Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Paulo-Camino

Zullen Deze Heribeitjes Nog Groot Worden?

Recommended Posts

Hallo vriendelijke vrienden,

Ik zou graag jullie mening horen over mijn heribeitjes.

 

De grootste is nu 156cm, ik had eigenlijk gehoopt dat het 2meter bomen zouden worden alleen aangezien ze over een week of twee in de bloei gaan en daarna niet meer groeien zie ik dat doel een beetje somber in.

Ik had gehoopt op een opbrengst van ongeveer 40gram droog per plant, denken jullie dat dat nog haalbaar is?

 

gallery_31493_17250_1234966.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet dat je planten altijd nog wat doorgroeien nadat je ze gaat omzetten, zal per soort verschillend zijn maar met een beetje goed weer zal 40 gram toch wel mogelijk zijn

Gr

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal wel meer worden dan 40 hoor

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je wilde dat het zon bomen zouden worden had je ze beter verder uit elkaar kunnen zetten. De afstand is nu prima. Groeien nog wel ff door

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Starter, dat klopt inderdaad, ze staan nu ongeveer een meter uit elkaar, volgend jaar zet ik ze wat verder uit elkaar denk ik. Er staan ook 3 planten in potten (40liter) tussen verstopt waardoor het een beetje jungle lijkt maar als ik die in de potten weg zet kan ik er nog tussendoor lopen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een beetje mooi weer halen ze zo 2,5 meter.

 

Weet niet waar jij vandaan hebt dat ze over 2 weken bloeien maar onze ervaringen zijn dat ze de 1e a 2e week van augustus gaan bloeien. En dan groeien ze zo nog 2 weken door.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@johnny ik heb bij een aantal planten al witte haren gespot dus daarom nam ik aan dat ze al in de voorbloei staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorbloei heeft niets te maken met of een plant binnenkort gaan bloeien of niet. Elke plant zal op een gegeven moment geslacht zien, ook in de groei fase.

 

Dus zou me niet druk maken, het zal je nog verbazen hoe groot ze nog gaan worden. Je hebt ze er in ieder geval heel mooi bij staan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn johnny je had zeker gelijk, de grootste is nu 214cm en ze staan nog in de groei, misschien is die 40gr droog per plant toch wel een haalbaar doel! :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had 2 jaar terug 35 gram van een herbei van 60 cm groot.

 

Dus als het goed weer blijft en je niet te veel met rot hoeft weg te gooien dan ga je echt wel ruim boven die 40 gram zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...