Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

acoustic

9X White Whidow-Big But

Recommended Posts

Ik zou voor 1 of 2 x 600 watt gaan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

70 dagen op 12/12

 

zo.... daarstraks alle stekkers uitgetrokken, de voorbije dagen, heb ik de laatste 3 geknipt, 2 zijn er al droog, de ene op 5 dagen, de andere op 6.

blijkbaar had de luchtontvochtiger toch niet zo veel schade aangericht bij het drogen, want de 2de was even snel droog zonder.

de eerste 42gr, de 2de 41gr;

de overige 3 hangen nog te drogen. gemiddeld zullen ze wel hetzelfde opbrengen dus ongeveer 200 met 400watt in cooltube.

de kwaliteit is goed, zachte smaak, lekkere geur, heb het in glazen potten zitten, en de geur word idd met de dag beter, de smaak ook.

 

nog enkele pics van het resultaat.

 

gallery_41823_17269_498094.jpg

 

gallery_41823_17269_582713.jpg

 

gallery_41823_17269_2710828.jpg

 

gallery_41823_17269_1963696.jpg

 

Zo dat was het voor deze ronde.

 

'ik wil alle mensen bedanken voor hun bijdragen, tips en info.'

 

Ik heb deze ronde weer heel wat opgestoken, alleen is het een beetje zoeken naar goeie zaadjes, want als ik lees over de amnees van RQS dan blijkt dit niet de echte amnees te zijn, dus die zaadjes gaan het niet worden.

heb ondertussen via via 6 amnees stekjes kunnen krijgen, en daar ga ik het nu ff mee proberen.

ik laat ze een weekje voorgroeien onder 400 watt , en ondertussen kan ik wat spullen regelen, lamp van 600watt o.a. en nog wat voeding.

nieuwe ronden nieuwe kansen,

200gr is zeker niet slecht, en het is goeie wiet,

maar toch valt er uit het 1m2 tentje dat ik heb, meer te halen, het moet toch even lang staan ;)

 

ik ga eens aan m'n voorraad zitten, have fun mensen en thx a lot ;)

 

tot het volgende kweekverslag

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...