Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

supernoob

Kut Verslag, 50X Lemon Haze

Recommended Posts

Het totaal natgewicht is 10,1 KG. Verwacht dus op 2,5 kg droog uit te komen.

 

Aangezien ik maar 3 weken met 5x600 heb gedraaid, 3 weken met 4x600 en 3 weken met 3x600, enorm snelle groei/strek had door de hete zomer periode waarin het 24 uur rondom 30-32 graden was, en het water veelste lang bleef staan door het enkel vloeden, lijkt me dat een prima score.

 

Eind product ziet er super uit, zal nog wat pics posten samen met het drooggewicht over een week.

Edited by supernoob
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazeker, voorzichtig geweest met voeding en naar 3 lampen gegaan in de laatste warme week. Thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het totaal natgewicht is 10,1 KG. Verwacht dus op 2,5 kg droog uit te komen.

 

Aangezien ik maar 3 weken met 5x600 heb gedraaid, 3 weken met 4x600 en 3 weken met 3x600, enorm snelle groei/strek had door de hete zomer periode waarin het 24 uur rondom 30-32 graden was, en het water veelste lang bleef staan door het enkel vloeden, lijkt me dat een prima score.

 

Eind product ziet er super uit, zal nog wat pics posten samen met het drooggewicht over een week.

2,5 is zeker niet verkeerd, dikke prima.

 

Zie of ruik je nou nog enig verschil met Amnees?

 

Ben benieuwd naar de foto's.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net effe doorgenomen dit topic.... Lekker hoor noob en dan ook nog 2,5 eraf halen op jouw manier zo met die lampen spelen is een prima score goos :tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal goed uit! Ik ben op dit moment ook bezig met 45 amneesjes in een tent! ik heb zelf 4 x 600 wat hangen :) TENT 300x150x200

 

Ik ben benieuwd hoe jij met het volgende om gaat en hoe de rest hier over denkt, :

 

Ik zuig actief 1500 af en blaas actief 500 in, de rest wat aangezogen wordt is passief, dit zorg er voor dat ik het nu met de actieve inblaas en afzuig op 27 graden zit.

 

Het wordt nu kouder buiten, de actieve inblaas komt van buiten en is 12 graden. Ik pak hem van buiten om verse lucht toe te voegen, ik doe dit omdat ik zo naar mijn idee meer co2 inblaas dan constant te circuleren. De verse lucht blaas ik onderin de tent, en wordt langs de potten verdeeld.

 

Duidelijk is te zien dat de 2 rijen potten waartussen de inblaas is zeker 20% meer hebben gegroeid en nu ook zeker voorlopen wat betreft top opbouw. (20 potten totaal)

 

Het wordt steeds kouder en ik ben bang dat deze koude luchtstroom, die steeds kouder wordt.. de potten te erg afkoelt. Is dit zo ? en is dit erg? wat ik kan doen is de actieve inblaas verlagen, maar dan heb ik automatisch minder verse lucht.

 

Is het een idee om net als bij de opti een verdeelslang boven in de tent te laten lopen, hierdoor geleidelijk de lucht tussen de lampen door richting de planten te blazen? om zo de lucht via de lampen op te warmen maar wel veel verse lucht in te kunnen blazen?

 

Of maakt die koude lucht onderin niet uit?

 

Ik ben benieuwd!

 

 

ben overigens ongelofelijk benieuwd naar het resultaat! 2.5 zou mooi zijn! Hopelijk kom ik in de buurt :) ik heb eerste 2 weken met 3x600 gedraaid en de rest met 4x600 :)

 

 

succes!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een ongelooflijk kut verslag! er was mij dus een cabrio beloofd en geen huifkar!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt beter je lucht boven in de tent binnen laten komen idd. als je er woont heb je binnenshuis meer co2 dan vanaf buiten overigens.

 

@johnny. Kwa looks niet echt, kwa geur wel iets. Maar ben zelf geen roker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

t ziet er super uit Noob!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis een mooi wietje ja, je vooraf geschatte drooggewicht is mbt de zomer ook netjes.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

eindgewicht was 2335 gr

 

ben zelf geen roken dus reuk/smaak ect laat ik over aan de kenners. ben beniewd of men veel verschil merkt tegenover een amnees.

 

23,1 % droog. dat is wel minder dan ik van een amnees gewend ben, maar hij was daarentegen wel wat sneller klaar.

Edited by supernoob
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga v/d week een topje vapen, ik zal mijn rookie smaak en geurbeleving hier neerzetten, in de bescheiden versie ;)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

2,3K lekkere lemon haze....naais kerel. Gefeliciteerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteravond Noobs Lemon gevaped.

 

De wiet is nog vers, 2 tot 3 dagen droog maar ruikt al aardig, na het grinden is de geur stukken heftiger, typische haze lucht.

Wanneer deze gecured is zal de geur alleen maar toenemen.

 

Op 180C, erg lekkere smaak, echt Lemonish, ik vind het jammer dat ik niet op 170C ben begonnen voor een sterkere smaaksensatie, die was zeer uitnodigend, maar ik heb nog wat bud dus voor de volgende keer.

Op 190C, een sterkere vape, meer zichtbare damp, kriebeltje in de luchtwegen.

Als niet roker en relatief sportief iemand zijn m`n longen nogal gevoelig vandaar dat ik een voorkeur heb lage temperaturen, ook qua toxines.

 

De uitwerking was (ik heb iets meer tolerantie nu ik geregeld voor het slapen vape) goed, niet te heftig maar lekker, qua high en stoned.

 

De wiet ziet er real-life mooi uit, beter als op de foto die Noob plaatste, hazy en wit.

 

Thanks voor de lekkere Vape Noob :vape:

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 1

 

Heb elke 18 liter pot doorgespoeld met 25 liter water ec 1.1 ph 5.4.

Nu een week wachten en dan beginnen met eb vloed.

 

 

gallery_38563_17289_1985083.jpg

gallery_38563_17289_30629.jpg

gallery_38563_17289_615371.jpg

gallery_38563_17289_1835032.jpg

gallery_38563_17289_1684741.jpg

gallery_38563_17289_58352.jpg

Met spoelen bedoel je je heb weer water in de bak laten lopen en dan later weer weggepompt ?Of heb je dit met een lans gedaan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon met de slang doen, lans ben je veel te lang bezig.

 

 

Mooie wiet Noob, krijg er zin in om er 1 van te draaien. :spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe nice Krasi!

 

Gewoon met de slang inderdaad van boven door de pot laten lopen, voordat de stekken erin gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...