Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik heb zojuist de dames drinken gegeven. Maar nu is mijn Green Sensation op! Moet ik deze perse bij halen, of kan ik afronden zonder Green sensation ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zojuist de dames drinken gegeven. Maar nu is mijn Green Sensation op! Moet ik deze perse bij halen, of kan ik afronden zonder Green sensation ?

 

Ik zou gewoon nieuwe halen, als je die volgende ronde ook weer wil gaan gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgen even nieuwe halen dan. Ben op zich wel tevreden over deze voeding, maar wat weet ik er ook van ;)

Ben zo verrdomd benieuwd naar het eindresultaat!!! :D

 

gallery_41195_17304_1838487.jpg

 

gallery_41195_17304_846438.jpg

 

gallery_41195_17304_645060.jpg

 

gallery_41195_17304_2086220.jpg

 

gallery_41195_17304_124935.jpg

 

gallery_41195_17304_1887852.jpg

 

gallery_41195_17304_1195915.jpg

 

gallery_41195_17304_613333.jpg

 

gallery_41195_17304_977216.jpg

 

gallery_41195_17304_415650.jpg

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groene planten met mooie toppen, dat voorspeld veel goeds, wel scherp blijven tot het einde.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update dag 42.

 

Alles gaat eigenlijk goed hier.

Alleen de dame die wat achterloopt, en verbrande puntjes heeft baart me wat zorgen. Heb haar vandaag alleen afgezuurd water gegeven.

Dagelijks 1 liter water, en soms 1 dag overslaan.

Ph 6.3 - Ec 1.9

 

Rest van de dames zien er super uit!

oordeel zelf maar even.

 

gallery_41195_17304_1036190.jpg

 

gallery_41195_17304_946496.jpg

 

gallery_41195_17304_954723.jpg

 

gallery_41195_17304_1959757.jpg

gallery_41195_17304_1388013.jpg

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Dag 46.

Ph 6.3 - EC 2.1

Spannende periode, einde komt langzaam in zicht.

 

Beetje last van meeldauw onderaan 1 van de planten.

Verder grote zorgen over de ene dame die het niet zo goed doet. Als de andere 3 straks klaar zijn, wat ga ik dan met haar doen ? Want zal mijn tent nodig hebben om te drogen.

 

Ook besloten hierna nog een kweek te doen. Moet wel even wat aanpassingen proberen te maken mbt afzuiging. Ik blaas nu in de slaapkamer uit, maar dit geeft een hogere luchtvochtigheid 'snachts als de raam dicht moet. Overdag kan de raam open, en is het prima. Dus moet even uitzoeken of ik op een manier naar buiten kan uitblazen.

 

Dit is de dame die achterloopt.

gallery_41195_17304_800400.jpg

 

gallery_41195_17304_446157.jpg

 

gallery_41195_17304_772428.jpg

 

gallery_41195_17304_2354286.jpg

 

gallery_41195_17304_955272.jpg

 

Uh, jammmmie!

gallery_41195_17304_1401125.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat goed hoor turbo ;) die lijkt hard op de mijne, het is inderdaad een probleem als ze niet allemaal samen klaar zijn, en je van je tent afhankelijke bent om te drogen.

ik heb er vandaag eentje ivm rot, geoogst en in een linnenkast gehangen, in de donkere periode hang ik ze in mijn tent zodat de geurhinder beperkt blijft tot snachts.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie wiet dito toppen, rot is zeer voorkomend met het klimaat van buiten, kun je een beetje beperken door iets minder te voeden, ze zijn diepgroen nog, sterker afzuigen in de lamp uit periode helpt ook wat.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Acoustic.

Onze dochters lijken inderdaad op elkaar ;)

Ruikt een plant die droogt heel erg ?

 

@krasi,

Toppen zien er inderdaad heeerlijk uit! Geloof het of niet, maar dit is de eerste keer dat ik een wietplant zo zie! Rook al 10 jaar, maar nog niet een plantage gezien :P

Ga proberen wat harder af te zuigen in de nacht.

Maar probeer in de nacht zo stil mogelijk te zijn ivm buren.

 

Ivm drogen, ik heb een garage waar ik de planten misschien kan ophangen om te drogen. Maar daar is natuurlijk geen afzuiging, en de garage is gelegen onder het appartement van mijn onderbuur. Gaat dat problemen geven denken jullie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker weten problemen, een wietplant gaat pas echt stinken wanneer je hem omkapt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja Turbo, toch een beetje oppassen met die garage, degene die ik gisteren heb geoogst hangt in een kledingkast te drogen,

kwam net na het werk binnen en het leek wel of er een paar mensen hadden zitten blowen de hele middag haha.

gelukkig heb ik maar 2 buren, die er niks van zeggen.

 

wat ik me trouwens afvraag, zou het zin hebben om een ontvochtiger in de droogkast te zetten? zo'n simpel ding van de bouwmarkt (niet electrische)

 

net je foto's nog eens bekeken, dat zijn echt wel grote toppen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balen! Kijken of ik een oplossing kan vinden. Zou zonde zijn om deze dame ook te vermoorden omdat ze de rest niet kan bijhouden.

Heb wel vriendelijk buren, maar in principe weten ze niet dat ik blow. Maar rook gemiddeld 5 a 6 joints per dag, dus ze zullen vast iets ruiken ;)

 

Ik heb ook 3 van zo'n ontvochtigers. Kansloos vindt ik ze!

Maar misschien een idee om een electrische te halen, is misschien wat voor hier op de slaapkamer.

Toppen zien er echt heerlijk uit idd :)

Als het zo goed blijft gaan, wordt het een nette ronde denk ik.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er ondanks de afvallers goed uit Turbo-Dreams! :dribble:

Ik zie dat je een beginneling bent die het goed probeert aan te pakken en vind het dan ook een mooi overzichtelijk verslag, maak het aub ook af! ;) Mooie toppen maken ze aan in je tentje!

 

Misschien dat ik zelf ook een kweektentje aan wil schaffen om een medicinaal wietje te kweken voor eigen gebruik, wel maximaal maar 5 ivm gedoogbeleid want ik heb geen zin in gedoe en ik moet mijn wederhelft nog zien te overtuigen...

 

Heb ziekte van Lyme, veel pijnen en rare heftige klachten, daardoor veel stress dus zou graag soortjes willen doen waar het CBD gehalte erg hoog van is. Tegen pijn en voor een beetje ontspanning dus, niet om high of stoned te worden.....

Ervan uitgaande dat ik daar voldoende vanaf haal om te gebruiken met een vaporizer heb ik ook niet meer nodig.

 

Dat ding heb ik overigens nog nooit gebruikt, ga het binnenkort proberen. Heb je ervaring hiermee?

 

Ik ben alles nog aan het overwegen en tot die tijd lees ik graag zo'n verslagen als deze......ga zo door en ik wens je veel succes! :wave:

 

PS: Ik heb nog wel een tip tegen meeldauw als je daar nog last van hebt. Bayern heeft een middel hiertegen, maar daarbij zou ik wel even opletten hoelang voor gebruik je het mag spuiten, maar het werkt super. Heb het zelf op buitenplant toegepast en na 1 herhaling was het weg en het zat er goed vol mee kan ik je zeggen! Ik heb ook wel eens van een aftreksel van de heermoesplant of zoiets gelezen maar helaas geen ervaringen mee. Zou je even na kunnen kijken......

 

Succes ermee!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom chemische Bayer (-n) :P gebruiken wanneer je neem kan inzetten, wat ook nog eens goed voor je plantje is. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Coops,

Een goed verslag is voor jullie leuk, en voor mij goed om tips te krijgen :D Maar zal zeker met regelmaat een update doen, en ook zeker het verslag afmaken. (Denk er al over na hoe ik het volgende kweekverslag moet noemen ;) )

 

Volgende ronde zal ik ook maar 5 planten nemen denk ik.

Wat voor formaat tent denk je te halen ?

Een vaporizer heb ik nog nooit gebruikt.

 

Gezien de reactie van Krasi, Valt Bayer dan wel af ;)

Ga eens wat inlezen over die 'neem' :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er heel mooi uit! Houd de dikke toppen met gele blaadjes goed in de gaten, want die zijn het gevoeligst voor rot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Krasi,

 

Sorry, dat zal vast beter zijn ja maar ik was er nog niet bekend mee! ;-) Bedankt voor je tip!

 

Is dat dezelfde Neem (plantenextract) dat gebruikt wordt als natuurlijk supplement/medicatie? Dat heb ik hier namelijk liggen en kan me voorstellen dat meeldauw dat niet lekker vind want wie wel....wat een tift is dat zeg haha!

 

@Turbo; mooi om te horen! Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee wat het evt gaat worden. Moet een goede kwaliteitstent zijn, groot en breed genoeg om met gemak 5 flinke planten in op te kweken mbv 1 lamp erboven. Zoals gezegd ben ik me nog helemaal in aan het lezen. Mijn vriendin is er niet happig op, ze vind het al niks en is bang voor brand ivm warme HPS lamp enz. Hoe zijn jouw ervaringen met deze lampen? Ik heb daar natuurlijk ook totaal geen zin in, maar als het gewoon goed aangesloten wordt is het risico zo goed als 0 denk ik toch of.....?

 

Bedankt! Groeten Coops.

 

He Krasi,

 

Sorry, dat zal vast beter zijn ja maar ik was er nog niet bekend mee! ;-) Bedankt voor je tip!

 

Is dat dezelfde Neem (plantenextract) dat gebruikt wordt als natuurlijk supplement/medicatie? Dat heb ik hier namelijk liggen en kan me voorstellen dat meeldauw dat niet lekker vind want wie wel....wat een tift is dat zeg haha!

 

@Turbo; mooi om te horen! Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee wat het evt gaat worden. Moet een goede kwaliteitstent zijn, groot en breed genoeg om met gemak 5 flinke planten in op te kweken mbv 1 lamp erboven. Zoals gezegd ben ik me nog helemaal in aan het lezen. Mijn vriendin is er niet happig op, ze vind het al niks en is bang voor brand ivm warme HPS lamp enz. Hoe zijn jouw ervaringen met deze lampen? Ik heb daar natuurlijk ook totaal geen zin in, maar als het gewoon goed aangesloten wordt is het risico zo goed als 0 denk ik toch of.....?

 

Bedankt! Groeten Coops.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dilago, Thnx voor de tip. Zal deze extra controleren op rot.

 

Coops,

Die warme hps lamp ben ik niet zo bang voor, was wel bang voor de vsa's die warm worden. Daarom heb ik gekozen voor een EVSA.

En natuurlijk een aantal automatische poederblussers in je kweekruimte hangen.

En inderdaad als je goed materiaal hebt, en goed aansluit, zal de kans op brand meevallen ;)

Mijn vriendin was ook niet zo blij ermee dat ik een tent in huis zou zetten, nu staat ze dagelijks eerder bij de tent om te kijken dan mij ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie turbo toppen!

 

Is dat dezelfde Neem (plantenextract) dat gebruikt wordt als natuurlijk supplement/medicatie? Dat heb ik hier namelijk liggen en kan me voorstellen dat meeldauw dat niet lekker vind want wie wel....wat een tift is dat zeg haha!

 

hahaha bedankt voor de goeie lachkick

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pure neem olie gebruiken, deze emulgeren met rimulgan of een andere emulgator voor neem, of organische neem-tonic nemen, deze is reeds geëmulgeerd en direct met water mengbaar.

Neem stinkt idd flink :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo ik zou er toch een paar extra bij die 5 zetten voor eventuele afvallers ;) volgende ronde, ik ben nu ook begonnen met 10, en blijven er ook 5 over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is dan ook wel weer waar acoustic. Weghalen is makkelijker als bijzetten.

 

 

Dag 50 van 12/12!

PH 6.3 - EC 2.0

Min Temp 22

Max Temp 29

LV +/- 45%

 

Zou nu de laatste week voeding moeten geven, en dan een week alleen afgezuurd water.

Toppen voelen lekker compact aan.

 

Eerste en derde foto weer van de dame die achter loopt. Naar mijn idee toch een dag of 7.

gallery_41195_17304_236243.jpg

 

gallery_41195_17304_1629596.jpg

 

gallery_41195_17304_276622.jpg

 

gallery_41195_17304_792277.jpg

 

gallery_41195_17304_781783.jpg

 

gallery_41195_17304_475024.jpg

 

gallery_41195_17304_1539771.jpg

 

gallery_41195_17304_1517869.jpg

 

gallery_41195_17304_599931.jpg

 

gallery_41195_17304_1987071.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit hoor! ;-)

Foto 1 en 3 idd iets minder ver, maar dat zal wel goedkomen als ik die mooie knotsen zie daar!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja nummer 1 en 3 moeten nog een stukje langer staan dan de andere denk ik.

die kunnen wel heel dik worden denk ik

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...