Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ik vind het juist knap als het zo ook goed gelukt is.. maar ruikt het niet een heel eindje zonder die filters en dergelijke? ik ben ook van plan om pas te beginnen eigenlijk maar ik lees overal dat ik absoluut filters moet zetten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het juist knap als het zo ook goed gelukt is.. maar ruikt het niet een heel eindje zonder die filters en dergelijke? ik ben ook van plan om pas te beginnen eigenlijk maar ik lees overal dat ik absoluut filters moet zetten..

 

filter is eigenlijk wel een 'must' hoor, zelf ruik je het na een paar dagen niet echt meer, toch zeker niet als je veel blowd.

de buren zullen het wel ruiken hoor. en er hoeft er maar eentje te bellen, en het risico is groot dat al je moeite voor niks is geweest ;)

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het juist knap als het zo ook goed gelukt is.. maar ruikt het niet een heel eindje zonder die filters en dergelijke? ik ben ook van plan om pas te beginnen eigenlijk maar ik lees overal dat ik absoluut filters moet zetten..

 

Ik wil ook heel graag een filter! Maar ja als je t niet kan betalen.. Plus buiten de kamer ruik ik het niet. En ik heb al zon 2 maanden niet geblowd.

Maarja stel dat je een filter wilt en tent ben je al wel zo 450 euro verder als je kwaliteit wil. Als je een baan hebt en dit kan veroorloven is dit prima. Maar niet iedereen tikt dit zoweg.. helaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het juist knap als het zo ook goed gelukt is.. maar ruikt het niet een heel eindje zonder die filters en dergelijke? ik ben ook van plan om pas te beginnen eigenlijk maar ik lees overal dat ik absoluut filters moet zetten..

 

Ik wil ook heel graag een filter! Maar ja als je t niet kan betalen.. Plus buiten de kamer ruik ik het niet. En ik heb al zon 2 maanden niet geblowd.

Maarja stel dat je een filter wilt en tent ben je al wel zo 450 euro verder als je kwaliteit wil. Als je een baan hebt en dit kan veroorloven is dit prima. Maar niet iedereen tikt dit zoweg.. helaas

 

inderdaad, ik vind het leuk hoe je het doet.. bij mij is het ook gewoon twijfelen, is een filter ECHT nodig voor de geur of riskeren we het zonder..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi kweekje Swap!

 

DankuDanku :)

 

 

 

inderdaad, ik vind het leuk hoe je het doet.. bij mij is het ook gewoon twijfelen, is een filter ECHT nodig voor de geur of riskeren we het zonder..

 

Euhm denk dat je zo moet denken. Heb je het geld of wil je het eraan uitgeven? Bij mij was dit nee dus deed ik t zo. Plus had niet veel verstand ervan. En nu door dit forum en met mn plant leer ik heel veel! Want later wil ik ook wel naar hps maar dan moeten me spullen gewoon in orde zijn en dat zijn ze nu niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 49 Bloei

 

Laatste tijd merk ik niet meer dat hij nog echt breder word. Wel beginnen puntjes hier en daar bruin te worden. Eindelijk :D

 

Hier wat foto's van de buds :)

 

gallery_41232_17352_1425338.jpg

gallery_41232_17352_1216571.jpg

gallery_41232_17352_2083009.jpg

 

Ik hoop dat die snel bruiner word! Dan kan die lekker gaan drogen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker witte plant zo

nog een beetje geduld :)

 

Ik vind t er erg leuk uitzien maar ben ook wel benieuwd hoeveel er af komt haha

 

Vandaag laatste dag voeding gegeven nu laatste periode zonder voeding

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoveel hoeft het allemaal niet te kosten:

 

tent: http://www.growcenter-noord.nl/mammoth-classic-60-x-60-x-140-cm-p-3167.html

filter+ventilator: https://www.nomercyshop.nl/product_info.php?cPath=31_32_104&products_id=409&osCsid=ccad8eddd9ebd363f1d1144065704033

 

koop je deze maand het filter en volgende maand de tent

 

Bij elkaar 105 euro zonder verzend kosten.

 

Mvg Hs

 

Ps, Het ziet er wel erg leuk uit!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoveel hoeft het allemaal niet te kosten:

 

tent: http://www.growcente...-cm-p-3167.html

filter+ventilator: https://www.nomercys...1d1144065704033

 

koop je deze maand het filter en volgende maand de tent

 

Bij elkaar 105 euro zonder verzend kosten.

 

Mvg Hs

 

Ps, Het ziet er wel erg leuk uit!! ;)

 

Dat zou je kunnen doen idd.. Maar ik ga voor een grotere tent Zoals Dit

En daarna zoiets als dit Voor filter en afzuiging en daarna voor spulltjes voor de 400hps

 

Heb dus al wel een plan t duurt alleen ff.. Maar dat maakt het misschien alleen maar leuker? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee sorry dat wist ik niet, wou het alleen laten zien omdat je met een beperkt budget zat.

 

Das waar groter is leuker, maar ben ook van 400w naar 600w naar 1200w gegaan..

Maar inmiddels weer naar 150w gegaan.

 

In ieder geval sterkte met de laatste loodjes

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oogst daggg

 

Zometeen oogsten. Na 2 weken zal ik laten weten hoeveel gram het opgebracht heeft.

Laatste weekje op plat water verder laten gaan. En wat apart is dat er geen enkel geel blad aan zit. Erg gezonde plant dus!

 

wat foto's

gallery_41232_17352_1208416.jpg

gallery_41232_17352_1886403.jpg

gallery_41232_17352_2518550.jpg

gallery_41232_17352_1459191.jpg

 

De nieuwe zaadjes zijn geplant. 2x Royal Jack. Een autoflower van jack herer. Weer van RQS

En deze mogen hopelijk opgroeien in een tentje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ik van de foto's kan zien, zou ik persoonlijk nog wachten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was het dan.

totaal 27.5 gram. Niet slecht voor mn eerste keer vind ik zelf.

Super suikerig ziet t eruit, echt wit van het kristal, vooral met flits!

 

Nu in n mooie pot :)

 

gallery_41232_17352_348225.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...