Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
razor17

Ziet Het Er Ok Uit?

Recommended Posts

IMG 20140626 145538


IMG 20140626 145533


IMG 20140626 145524


IMG 20140626 145459


Hallo ik probeer eens voor de eerste keer eens te plante dus ik had zon 3 zaadjes van azarius 1 gratis auto white die steekt al in de grond van 8/06/2014 bij de venster vanachter omdat het hier in mijn kamer denk ik te droog is dus ik zette ze alle 2 vanachter maar de groei is echt heel traag precies ik heb dan mijn royal dwarf om 10/06/2014 geplant na ontkieme en ziet er zo uit te weinig licht ? de ene die het grootse is is de auto white Edited by razor17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat begrijp ik niet goed. Je hebt vier zaden en je zet ze alle twee in de grond. Of heb je twee van de vier zaden in de grond gezet?

Bedoel je met "vanachter de venster" dat ze buiten staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer zo'n plantje wat geen boom is geworden binnen 2 weken ,het is toch allemaal wat tegenwoordig

 

 

Dat begrijp ik niet goed. Je hebt vier zaden en je zet ze alle twee in de grond. Of heb je twee van de vier zaden in de grond gezet?

Bedoel je met "vanachter de venster" dat ze buiten staan?

 

3 zaadjes xtreme dat begreep ik nog net wel :)

 

Vraag me meer af wat hij bedoeld met dat de kamer te droog zou zijn :)

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht 3 zaden gekocht en een free bee. Een van ons beiden heeft het dus mis. Maar het zal me aan mijn kont roesten als ik dat ben. :yummy:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik heb 3 zaden gekocht royal dwarf eentje stierf gewoon die ene die zo klein is is een gratise auto white nee ze staan gewoon achter glas lijkt me ook ni 100% -_- wat ik bedoel de luchtvochtigheid sorry mijn kamer is heel warm maar ook heel droog denk ik ik heb 4 fotos getrokken 2 "planten" waar ze nu staan is het ok van tempratuur en vochtigheid ongv

Edited by razor17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speedy, ik had gelijk dus, maar trek het je niet aan.

 

Razor: als je binnen nu en vijf minuten je planten buiten zet, is dat het verstandigste wat je op dit moment kunt doen. Kijk eens naar buiten: schijnt bij jou de zon niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus extreme je zat toch goed :D

 

waarom zet je ze niet voor het raam buiten zullen ze een stuk harder gaan dan achter het glas

 

Was me net voor :D

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm da gaat hier spijtig genoeg niet :/ ik heb daar geen plaats voor :s kan ik niets anders proberen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je geen tuin of balkon?

Op de vensterbank wordt het een probleem, tenzij je een groot raam op het zuiden hebt.

En dan ben je er nog niet: zodra je planten in de bloei schieten, stinkt de hele kamer naar wiet en ook je kleding.

Je haalt je hoopjes moeilijkheden op je hals als je zo ondoordacht te werk gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen tuin of balkon :s ja kdacht ik zet die in mijn kamer lampe erop en klaar en da was het ook in het begin 1 dag en die auto white was heel groot derna begon het wat minder maar de tempratuur hier was heel hoog 33 graden fzo en de geur maakt niets uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

als 't zo makkelijk was deed iedereen het wel.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja is waar maar zou ik dan beter ook een lamp onder steken heb 1 van 1100 lumes ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms verbazen de mensen me. Wat heb je er aan om een lamp onder je planten te steken? Wil je de wortels gaan belichten?

Als je toch een lamp gaat aanwenden, hang die dan boven je planten en niet er onder.

 

Maar een goede raad mijnerzijds: zet je planten ergens buiten, het steekt niet waar, zoek maar een afgelegen plekje. Als je niet geript wordt, heb je in ieder geval nog wat.

Maar in een kamer, waarin gewoond en geleefd wordt, kun je geen wiet laten bloeien. Niet met een lamp met 1100 lumen -overigens veel te weinig licht- en ook niet met een lamp van 10.000 lumen.

Je kamer gaat gewoonweg te veel stinken, het huis gaat stinken en je kleding eveneens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja erboven hange bedoel ik eh xD ok ik kan hem mss wel ergens buite zette spijtig :s want ik heb autoflowers al gezien van 10 dagen al heel groot deze is toch ook al zeker 20 dage+ en nog steeds klein

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de planten buiten zet, maken ze een groeispurt, waar je je zal over verbazen. Binnen voor het raam wordt het echt niks. Succes met het vinden van een goede buitenstek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG 20140626 170249[1]

zo staan die 2 er raam open als de zon schijnt als het koud word terug toe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe het raam open en zet hem gewoon op je dak.

 

man man het is laatste tijd wel weer schering en inslag met dit soort topics....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt heel veel respect voor de gevestigde orde dat ze zo netjes blijven reageren....... Ik had bij sommige topics al gauw de hoop op gegeven

 

:specool :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kennis is gebaseerd op voortschrijdend inzicht, Agent. Ongeveer 50 jaar geleden stopten we in zaadwiet aangetroffen zaden in de grond. We dachten dat de hele plant rookbaar was. We wisten niet eens dat wiet tweehuizig was.

Kortgezegd, we wisten niks en rookten bladeren of we zetten er thee van.

Nu klinkt dat stom.

Allerlei vragen van nieuwe forumleden lijken stom, maar als je "groen" aan zo'n experiment begint en je weet niks of nagenoeg niks, dan vind je als "rijpe" en ervaren kweker al snel vragen stom.

 

-wist jij veel over licht, alvorens je begon? Ik in ieder geval niet

-wist jij dat cannabis pas toppen ging vormen bij 12 uur licht? Ik niet

-wist jij dat cannabis niet op de vensterbank kon worden gekweekt, terwijl dat met andere planten wel kan? Ik niet

-wist jij dat cannabis in bloei zo enorme lucht verspreidde? Ik niet

-wist jij dat je met licht in de donkerperiode je oogst kon verpesten? Ik niet.

 

Al die dingen die we door ervaringsregels en lezen aan de weet zijn gekomen, weten sommige beginnende kwekers nog steeds niet. Ze kopen een paar zaden, zetten ze in wat grond, de pot krijgt een plaatsje op de vensterbank en gaan er vanuit dat het op die manier kan.

 

Wat niet wegneemt dat sommigen wel heel erg eigenwijs blijven en elke goede raad in de wind slaan.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vroeger ook en de rest van de forumleden evenzeer.

We wisten waarschijnlijk allemaal niks, behoudens degenen die wijs geboren zijn en zonder zich in te lezen excellente wietkwekers zijn geworden.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk xtrem ook ik heb de dingen moeten leren net als iedereen maar...alvorens iemand het hemd van t lijf te vragen is er tegenwoordig zoveel te vinden dus als je eerst gaat zoeken kom je al heel veel te weten.

en zal je zien dat een hoop vragen gewoon onnodig zijn.. maar daar ging het hier niet echt over.

 

ik uit alleen mijn respect naar de gevestigde orde dat ze nog steeds de moeite nemen om op bepaalde topics te reageren .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 jaar geleden... plantje op balkon, stierf af, dus dacht dat ie wel klaar was. drogen op het wasrek van moeders terwijl het 35 graden was... toppen zagen er vreemd uit... maar goed,,, was toch buitenwiet. hop, drogen en roken die bende! dagen ziek geweest!! , en ja, zo leer je wel wat dingen ja... maar goed... opnieuw geprobeerd, en nu wel een hoop ingelezen..

 

iedereen begint ergens...

 

 

Grtz Smell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agent Orange, ik probeer me te verplaatsen richting beginners.

Ze kopen dolenthousiast wat zaden, een zak potgrond vinden her en der een bloempot en ze denken "gaan met die banaan".

Pas daarna gaan ze lezen, wat er fout kan gaan en wat waarschijnlijk al fout is gelopen.

 

Ik bezondig me ook vaak aan onnozele dingen.

Als ik een nieuwe boormachine koop -met allerlei toeters en bellen in de vorm van hulpstukken en bitjes- lees ik ook de gebruiksaanwijzing niet.

En als ik die toevallig achteraf nog nodig heb, kan ik hem niet meer vinden en moet ik hem via internet downloaden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...