Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

miami

Miami En Het Beest

Recommended Posts

Mooi hoor..

 

Heb nou zelf ook 1 plant onder de lamp staan.

Is een buitenplant, die ik binnen afbloei nu vanwege het schijt weer..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi boompje heb je daar miami :tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vette Sjizzels my Nizzels

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geniet hier ook van...

 

:hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op jouw manier kunnen we in de toekomst met 1 plant onder 6 lampen knallen !!!

 

Netjes hoor !!!

 

Succes nog ff

 

Gr

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

just made it, dat kon een paar jaar geleden ook al hoor, is zelfs een topic over hier op wf :lol:

 

 

Update dag 26 12/12

 

De groei is eruit dat is zeker, de lamp kan eventueel nog hoger maar dat zal niet nodig zijn.

(draai nog steeds met boost op 440)

 

Ben deze week begonnen met pk meegeven, 0,5 ml/l samen met 2,0 ml/l bloei.

 

Hier en daar worden wel al wat grote fanleaves leeg getrokken wat me toch een beetje zorgen baart..

De voeding verhogen dan maar? Zit nu op 2,5 ml in totaal per liter.

 

gallery_34690_17294_1694329.jpg

 

gallery_34690_17294_2520156.jpg

 

gallery_34690_17294_2136577.jpg

 

gallery_34690_17294_2323108.jpg

 

gallery_34690_17294_545286.jpg

 

Laters

Edited by miami
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grote planten vreten veel heb ik ook al ondervonden, schema weggooien en zelf uitzoeken hoeveel ze kan hebben. Maar dat is niet zo simpel, heb ik ook al ondervonden.

En ook dat je bladpuntjes meer dan eens kunt verbranden, en als ex moedertje zit er ook vast niet veel meer in de pot, en ......

 

Enne Snaaip heb toch 1 dame onder 6 lampen staan, dat topic bedoelde je vast :likken: :whistle:

 

In elk geval,kijk ze es gaan :icecream: :icecream: :icecream:

 

 

ow ja ze sliep vast nog toen je de foto's maakte (hangende bladeren?)

Edited by Sniper78
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit afgezien van de vergeling die me ook zorgen zou baren.Hangt je lamp niet te dicht er op? Zo nee, zou ik meer voeden want een groene plant is een gezonde plant en gezonde planten krijgen geen rot. <---- Althans, dat is wat ik meen te hebben geleerd in mijn prille carriere als kweker! :D

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe vaak geef je de dames voeding?

Ergens in week 5 gaan ze ook (tijdelijk) een stuk minder drinken, ik weet het inmiddels maar je kunt erin stinken en dan hebben ze een week geen water nodig.

 

Ik denk dat ze calcium tekort komen waardoor andere opname ook wat lastig gaat, in BAC bloei zit niet zoveel calcium en ze lust best wat.

Geef een keer vaker voeding dan je deed ipv de dosis per keer te gaan verhogen, bij mij geeft verhogen vd dosis ipv vaker gaan geven meer vergeling. Laat desnoods de PK achterwege en ga op max bloei zitten (check ook wat er in bioPK zit en kijk op fles bloei..).

Niet over die 3ml heen gaan, ben je bio aan het overvoeden zoals je met mineraal doet, wel vaker geven als nodig is.

 

Al kan ze vreten als een indica, het blijft een beetje tricky als met haze in de genetica met voeding geven, heel veel geven kan ze hebben maar dan is er geen weg meer terug en in de bloei heel veel geven kan niet altijd zonder schade aan te richten.

 

Je kunt max schema gaan doen (dus de bloei en de pk) maar dan moet je wel ruime tijd spoelen, trekt al je blad geel weg en staat strak omhoog, valt amper af en toppen foxtailen als een gek, dit was ergens week 6 toen, experimentje

 

gallery_22678_8365_350441.jpeg

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snaaip, toch heb ik bij het verpotten een flinke hoeveelheid aarde toevoegingen erbij gedaan.

Ze is idd ook niet vies van een beetje voeding, denk dat ik haar ook maar is ga vetmesten ;)

De foto's waren genomen net nadat de lamp uit ging.

En nee ik had het niet over jou.. tenzij jij 1 plant onder 6 x 600 watt heb? hahaha :likken:

 

dilago, de lamp hangt er niet te dicht op hoor ongeveer 35 cm.

 

lost, ik geef ongeveer 1 of 2 x in de week schoon water.

Ga de bloei voeding verhogen naar 2,5 ml/l dat samen met 0,5 ml/l pk.

Zal haar is goed vol pompen :likken:

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat verpotten heb ik denkelijk overgelezen.

en nee geen 6 x 600W wel 6 x 55W :whistle:

 

en tja Lost geeft het ook aan, ff uitzoeken wat ze wil en gaan met die banaan.

Die minder drinken op 5 weken periode zit ik nou in denk ik, ze drinkt echt weinig de afgelopen week terwijl ze gisteren ineens weer dorst had.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga de bloei voeding verhogen naar 2,5 ml/l dat samen met 0,5 ml/l pk.

Zal haar is goed vol pompen :likken:

 

Euh??

Vol pompen.??

Ik voer mijn meiden altijd 5ml/l

En daar voeg ik week 5/6 nog eens 1.5 ml/l PK aan toe.

Dat is ook het schema van Canna.

 

Maar misschien heb je een andere voeding waarbij jou waardes goed zijn..

 

En dat krijgen ze alle dagen, dit mengsel ca 1.5 liter

En vanaf week 5 ook bloei booster 3ml/l

 

Tot aan een dag of 10 voor de oogst.

Dan gaan ze op schoon water

Edited by oude rocker

Share this post


Link to post
Share on other sites

3ml is de absolute max die je mag geven volgens de BAC fles, geen Canna bij Miami.

Boven wat een fabrikant als max aangeeft gaan gebruiken zorgt er mogelijk voor dat de voeding niet meer doet wat het moet doen, oa ph buffering maar ook chelatering kan rare dingen gaan doen.

 

Die volle mep volgens schema (dus 3ml en 2.5 bioPK) geeft ongeveer 5.3 aan EC en zet je ph onder de 6 dus ja, kan je wel spreken van pompen ipv ff lekker bio rustig bodemleven ding doen.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snaaip, toch heb ik bij het verpotten een flinke hoeveelheid aarde toevoegingen erbij gedaan.

 

dilago, de lamp hangt er niet te dicht op hoor ongeveer 35 cm.

 

lost, ik geef ongeveer 1 of 2 x in de week schoon water.

Ga de bloei voeding verhogen naar 2,5 ml/l dat samen met 0,5 ml/l pk.

Zal haar is goed vol pompen :likken:

 

Die toevoegingen waren 1e week na vepotten al grotendeels aangesproken, ze zette niet voor niks zo de gang erin..

Zet je haar op een pot Special van GL dan vermaakt ze zich ook nog prima en kan je zelfs bijvoeden.. kan maar wil niet zeggen dat je het moet doen.

 

35cm afstand trekken de mijne niet, ik heb de IR tussen de 40-50 cm hangen omdat ik merk in blad dat verdamoing niet zo lekker gaat, misschien dat jouw dame ook wel reageert en dat dat lichtere blad er wat mee te maken heeft kan ik niet/nooit bepalen bij iemand anders dan mezelf. Als ik naar jouw tentje kijk is het baldprobleem recht onder de bulb het meest prominent, merk het daarom eigenlijk op.

 

Overvoeding is best spectaculair, dan gaat ze puisten en puisten en puisten totdat je denkt.. euh einde week 8, waarom blijft ze zo doorbouwen in de toppen?

 

NIET OOGSTEN OP HAREN, echt met de loep erop want eind week 7 ziet ze al deels oranje (kenmerk vd s5, hele mooie oranje pistels op een wit compact haze topje, bagappeal een 10.

 

Oogstmoment, check MRT zijn kweekverslagen met de s5.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt wat je zegt Lost.

Ik ga nooit boven de max v/d fabrikant.

Vandaar ook dat ik er bij melde, dat ik Canna gebruik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe gaat het met het beest?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:withstupid:

 

Dikke witte stinkende buds?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update dag 36 12/12

 

Ik wou eerder deze week al een update doen maar het is er niet van gekomen :thumbsdown:

 

Sommige takken vallen al om door het gewicht, die heb ik vast gebonden met tyreps aan het net en bamboe.

Heb nog zo'n goedkope aarde hygro/ph meter gekocht voor een tientje die je in de aarde prikt, zo heb ik iig een beetje een idee van de watergiften.

 

Foto's van dag 33 12/12

 

gallery_34690_17294_2452260.jpg

 

gallery_34690_17294_1239675.jpg

 

Foto van vandaag dag 36 12/12

 

gallery_34690_17294_1915749.jpg

 

Ik zal van de week wat meer foto's plaatsen met wat close-ups ;)

Edited by miami
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij begint ze nu wel te stinken, zuur maar lekker. :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je een beetje fishmix staan?

 

Volgende waterbeurt even 2 ml per liter water en dan nog een paar keer 1 ml per liter water.

 

Stikstof tekort met allerlei andere dingen tot gevolg... anders krijg je zometeen ook nog een mg gebrekje erbij en een p gebrekje en een k gebrekje.

 

Niet bang wezen om een beetje fishmix erin te gieten... overdaad krijg je luchtige toppen van maar met een tekort heb je ook last van andere tekorten omdat stikstof de elementen als mg aan zich bind en de plant ze zo op kan nemen.

 

S5 is een mooi soortje hier in de buurt alleen niet te krijgen.

 

Edit...

 

Geen chemische n geven maar echt fishmix van biobizz lang verhaal maar chemische n kan problemen geven met calcium opname.

Edited by The-Predator
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk projectje Miami dat ziet er geil uit :dribble:

 

Ik heb alleen niet terug kennen lezen hoelang je deze dame hebt voor gegroeid.... of ik heb er overheen gelezen :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dat gaat lekker SJ!

Wat een dikke toppen al!!

 

Geen chemische n geven maar echt fishmix van biobizz lang verhaal maar chemische n kan problemen geven met calcium opname.

 

Zit het daarom altijd samen in een flesje?(N en Ca)

 

vind het een beetje een slechte tip, hij zit ook al in week 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je een beetje fishmix staan?

Volgende waterbeurt even 2 ml per liter water en dan nog een paar keer 1 ml per liter water.

Stikstof tekort met allerlei andere dingen tot gevolg... anders krijg je zometeen ook nog een mg gebrekje erbij en een p gebrekje en een k gebrekje.

 

Echt fishmix van biobizz lang verhaal maar chemische n kan problemen geven met calcium opname.

 

goed gespot vd problemen, s5 kan goed vreten, denk dat ze in de groeispurt 12/12 te kort groeivoeding meegekregen heeft.

 

Waarom fishmix als er ook bac groei aanwezig is?

Geef dan advies om 2ml bloei en 1ml groie t egaan combineren of op de mx vd bloei te gaan zitten en dan elke keer geven..

 

een chemische kan mogelijk eea meteen doen en zit echt niet alleen N in, dit zit er in Canna N Mono

Deze minerale meststof bevat 27% N (Bevat: Ammonium 6%, Amidstikstof 11% en Nitraat 10%. Tevens bevat het MgO 2,5% en CaO 6,5%).

 

je was er 1 vergeten Amecheesia, 3 eenheid is het.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...