Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
amneis

Kan Ik Een Wietplant Kweken Voor Mijn Vliegeraam ?

Recommended Posts

Heb je last van vliegen bij je raam? Ow dan begreep ik het verkeerd,

 

Je kan er een vlier bij zetten, dat schijnt vliegen te weren. Vroegah stond er bij iedere boerderij een vlier bij de deur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwil?

 

Wat betekend dat,sorry dat ik het vraag,ik ben al wat ouder en ik snap dat niet.

welk nut heeft jouw post ?

 

Of je de forumregels in acht wil nemen ... :rtfm:

 

Geen 'BrEzAaH'-taal of rare MSN afkortingen gebruiken. Praat gewoon Nederlands. Dit leest veel prettiger en daardoor kunnen we je beter helpen.

 

hah okidoki

 

Heb je last van vliegen bij je raam? Ow dan begreep ik het verkeerd,

 

Je kan er een vlier bij zetten, dat schijnt vliegen te weren. Vroegah stond er bij iedere boerderij een vlier bij de deur.

interessant ?

 

Btw de jonge plantjes die achter het vliegenraampje staan doen het beter als de jonge planten in volle zon :D

meer bladvorming enzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heren kunnen we de onzin wat beperken ja? Een Vlaamse tongval is echt niet moeilijk te lezen. Slakken en zout etc. Wie zonder spelvauten is werpe de eerste steen.

 

Achterlijke Harry ik weet dat je je naam eer aan wilt doen :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Amneis Ben nog wel benieuwd naar het soortje dat je neer hebt gezet. Kan oook nogal wat uitmaken namelijk voor je mate van succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig hebben we titatovenaar die ons uitlegt wat een vliegenraam is ,had je daar zelf wikipedia voor nodig ....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Amneis Ben nog wel benieuwd naar het soortje dat je neer hebt gezet. Kan oook nogal wat uitmaken namelijk voor je mate van succes.

Fast Bud #2 auto van sweet seeds

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig hebben we titatovenaar die ons uitlegt wat een vliegenraam is ,had je daar zelf wikipedia voor nodig ....

Tis ni omdaje het woord niet kent dat het niet bestaat of juist is , of is het puur omdat het op belgische wijze is geschreven daje me zo een dwaze reacties moet afkomen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de eer gehad de Vlaamse schrijver Hubert Lampo tot mijn kennissenkring te mogen rekenen. Zijn schrijfwijze week evenwel significant af van die van jou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig hebben we titatovenaar die ons uitlegt wat een vliegenraam is ,had je daar zelf wikipedia voor nodig ....

Tis ni omdaje het woord niet kent dat het niet bestaat of juist is , of is het puur omdat het op belgische wijze is geschreven daje me zo een dwaze reacties moet afkomen ?

 

Zucht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de eer gehad de Vlaamse schrijver Hubert Lampo tot mijn kennissenkring te mogen rekenen. Zijn schrijfwijze week evenwel significant af van die van jou.

Oke dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

sarcasme is niet voor iedereen weg gelegd om te begrijpen amneis we vergeven het je omdat je (omdaje) bij die categorie behoord

 

Heb de vertaling er al bijgezet voor je ,is maar zodat we geen van dale verwijzing gaan krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minder zuchten meer roken speedy, blij dat ik een bijdrage heb kunnen leveren.

 

Succes met je plantje amneis, komt vast wat lekkers vanaf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sarcasme is niet voor iedereen weg gelegd om te begrijpen amneis we vergeven het je omdat je (omdaje) bij die categorie behoord

 

Heb de vertaling er al bijgezet voor je ,is maar zodat we geen van dale verwijzing gaan krijgen

heb anders nog wat huiswerk van mij dat je kan verbeteren

Minder zuchten meer roken speedy, blij dat ik een bijdrage heb kunnen leveren.

 

Succes met je plantje amneis, komt vast wat lekkers vanaf.

bedankt man :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huiswerk... ben jij wel 18 :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan je schrijfwijze zal je daar vast en zeker nederlands mee bedoelen om te verbeteren .......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan je schrijfwijze zal je daar vast en zeker nederlands mee bedoelen om te verbeteren .......

Wat kan jij mooie zinnen maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik drop wat woorden ,jij plakt ze aan elkaar

Wat maakt het verschil dat het je wel opvalt bij mij maar niet wanneer je het zelf doet

 

Btw leefdtijd gok 16

Share this post


Link to post
Share on other sites

rooiekoolatzijpapatdeman'tzwartelamathooienikatham.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig hebben we titatovenaar die ons uitlegt wat een vliegenraam is ,had je daar zelf wikipedia voor nodig ....

 

LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik drop wat woorden ,jij plakt ze aan elkaar

Wat maakt het verschil dat het je wel opvalt bij mij maar niet wanneer je het zelf doet

 

Btw leefdtijd gok 16

u leeftijd vraag ik mij ook wel af..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heren kunnen we de onzin wat beperken ja? Een Vlaamse tongval is echt niet moeilijk te lezen. Slakken en zout etc. Wie zonder spelvauten is werpe de eerste steen.

 

Achterlijke Harry ik weet dat je je naam eer aan wilt doen :P

 

Je heb gelijk.

 

Sorry amneis,het was maar als een geintje bedoeld hoor.

Was me er niet van bewust dat Vlaamse humor en Nederlandse humor niet samen gaan.

Edited by achterlijkeharry
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...