Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
WinterWolf

Paarse Tinten (Midden Plant)

Recommended Posts

Lieve vrienden,

 

Heb buiten enkele autoflowertjes staan. Meer bepaald Frosty Bud van Azarius. Ben er erg tevreden over en momenteel nog geen problemen gehad. Bij het wateren vandaag viel er me wel iets op, de middenste bladeren van de dames vertonen paarse verkleuringen. Kan volgens mij wijzen op een tekort van N, maar dit zou helemaal niet mogen zijn want de gebruikte grond zit vol mineralen (lavameel, wat kippemest,...) verder krijgen de plantjes Canna Flores en nu ben ik begonnen met het toevoegen van een kleine hoeveelheid PK 13/14 aan hun dieet. Doe ik hier iets verkeerd? Zou niet graag hebben dat ook de andere plantjes dit probleem beginnen te vertonen. Misschien heeft die eene plant een handicap en heeft hij moeite om een bepaalde stof op te nemen? Stress zou het in elk geval niet mogen zijn.

 

gallery_23690_15860_292903.png

 

Foto werd genomen met slechte camera, in het echt is het allemaal iets donkerder van kleur.

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor.

 

gallery_1115_4477_18502.jpg

 

Ik heb het in de stelen.

Da's genetisch zo gekomen.

Bij jou ook, denk ik.

Geen zorgen.

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed om te weten. Bedankt. Die van u zien er ook wel heel goed uit. Hoe hoog zijn die nu ongeveer? Mag gerust eens een fotootje sturen in PM! Ben benieuwd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...