Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hakiimo

Zie Zo ! Dit Ben Ik ^^

Recommended Posts

Beste Wietforumleden;

 

Graag stel ik mezelf voor.

 

Mijn naam is Hakiimo, een 23 jarige jongeman uit België met ondertussen een vaste job in de telecomverkoop als filliaarverantwoordelijke.

 

Ik ben afkomstig uit het antwerpse en sinds vorig jaar ben ik interesse gaan opwekken voor cannabis en alles wat er bij te pas komt ( smoor ook al ettelijke jaren en ben eigenlijk al een best gekend gezicht in de rotterdamse coffeeshops).

 

Mijn interesse in de kweek van cannabis is eigenlijk gekomen door een vriend die hier mee bezig was, het fascineerde mij hoe je van een klein zaadje een volwaardige plant kunt crëeren door gebruik te maken van de nodige hardware met klimaatnabootsing.

 

Ik lees ook al geruimige tijd het forum af naar de nodige informatie en leuke topics gewoon puur uit interesse.

 

Heb onderussen zelf ook al een Autoflowertje gekweekt, dit was natuurlijk maar een buitekweekje op de vensterbank maar al doende leert men zeg ik altijd !!

 

Met verloop van tijd is het voor mij de bedoeling een volwaardige kweek op het forum te plaatsen op basis van de informatie die vele van jullie al geplaatst hebben.

 

Het is alvast een fijne kennismaking en we zullen mekaar zeker nog spreken !!

 

Greets,

 

Hakiimo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...