Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo WF-ers!!!

 

Tijd voor mijn 2e kweekje!! Eerste met redelijk succes afgerond!! ^_^

Deze ronde weinig veranderd aan de setup.

  • Growlab gl80l
  • Gavita digistar 600watt
  • Gavita triplestar 600
  • Softbox 500m³
  • Can 650m³ filter
  • 455m³ woonhuisventilator (verse lucht)
  • MH digital ph+ec meter
  • 5x Smartpot 10 gallon
  • Biogreen lightmix
  • Mammoth T-neon 2x75 watt
  • Voedinglijn Canna terra

Verder een kleine aanpassing van de verse lucht ivm de Smartpots!! Zomaar een ideetje!! Of het meerwaarde heeft weet niemand!! Ben het iig nog niet tegengekomen!! Idee is dat de bodems van de smartpots ook ten volle benut worden!!

 

gallery_41643_17271_2274629.jpg

 

gallery_41643_17271_1105722.jpg

 

Tent is helemaal gecleaned en klaar!! Vandaag zullen de zaden de ontkieming ingaan.

Vanuit 6cm ontkiempotjes zullen ze dan verhuizen naar 2 ltr potten en de uiteindelijke bestemming de Smartpots!!

Voor het klaarmaken van de biogreen en de behandeling de eerste 3 weken komt de Canna AkTRIvator om de hoek kijken.

Nog 2 foto's over..

 

gallery_41643_17271_2567299.jpg

 

gallery_41643_17271_3129525.jpg

 

Enjoy the ride and see you all next time!!

Tips and tricks welcome!!

 

Grtz Smell :wave:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit maat. Potverdorrie!

Ik heb zojuist alles om gekapt en ga je goed volgen. Sinds ik mijn setup nog ga bepalen!

Zet 'm op!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pjotter thnx man.. Ik zie wel weer wat ik ervan bak!! Ik durf ook echt niks te zeggen over deze setup... Voor hetzelfde geld ligt alles over 2 weken plat op de aarde!! hahaha

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes Smellow, ik ben dol op ananas wietjes en kush vind ik ook top, het zal een kruidige ananas worden deze kruising, iig in mijn voorstelling ervan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx Krasi!! de naam deed me gewoon wel wat!! hahaha. En een kruising met cheese. (aangezien ik een echte kaaskop ben) :jump:

Weet nog niet echt wat ik me erbij voor moet stellen, maar we gaan het zien!! stuur je wel en paar grammetjes joh als het klaar is!! hahaha

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf heb ik Lilly gegrowed, een snelle Afrikaanse sativa dominante hybride, deze had een echte tropische ananas geur, het leek bijna bewerkt met een geurstof.

Ik ga haar de volgende ronde weer zetten.

Daarnaast heb ik Upstream van dezelfde breeder aangekocht, dit is Lilly gekruist met Himalayan.

Himalayan schijn ook kruidig te zijn, dus ook een kruidige ananas cross, vandaar m`n extra interesse. ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmmmm nou maak je mij wel benieuwd naar je volgende ronde.. Miss worden het dan suikerspinnen die daadwerkelijk ook zo ruiken!! :yummy: hahahah kan me herrineren dat ik vroeger stapelgek was op zoete soortjes... :whistle: Gewoon die soortjes die echt 100% hun naam eer aandoen!! Heerlijk!!!

 

Gtrz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes weer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel succes,

ga je die 600W ook in dat tentje hangen of verhuizen ze dan?

 

ik denk iig ook dat het een :icecream: soortje is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ sensi Thnx man. moet goedkomen!!

 

Ja de 600 komt in hetzelfde tentje, laatste ronde had ik een megalux spiegelkapje, maar die kon de tent niet geheel aan. Dus deze ronde de triplestar erin.. Die zal iets meer de breedte op kunnen vangen... (hoop ik dan) En tjsa, wie zal het zeggen, miss is het wel echt een :icecream: soortje. ben er totaal niet bekend mee.. :innocent:

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi geworden met die buizen eronder!

Straks de planten er in lampie aan en knallen maar.

Of ben je al weer met je volgende ronde bezig.

 

kleineman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:withstupid: de volgende ronde nog niet kleine, wel deze ronde wat technisch gezien de volgende is nou!! :whistle:

 

@miss Ja joh, houd me lekker bezig he!! :)

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verdomme snel zaad!!! Alle zaden waren al opengebarsten tussen een paar lagen keukenpapier!! (nog geen 24 uur) Gelijk verhuisd naar de 6cm potjes met stekgrond om ze ff op te starten. Als ze allemaal rechtop staan gaan ze verhuizen naar de 2 litertjes. Voor nu begint het iig wel weer lekker snel.. :dribble:

 

Grtz Smell

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha, ja ik denk ook dat dat het is.. .nu lekker in een propagatortje met 28 graden en 92% lv... 2 dagen schat ik dat ze boven zijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat de Kush je net zo lekker mag smaken als ie mij smaakt, wat een super wietje!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 dagen moet bijna wel. Voordeel van zaad is dat ze minder afhankelijk zijn van luchtvochtigheid.

 

Succes Smellowmellow (klinkt als tropisch wiet soorten ;-))

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dilago Ja wie weet!! Miss overleven ze het niet eens!! :likken:

 

@dracula Zaadhulsjes willen hun koppie al door de grond steken, dus morgen zijn ze wel boven!! :jump:

 

@triforceNL Thnx!!! En die updates blijven wel komen hoor!! :comp:

 

@ Botsautobob Jij ook thnx!! Enne? In? Ja dat klopt!! Ze staan erin!! :verrygood

 

Iemand btw ervaring met het gebruik van aktrivator? Want vind de beschrijving nogal vaag!!

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...