Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
plassertje

Bio Kweken (Zonder Voeding)

Recommended Posts

Beste kwekers

 

Had een vraag !

 

wil zelf 30 stuks bubbelgum kweken, Maar heb van meerdere kwekers gehoord dat ik geen groei of bloei middel moet gebruiken.

(wil hier thee van maken voor mijn moeder ze heeft een tumor in haar hersenen wat hij erg drukt op haar ogen en oren)

Wil wel wortel stimulator gebruiken in begin !

 

Wie ow wie kan mij helpen verder ..

 

alles helpt

 

Grzzz uit het oosten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja neem een zo groot mogelijk pot/kuip met goede aarde mischien is een batmix ofzo wel wat voor je of een lightmix met de spulletjes van sannie.

Maar in eerste instantie zou k ke adviseren lees eens wat stickies door bio/ organisch kweken staat heel veel op t forum

 

Maar zonder iets van voeding dus alleen aarde in een pot gaat je niet ver komen bio voeding heb je ook op de markt van verscheidene merken maar je gaat wel iets nodig hebben

Suc6

Edited by agent orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

trouwens ze zitten in ruimte van 150x200 Meter 2x600 hamerslag kap.

 

terramix grond heb ik nog 22 zakken van ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarom bedoel k ook dat je jezelf eerst gaat verdiepen in wat en hoe je het wilt....in principe is terramix al geen bio....

 

niet dat het niet zal werken maar als je t echt bio wilt dan is terra niet de oplossing

 

bijna elk groot merk heeft al een bio lijn dus dat kan de moeite niet zijn om t even op te zoeken..

organisch kweken kan ook

Edited by agent orange

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Met Alfalfa korrels, Keltisch zeezout, lavameel, sojalecithine kan je al een eind komen.

 

Wat ook goed te gebruiken is voor je moeder is Boswellia capsules of eventueel de olie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...