Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wiet^Maxx

Eind Zomer Kweek Binnen

Recommended Posts

Haaaaaai jongens en meiden ik ben er weer met me nieuwer kweeker vriend WoK

wij dachten Maxx jij heb de spullen nog van je vorige kweek laten we het in mijn huis gaan doen zei ; WoK

 

WoK ZeI : hey kerel zulle we een kweek beginnen in mijn kast/kleren hij heb ze kleren weg gehaald en we hebben een geweldig hokje gemaakt met alles erop en eraan gewoon alles wat je nodig heb , afzuiging , koolstof filter , lamp 400 watt , waaier , en 10 liter bakken , en natuurlijk het geweldige spul pk 13-14 en natuurlijk bn voeding :whistling

 

ik ga morgen beginnen ik ga morgen grond kopen en folie wat er nog tegen het piepschuim moet om het licht te weerkaatse en natuurlijk de stekjes als het uit stel is horen jullie van mij morgen trouwens ik ga 5 stekies kopen die kerel (WoK) die wilt eerst proberen met 5 en dan steeds meer natuurlijk.. !!!

 

 

Maxx And WoK

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jongens ik kom net me bed uit en ik moet eerst even naar school eerste dag weer naar school moet rot man maja ik ga vanmiddag stekies halen , grond , folie (voor weerkaatsing) , wortel stimilator dat ga ik even halen bij de growshop en dan maak ik wat foto's en dan horen jullie of morgen of vanavond van mij .. !

 

 

laters Maxx And WoK

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha bedankt kerel ja ik wacht nu op die vriend WoK van mij en dan gaan we even naar de growshop alle dingen halen

Share this post


Link to post
Share on other sites

jongens ik heb alles gekocht folie , pk 13 - 14 , bn voeding , bio bn grond , stekies 5 zijn ongeveer 10 - 20 cm ze zijn wel goed ik zou vanavond even foto's maken.

 

ik ga vanaf vanavond elke week ongeveer of als er iets is foto's maken en hier op zetten dan kunnen jullie mooi de kweek volgen en jullie mening erover kwijt .. hahhaa nou ik ga maar aan de slag

 

 

Maxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou je ook een foto kunnen maken van je hokkie is altijd leuk om te bekijken hoe die het doet....

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry sorry sorry ik was me digitaale camara vergeten dus heb geen foto's ik maak morgen als ik uit school ben zo snel mogelijk foto's en dan staan ze er morgen avond of morgen met etens tijd er op.

 

is goed ik maak ook wel wat foto's van me hokje klein hokje hoor heb maar 5 plantjes was zo naar de growshop geweest ik zeg ik wil dit dat en dat en nog wat dingetjes hij zegt prijs ik zeg laterss zie je wel weer.

 

was wel leuk effuh bij de growshop wat halen zie je altijd weer van die blaadjes liggen die je mee kunt nemen om in te lezen altijd leuk wie kent trouwens de growshop Nirvana ?? ken je daar veel halen en waar is dat welk plaats in nederland haha en misschien een site of zo ??

 

nou ik spreek jullie morgen weer ik ga nu slapen en ons kweekje die bij WoK staat die gaat lekker verder groeien trouwens vandaag is de eerste groei dag (groeifase dag 1 ) tot morgen slaap lekker haha :whistling

 

 

Maxx And WoK

Share this post


Link to post
Share on other sites

eindelijk alles klaar en dit is de eerste dag van de kweek alleen wortelstimulator gegeven.plantjes 1 dag week 1

dit is de kleine waaiers die het luchtvochtigheid een beetje op peil houden

 

plantjes dag 1 week 1

dit zijn onze 5 plantjes hehe luchtvochtigheids meter is heel laag omdat ik hem er net had ingezet

 

plantjes week 1 dag 1

 

dit is ons hokje hehe

 

er komen meer foto's !! week voor week

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat heel lekker ze groeien al vlink en ga zometeen even foto's maken morgen staan ze erop latersss..

 

Maxx And Wok

Share this post


Link to post
Share on other sites
wrom gebruik je niet meer ruimte in je kast? grotere potten of wat dan ook?

:D idd super grote kast en dan zet hij er 5 van die schrale potjes in ik bedoel maar... en je hebt het wel lekker reflecterend gemaakt zeg chapeau!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...