Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Vlaanders

Plantjes Bijbemesten Via Boerenbond

Recommended Posts

Hey,

 

Op 1 juli zijn 15 kleintjes bovengekomen in zaai & stek grond.

 

15 dagen later werden ze verpot naar de guerilla plaats in DCM planten & kruiden grond (de beste hier in de omgeving beschikbaar voor cannabis plantjes)

 

Deze grond heeft voeding voor 100 dagen staat er op.

 

Ondertussen zijn de planten bijna een halve meter groot en beginnen ze stilletjes aan in bloei te schieten,

nu vraag ik mij af hoe ik het beste kan bijbemesten met behulp van de lokale boerenbond (rozenkorrels, of eerder losse componenten als beendermeel, ...?)

 

 

Alvast bedankt!

 

:dope:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is het nu outdoor of guerilla? Volle grond of potten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is het nu outdoor of guerilla?

 

Wat is het verschil dan ? :likken:

 

@vlaanders

 

Als ze in potten staan denk ik dat je beter vloeibare voeding kan gaan gebruiken,omdat langer duurt voordat de voeding beschikbaar is voor je planten bij korrels en poeders.

Vloeibare voeding is direct opneembaar voor je plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Vaste voeding & dan 1 x per week een oplossing melasse meegeven zorgt ook voor snellere afgifte van de voedingsstoffen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plantjes staan guerilla dus vloeibare voeding is geen oplossing...

 

Wel rekenen dat ze nu pas 20 dagen in de DCM planten & kruiden potgrond staan...

Dus misschien is bij voeden nu nog te vroeg???

De grond zou bemest moeten zijn voor 100 dagen, en aangezien ze nu nog een dag of 50 te gaan hebben zou dit eventueel kunnen volstaan?

 

Alle planten schieten in bloei nu, moet ik supplementen of voeding gaan bijgeven of houden ze dit nog vol tot het einde?

Ik moet zeggen ze zien er zéér gezond uit! Héél mooi kleur van blad, géén voedingstekorten of overschotten momenteel.

 

 

ik had als advies gekregen:

Wat bitterzout en voeding die ongeveer een verhouding heeft van 1 2 2. Of losse componenten als beendermeel etc eventueel nog bij voeden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...