Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
razor17

Ziet Het Er Ok Uit?

Recommended Posts

ok ok ik kan hem buiten zetten ergen anders dus dat zal wel ok zijn of

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agent Orange, ik probeer me te verplaatsen richting beginners.

Ze kopen dolenthousiast wat zaden, een zak potgrond vinden her en der een bloempot en ze denken "gaan met die banaan".

Pas daarna gaan ze lezen, wat er fout kan gaan en wat waarschijnlijk al fout is gelopen.

 

Ik bezondig me ook vaak aan onnozele dingen.

Als ik een nieuwe boormachine koop -met allerlei toeters en bellen in de vorm van hulpstukken en bitjes- lees ik ook de gebruiksaanwijzing niet.

En als ik die toevallig achteraf nog nodig heb, kan ik hem niet meer vinden en moet ik hem via internet downloaden.

 

"Ze kopen dolenthousiast wat zaden, een zak potgrond vinden her en der een bloempot en ze denken "gaan met die banaan"."

 

Dit is echt exact wat ik doe :D

Alleen lees ik niet wat er fout kan gaan... ik bedoel, zolang het een mooie grote, groene plant wordt vind ik het helemaal mooi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) maar wij kopen niets wij investeren en als k investeer wil k wel min of meer weten waar k mee bezig ben anders kan k mn centen net zo goed gelijk door het toilet spoelen..

 

K begrijp zeker wat je bedoelt heb genoeg speeltjes liggen waar k niets mee doe..

 

Maar wat de hobby betrefd lees k veel wil k iets aanschaffen ga k eerst lezen.

Zie k een beestje ga k lezen doet mn plant raar ook dan ga k lezen....

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...