Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
miramar

Barney's Farm Zet Je Af

Recommended Posts

Gister weer eens naar A-Dam voor een heerlijk grammetje Dr Grinspoon. De enige plek die ik weet waar ze het hebben is Barney's Farm. Daar is het de duurste wiet die ze hebben.

De man aan de balie was weer uiterst geïrriteerd zoals ze altijd zijn daar. Het is overgenomen door Spanjaarden zo te zien en die hebben het absoluut niet naar hun zin.

 

Thuis aangekomen een jointje ervan gedraaid. Niet zo sterk als de vorige keer, vreemd. Eigelijk weinig effect te bespeuren.

De loep er eens bijgekomen en het valt me op dat er geen druppeltjes aan de trichomenklieren hangen. Die zijn er afgeklopt, potverdorie!

Ze hadden nieuwe hasj, Dr grijstoon ice. Nu weet ik hoe ze die (deels) maken. Wat een afzetters.

 

Duurste produkt gekocht op de wietlijst en dan nog zo een schraal product.

 

 

 

Dit topic is als waarschuwing voor Barney's Farm. Veel mensen weten het maar ik wil het nog eens benadrukken.

 

Weet iemand waar Dr Grinspoon nog meer wordt verkocht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ook wel eens gehoord dat sommigen bho blazen met toppen en die daarna terug verkopen :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit kan zeker, waar ik BHO mee maak, komt er hetzelfde uit als ik klaar ben. (moet eventjes drogen), maar op het oog totaal geen verschil.

 

Enkel met vergroting (loep/microscoop) is dit waarneembaar, vind dit wel erg trieste praktijken. Vooral bij zo'n speciaal soortje als Dr Grinspoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw ge-ergerd personeel dat ben ik helemaal met je eens. maar ik heb er een tijdje terug nog prima blue cheese gehaal wellis waar 15 euri maar wel lekker.

 

jezus zal er ook is op letten. i m shock want ik type net ergens in een topic dat dat tog wel een van mijn favo shoppies is :thumbsdown: :execute

 

hopelijk iets EENMALIGS :search:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Gewoon naar Anyday gaan.Hebben ze ook Grinspoon.

 

Anyday12272012chrismonsta.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die ketama zal wel niks zijn voor die prijs? :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dr. Grinspoon is een soort van Barneys Farm. Bij Hunter's in het red light district hadden ze het ook eens, het was er nog duurder dan bij Barneys zelf.

 

Mss zou het beter zijn een andere soort van een andere breeder te vinden als Barneys Farm je af zet. De Hype gaat nog altijd naar Barney's als jij nog altijd op zoek naar Dr. Grinspoon bent :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

GEWELDIG!

 

De smaak van die Dr Grinspoon wiet is echt niet te doen. Lijkt wel hooi.

Normaal zou hij smooth moeten zijn.

 

 

@ Cum Laude, Elmanito en Hollandse Hope, Bedankt voor de tips. Mijn volgende rit die kant uit ga ik echt eens bij die shops kijken. ZEER ZEKER!!

 

@ Hempr, jammer toch? Ok het is een dure shop, personeel is niks, altijd druk,. maargoed die grijstoon ging ik altijd daar halen. Zo heeft ieder zijn favo soorten die zij/hij op de plekken haalt waar zij/hij dat altijd doet. Ik kom er nooit meer terug, i promise.

 

BigBangT, je hebt gelijk. Maar tis een leuke soort. Ik ben op het moment bezig om te zien of een Nevil's Haze in de buurt komt. Zal wel totaal iets anders wezen maar we gaan het zien. Jij weleens gerookt?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, van de Hunter's was ie wel lecker, hoor! Maar op seedfinder staat een bericht: "Op het einde ben ik blij geweest dat de plantjes toch niet de paarlen-achtige gestalde, maar gewoon dikke toppen hadden. Anders was het misschien vrij weinig wiet geworden."

 

Vond ik nu niet echt een goede bericht, zeg :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

afgeklopte wiet verkopen?

wat een smerige schijtshop

als ik zo'n bericht lees kom ik er de eerste tien jaar zowieso geen geld uitgeven.

 

spread the word

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ BBT, Dat is de pheno die je moet hebben. Het gaat juist om die met die kleine pareltjes. De opbrengst van die strain zal niet geweldig zijn. Maar de grootste uitdaging lijkt me de tijd dat zoiets moet staan.

 

In de wiet die ik had gekocht zaten ook nog wat ouderdoms ballen. Geen foto van jammer genoeg.

 

Ik heb contact gehad maar het lijkt erop alsof ze kastje naar de muur verhaal willen gaan starten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe net zo erg als mijn ervaring met zaden van barney ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een domper zeg,

 

Ik ga als de wiedewiet naar een andere shop als ik in Amsterdam ben!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom een keertje anytime alkmaar uittesten dat is een heerlijk shoppie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De shop lang geleden,als ik die menukaart zie mmmmmmm

Maar nu heb ik hem wel iets goedkoper,al mis ik toch ook een

goei hazeke

Maar als ik van deze praktijken hoor....bandieten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spliff beverwijk of purmerend beide top shops.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon naar Anyday gaan.Hebben ze ook Grinspoon.

 

15% discount bij afname van 5 gram!

Daar houden wij van.

Geldt dat ook als je verschillende soorten neemt?

 

Ik heb namelijk een hekel aan naar coffeeshop gaan, ben nette burgerlul en geen schorrie morrie zoals jullie :)

En als ik dan ga koop ik meestal gelijk 5 gram.

Dit heeft natuurlijk de nodige risicos dus spreidt ik het over 2 of 3 verschillende soortjes.

 

Afgelopen week was ik in Zaanstad bij squad en ik was niet onder de indruk van de kwaliteit.

Lemon Haze was net of een kat erover gezeken had en de Mango Dream had ik een Miramar-tm "Eigelijk weinig effect te bespeuren. " Echt lullig.

 

-edit-

En god weet wat er allemaal mee gebeurd is of hoe het gekweekt is.

Misschien maar weer eens zelf paar plantjes zetten.

Edited by MrMonkE

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ BBT, Dat is de pheno die je moet hebben. Het gaat juist om die met die kleine pareltjes. De opbrengst van die strain zal niet geweldig zijn. Maar de grootste uitdaging lijkt me de tijd dat zoiets moet staan.

Ja, dat weet ik wel hoor. Maar de bovenstaande bericht die ik op seedfinder heb gevonden zegde zoiets als

Op het einde ben ik blij geweest dat de plantjes toch niet de paarlen-achtige gestalde, maar gewoon dikke toppen hadden. Anders was het misschien vrij weinig wiet geworden.

 

En daarom zei ik

Vond ik nu niet echt een goede bericht, zeg :thumbsdown:

 

Omdat

Maar tis een leuke soort.

(dit weet ik wel, bij de Hunter's hadden ze wiet van de juiste fenotype)

vond ik de bericht op seedfinder erg teleurstellend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste keer dat ik in barneys was probeerde de dealer me een wiet van 50 €/g. Wiet zag et niet spectaculair uit, rook ook niet sterk..

 

Maar de dealer deed wel zen uiterste best om er van af te raken...

 

De naam van dat wietje ontgaat me nu, the amsterdam effect

 

 

Grtz Dr Greenthumb

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet je zeker dat het geen cocaïne was?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...