Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
alevaps

Heeft iemand dit al eens geprobeerd?

Recommended Posts

Omdat die machines om knipafval te verwerken nogal prijzig zijn:

 

Heeft iemand al eens geprobeerd met zo'n sapcentrifuge z'n knipafval te verwerken.

Als ik het goed begrijp zijn een hoog toerental en een goede zeef belangrijk, als je dus een goede sapcentrifuge koopt lukt het misschien wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou dat lukken ja? Ik heb namelijk ook zo'n apparaat dus zou fijn zijn als dat zou lukken. Zijn er misschien mensen die weten of dit kan? :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zou dat lukken ja? Ik heb namelijk ook zo'n apparaat dus zou fijn zijn als dat zou lukken. Zijn er misschien mensen die weten of dit kan? :unsure:

probeer t zou ik zeggen

Tja, mijn plant staat nog volop te bloeien buiten, dus tegen dat die goed droog is heeft misschien wel iemand anders het geprobeerd.

Anders zal ik zeker iets laten weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed bezig die BloWen :D

 

heb je handig bedacht

 

krijg je geen lamme hand van het draaien?

 

in een polinator heb je in totaal je shit er wel 3 kwartier erin zitten, en die is ook wat groter

maar toch wel een goedkope effectieve mannier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk hier voor meer info

 

 

KLIK

 

Na 11 stoppen als je alleen poeder moet hebben

 

krijg je geen lamme hand van het draaien?

 

Nee, als je eenmaal bezig bent dan hou je het makkelijk een uur vol :D

De Groenten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey blowen,

 

Das echt relaxed man, Precies wat ik zocht. Ik ga het meteen proberen wanneer ik mijn planten ga oogsten. Wat voor knipafval zou ik daarvoor nemen? Ik neem aan alleen de hele kleine bladeren naast en op toppen? Of zijn er nog andere dingen die je erin kan gooien behalve de wiet zelf natuurlijk?

 

Nogmaals bedankt voor het replyen blowen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen de blaadjes rond de toppen ja, blaadjes waar niks opzit heb je niks aan.

En geen takjes erin doen want dan sloop je denk ik de panty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet knipafval ook 2 weken drogen net als de toppen zelf? Ik neem aan dat je knipafval niet hoeft te ophangen aan touwtjes wel? Kan je dat gewoon in een bak doen als je je oogst gaat binnehalen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knipafval droogt veel sneller. Ikzelf heb het op zo'n ronde ijzeren plaat van een platenspeler gedroogd met 3 theelichtjes eronder, maarja dat is omdat ik niet kan wachten. Het gaat ook ietsje tenkoste van de kwaliteit. Het beste is gewoon op een droge, donkere, goed geventileerde plek.

 

De Groenten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry voor deze wel heel late reactie maar moet je je knipafval bij deze methode ook drogen en dan invriezen, of is enkel drogen genoeg?

Moet je trouwens al seen gek draaien of rustig op en af bewegen?

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan allemaal, probeer het uit, ik heb er zelf ook een gemaakt van een sapsentrifuge die ik heb gekocht voor 1 euro bij de second hand, en ik heb er heel wat hassies mee gemaakt. Ik heb ook bij het rondraaiend centrifuge geval wat spijlen eruit gehaald zodat er meer contact is met de zeef en knipafval.

 

Ik wens je er veel plezier mee :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...