotos :D

 

D

 

als je gewoon ook rookt.... :)

wilde jij dan een pure hash joint rollen?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

pure bubblehash joint ... heheh na 3 hijsjes lig ik plat :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook aan het draaien en al wat lekkers aan het roken. 1e zeef buiten ice hash, heerlijk spul blijft het. Heb ook nog een hele hoop binnen knip, lekker wassen.

 

Sensi heb jij niet de ervaring hoe langer je met het matriaal draait hoe meer vervuiling er in komt? Omdat je schrijft dat je draait tot er niets meer uit komt. Na 3 keer zie ik toch wat vervuiling in de hash. Ik draai nu 3 keer 12 min met het spul.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeer lekker jhonny :icecream:

 

vervuiling heb ik geen last van.... ook niet met het laatste wasje...

dat blijft achter in de 220mc en 175mc

 

ik doe ook meestal 3 wasjes van 15min, soms 4

je merkt gewoon dat de 3e-4e was een heel stuk minder is dan de 1ste en 2de, + dat het ook wat groener word, dat bedoelde ik meer

dan is het tijd om te stoppen.

 

onlangs heb ik heel de piramide zak vol geramd met knip en gewassen, beetje vooruit gaan dacht ik

merkte wel dat je beter niet te veel tegelijk kan wassen.

beter 2x met 100-150g knip dan 1x met 300g knip

 

foto's he jhonny :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sensi heb jij niet de ervaring hoe langer je met het matriaal draait hoe meer vervuiling er in komt? Omdat je schrijft dat je draait tot er niets meer uit komt. Na 3 keer zie ik toch wat vervuiling in de hash. Ik draai nu 3 keer 12 min met het spul.

 

Hier die ervaring zeker wel en doordraaien totdat er niks vanaf komt is zonder werk vinnik.

Maak dan van het restant na de 3e draai gewoon wietboter, die is dan nog sterk zat en je merkt niet zoveel vd 'troep' dan (vooral het 'groen' wat je op gegeven moment uit gaat speoelen van materiaal, chrlofyl heet dat als ik het me goed herinner?.

 

Ik draai 9-6-9 minuten en heb dan het meeste eruit, wat er dan nog aan ICe inzit komt er groener uit, verbrandt met een scherpere lucht en zorgt ook vaak voor hoestbuien. Mengen met een hogere graad ICE van je 1e beurtje gaat wel maar je zult merken dat als je bij die hash aankomt in de plak dat je direct merkt dat dit 'anders' is.

 

Voor mij werkt het in ieder geval zo en wbt die opmerking over tabak gebruik...

 

tabak en cannabis geeft een bepaaalde synergie, velen kunnen het zelfs na een tijd bij alleen maar tabak in een joint laten en stoppen met gewoon tabak roken (zoals ik na 32jr) en qua gezondheid doe ik er dan echt niet voor onder, staat een beetje los van medicinaal gebruiken van cannabis de toedieningsvorm.

 

Als je het dan echt zo letterlijk wilt nemen dan mag je geen eigen wiet een medicinaal karakter geven want het is niet bestraald dus totaal niet medisch verantwoord met al die schimmels en wat nog meer in het eindmateriaal (dat die schimmels ook goed kunnen zijn weten ze niet die witte jassen maar dat terzijde).

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

FF snel een paar foto's, reageer nog wel ff uitgebreid.

 

Gedraaid met 1 kilo knip van Amnees en S5 , 333 gram per draai. Resultaat 48 gram, niet echt super dus.Weid ik aan verschillende factoren, kom ik nog op terug Ook weer haartjes in het product, kan komen door veel huisdieren hier of om dat de zakken nu toch al een paar jaar oud zijn. Zijn er wel makkelijk uit te vissen met een pincet.

 

Heb nog meer dus ga denk ik maar nieuwe zak halen.

 

gallery_5015_16554_600266.jpg

 

gallery_5015_16554_30709.jpg

 

gallery_5015_16554_53159.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruiken jullie ook nog je "afvalwater" als jullie klaar zijn? Ik heb wat ik over had in dunne plastic flessen gegoten en 3 dagen laten staan. Vervolgens gaatjes geprikt en wat ik over had in een fles gedaan. Toen weer laten bezinken en een gaatje geprikt, toen in een koffie filter gedaan. Hier heb ik nog best veel ice uit gehaald, terwijl ik een 25mc zak gebruik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe er niets meer mee....

tenzij iemand mij overtuigd dat wel te doen? :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat de WC in na 3e draai, wat er nog in drijft heb ik wel eens 'gezeefd' maar dat is niet eens warm met je hand beetje te 'persen' bah, wat een troep.

 

@J_S

water echt goed koud met de s5 en je 'oogst' ook lang niet zo veel als met een ander soortje echter is de ICE wel A++ zegmaar

tov een run met herijunana afval bijv. zit ik met s5 op krap de helft.

 

Haartjes?

Denk dat je pyramide zak niet helemaal dicht meer is dan of je moet tussendoor haren in de emmer krijgen met bewegen in de ruimte zelf oid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja de kwaliteit is wel erg goed, zeer psychedelische hoofd high. Geen spul voor overdag.

 

Ruimte maak ik altijd eerst schoon dus dat zal het niet zijn. De mindere opbrengst weid ik ook aan dat het niet alleen klein spul was en door ruimtegebrek ik de knip ook niet heb kunnen invriezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond de kwaliteit zeker niet slecht, toch op deze manier nog wat grammen uit kunnen halen. Het was ook makkelijk om er harde blokken van te maken. De kwaliteit is wel wat minder maar zeker de moeite waard vind ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de knip ook niet heb kunnen invriezen.

 

niet meer doen dan want dat kost je echt een heleboel, water kouder en 1 of 2x meer wassen (dus keer of 5) om dat te tackelen

 

kristallen komen makkelijk los van s5 mits.. koud en dan ook tussen 0-4 en niet hoger water en liefst ff in de vriezer geweest de in te zetten knip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de knip ook niet heb kunnen invriezen.

 

niet meer doen dan want dat kost je echt een heleboel, water kouder en 1 of 2x meer wassen (dus keer of 5) om dat te tackelen

 

kristallen komen makkelijk los van s5 mits.. koud en dan ook tussen 0-4 en niet hoger water en liefst ff in de vriezer geweest de in te zetten knip.

Draai altijd tussen de 2 en 3 graden, heb het knip afval wel een kwartier laten weken zodat het ook goed koud kon worden.

 

Volgende keer weer invriezen dus, ben benieuwd wat het verschil gaat zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vroeg me af, nadat je het gezeefd hebt op een A4, hoe lang laat je het daarop drogen, en hoe wordt de hasj geperst vervolgens ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een mal en een 3 ton auto krik om te persen.

 

al doe ik dat voor mezelf niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de antwoorden

NoNonSense & Johnny_Sack

 

Ik zit wel nog met een paar vragen omtrent de juiste werkwijze :

 

Ik heb dus gisteren de bubbleator gekocht samen met de pure factory bag kit : 220,185,90,70,38...

En wou gisteren beginnen draaien, maar heb vroegtijdig moeten stoppen....

Mijn ijs was op na 4 x (15min beurten)

 

Ik had 4 dozen van 1L ijs gevrozen, en eerste x had ik 2 dozen gebruikt en klein geslaan, maar was dus na 1x (15min) draaien volledig weg, dan heb ik de laatste 2 dozen redelijk grote stukken gelaten, en het ijs was na 3x draaien dan ook weer weg,maar ook had ik het gevoel dat het te weinig ijs was ?...hoeveel doen jullie er in ? En hoe hoog zetten julie het water...

Hoeveel ijs heb ik nodig per draai en doen jullie kleine stukken ? en vervang je het iedere draai ofzo...ik vries het water zelf in om stuk te slaan vervolgens omdat ik hoor dat het beter gaat met scherp ijs dan , gekochte blokjes in de winkel ?

 

Ik zie mensen zeggen, 3 - 4 maal met zelfde knip draaien, verminder je van tijd voor volgende draais dan ?

Ook hoeveel gebruiken jullie gem. in de piramide zak , ik vind 150 -200g wat weinig om er in te doen , en 4x te draaien ook.. of haal je beter resultaat met minder knip ?

 

Bedankt

 

T

Edited by Thomas Edison

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een mal en een 3 ton auto krik om te persen.

 

al doe ik dat voor mezelf niet.

 

daar werk ik ook mee moet zeggen gaat perfect ;)

 

ik doe 400 gram in de waszak

2 kilo ijs, de rest water bij vullen tot hoogste niveau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...